Hakutulokset

1. J

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

@marrasmai: toivottavasti vuoto loppuisi pian ja saisit jatkaa raskautta ilman jatkuvaa huolta. Verikokeen vastaus antaa sentään jotain suuntaa antavaa tietoa. @MammaMimosa: tsemppiä piinailuun. Meillä onkin vaan viikon ero viralliseen testipäivään. Yritän malttaa ja testata vasta aikaisintaan...
  2. J

Et voisi olla enää varmemmin raskaana :). Paljon onnea ja nyt toivotaan että kaikki menee loppuun asti hyvin ❤️
  3. J

@LARA83: mahtavaa että hommat etenee. Mitä ne keskenmenoon liittyvät tutkimukset käytännössä ovat? @MammaMimosa : tsemppiä punktioon. Olet varmasti tehnyt kaiken täydellisesti :). Toivotaan hyvää saalista ja ettei tulisi hyperiä. @marrasmai : ikävä juttu jos vuoto on lisääntynyt. Toivottavasti...
  4. J

Heippa ”pitkästä aikaa”. Tänne onkin tullut iloisia uutisia ja yllätysplussia. Onnea kaikille plussailijoille. Itsellä huomenna ensimmäinen PAS. Jännittäviä aikoja eletään taas. Eniten jännittää se että miten sulatus onnistuu, olisi aika ikävää jos jouduttaisiin sulattamaan kaikki kolme alkiota...
  5. J

@Nato: Suunnittelukäynti meni ihan ok. Tsekattiin ultralla että kaikki oli ok ja sovittiin että jatketaan tammikuussa PAS- siirrolla. Sopii mulle ihan hyvin niin saa vähän nautiskella joulun herkuista ja juomista rauhassa. @MammaMimosa: mulla oli Fyremadel jarruna. Helppo lääke muuten mutta...
  6. J

Hei mahtavaa että tänne on perustettu uusi ketju. Se vanha sekosi täysin! Meillä ensimmäinen tuoresiirto ei tuottanut tulosta. Tai siis se oli kemiallinen koska testi näytti plussaa mutta vuoto oli sen verran suurta että arvasin heti että ei voi jatkua normaalisti. Hcg oli parhaimmillaan 84 eli...
  7. J

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@MammaMimosa : olen tosi pahoillani jos nyt tosiaan on niin että pieni ei ole jaksanut jatkaa enää kasvuaan. Itse olen tällä hetkellä niin hämmentynyt että en tiedä pitäisikö iloita vai olla surullinen. Tein sunnuntaina eli 3 päivää ennen virallista testipäivää testin joka näytti ”NO” eli en...
  8. J

Tervetuloa uudet ja vanhat uudet. Valaiskaa tietämätöntä: 1. Mikä on PGS ? Ja 2. Mistä päivästä lasketaan ”dpo”, onko alkion siirtopäivä 1 vai seuraava.
  9. J

@Tuutikki84 Paljon onnea plussasta! Ihana kuulla täällä tällaisia uutisia❣️ @MammaMimosa : älä vielä menetä toivoa. Jos se testi näyttää että olet raskaana niin elä sillä tiedolla. Nato : peukut pystyyn että nyt pääsette siirtoon. Uskomattoman huonoa tuuria teillä koko ajan. Itsellä eka...
  10. J

@MammaMimosa: Paljon onnea, vaikuttaa tosi lupaavalta! Mulla oli tänään elämäni ensimmäinen tuoresiirto. Mikäli oikein ymmärsin niin alkio oli jakautunut hyvin ja se taisi olla 8 soluinen (3pv). Pakkaseen meni 3 odottelemaan jos tämä ei tärppää. Nyt sitten alkaa jännät viikot.
  11. J

Edit: vatsan turvotusta ei varsan turvotusta
  12. J

Täällä eletäänkin jänniä hetkiä joidenkin kohdalla. Nyt sormet ja varpaat pystyyn että pikkuiset pysyvät matkassa. Lugeihin liittyen näyttää olevan tosiaan monta eri ohjetta. Tyksissä ne aloitetaan vasta samana päivänä kun tehdään siirto ja lopetetaan raskaustestiin. Itsellä huomenna...
  13. J

Kiitti vastauksesta! Tuliko siitä sairaslomaa?
  14. J

Heippa! Hyppään nyt mukaan tähän viestiketjuun kun aloitettiin hoidot tällä viikolla. Taustasta sen verran et oon itse 37 ja meillä on yksi 8v lapsi ennestään. Otin ensimmäiset pistokset ke, vielä ei tunnu mitään erityistä. Ne jotka ovat olleet alkion keräyksessä (tai miksi sitä nyt...

Yhteistyössä