Hakutulokset

  1. L

    Kesäkuiset 2021

    Sama laskettu täälläkin, ultra on muutama päivä aiemmin (5.2.). Itse en kerennyt FB-ryhmään mukaan, täällä on tosiaan ollut aika hiljaista. Itselläni on toinen kolmannes mennyt tosi vauhdilla. Pahoinvointi ja oksentelu jäivät ekalle kolmannekselle (onneksi!) ja uusia oireita ei oikein ole...
  2. L

    Heinäkuiset 2021

    Minkä merkkisiä dopplereita teillä on? Itsellä aika samat päivät menossa kun sulla @Oliivi3 ja olen kyllä miettinyt, että dopplerista voisi olla apua nimenomaan tähän alkuvaiheeseen :)
  3. L

    Toiveissa vauva 2021

    @Alinna86 Ihan valtavan surullisia uutisia, olen todella pahoillani teidän puolesta. Paljon voimia asian käsittelyyn!
  4. L

    Kesäkuiset 2021

    Ääni toiselle FB-ryhmälle, mikäli tämä nykyinen ehtii mennä täyteen. Mielelläni jossain vaiheessa hyppään mukaan sinne, mutta kun laskettu aika on kesäkuun lopussa, niin ihan vielä en uskalla FB:n puolelle siirtyä. Kävin viime viikolla ultrassa, alkio oli juuri sen kokoinen mitä päivien...
  5. L

    Kesäkuiset 2021

    Aivan joo. Mietinkin, että varmaan tässä vaiheessa muita verikokeita ei ole ollut syytä ottaa. Minulle neuvola puheli, että viikolla 10 olisi ekat verikokeet, jos ei ole mitään syytä erikoisseurannalle. Heinäkuisista kävinkin vilkaisemassa, että sun hcg noussut kuten pitääkin, hienoa! :X3:
  6. L

    Kesäkuiset 2021

    Ohops, laitoin tämän vahingossa tulemaan vieraana, Luumumuumi siis viestin takana :D Mitä verikokeita sulta @Alinna86 on otettu? :)
  7. L

    Kesäkuiset 2021

    Mille viikolle te muute olette ar-ultria varanneet? Itse varasin 7+3, olisi ollut kiva mennä vähän aikaisemmin, mutta aikoja ei ollut vapaana. Ja toisaalta rv8 sydämenlyöntien pitäisi jo aika isolla varmuudella näkyä, jos ovat näkyäkseen. Aikamoista odottelua nämä viikot ennen varhaisultraa ja...
  8. L

    Kesäkuiset 2021

    Ainakaan oma tarkoitukseni ei ole ollut lietsoa pelkoa vaan nimenomaan päästä omista peloista juttelemaan, kun muitakaan kanavia ei vielä ole. Olen pahoillani, jos joku on tästä stressaantunut. Itsellä ei ole vaikeita kokemuksia taustalla, mutta lähipiiriläisen surussa olen myötäelänyt ja...
  9. L

    Kesäkuiset 2021

    Siis mä googlettelen claramia ihan samanlaisia asioita! Erinäiset pelot taitavat olla ihan asiaan kuuluva homma :D Vähän mieltä laannutti eiliset raskaustestit jotka tein, kun sekä rfsu:n että pregcheckin liuskat olivat tummentuneet: https://aijaa.com/mz7FdN Tässä vaiheessa mulla oviksesta...
  10. L

    Toiveissa vauva 2021

    Ei vitsi mikä plussasade täällä on meneillään! :love: Toivotaan, että mahdollisimman moni tulee nyt plussanneiden perässä heinäkuisiin! Itse siirryn tämän aamuisten viivojen myötä myös plussanneiden puolelle. Josko tähän jo uskaltaisi luottaa :X3: https://aijaa.com/mz7FdN
  11. L

    Kesäkuiset 2021

    Liityn varovasti teidän seuraan. Oviksesta laskettuna täällä olisi menossa jo 5+0, ensimmäisen testin tein vasta toissapäivänä. Testeissä jäljet ovat vähän eläneen, eilisen liuska oli edeltäjäänsä haaleampi ja tästä toki jo kerkesin huolestua. Tämän päiväinen oli sitten onneksi taas vahvempi...
  12. L

    Toiveissa vauva 2021

    Kiitos teille kaikille rohkaisevista sanoista! Molemmat testit on tehty vahvasta aamupissasta, mutta taidanpa tehdä niin, että käyn hakemassa jotain muuta merkkiä, niin onpahan huomiselle aamulle jotain muutakin, mihin verrata :X3: Ja täytyy @Alinna86 tulla vilkaisemaan kesäkuisten ryhmää...
  13. L

    Toiveissa vauva 2021

    Ihanaa @Alinna86 ja @Vehkis :love: Ja kiitos noista yllä olleista vinkeistä, joilla greippimehun makua voi vähän laimentaa. Kerran ostin purkin ja meinasi kyllä jäädä juomatta, mutta ehkä sitä voisi taas kokeilla, jos uuteen kiertoon mennään :D Omat fiilikset ovat vähän epävarmat nimittäin...
  14. L

    Toiveissa vauva 2021

    Tutulta kuulostaa tuo varpaillaan olo. Ihana kuulla, että tässä viivat ovat olleet vahvempia, se antaa jo pientä toivoa siitä, että tällä kertaa olisi tosi kyseessä! Täytyy kyllä huomenna testailla. En oikein ymmärrä, miten olen näinkin pitkään malttanut olla testailematta. Ehkä se täysi...
  15. L

    Toiveissa vauva 2021

    Kaveria seuranneena, joka oli viimeisillään raskaana keskikesällä, ajattelin joskus, että kunpa ei kesäkuukausina joutuisi olemaan sen kaikista isoimman mahan kanssa liikenteessä. Nyt kun yritystä on takana jonkun aikaa, niin alan kääntyä samaan ajatukseen kuin @Titi-Love, että jos vauvan saisi...
  16. L

    Toiveissa vauva 2021

    Onnea @Alinna86! Toivottavasti tämä olisi teidän kierto, ainakin todella lupaavalta näyttää! :love: Ja tsemppiä teille kaikille uuteen kiertoon joutuneille sekä uusina listalle tulleille <3 Täällä edetään jännittäviä aikoja. Kuukautisten olisi pitänyt alkaa jo viime viikolla, mutta yhtään...
  17. L

    Toiveissa vauva 2021

    Mulle myös tuo neljän tunnin pidätys on useimmiten todella vaikeaa! Joskus on ollut pakko mennä vessaan jo kahden, kolmen tunnin pidätyksellä ja yleensä testitulos on ainakin mulla ollut tuolla jo luotettava. Nämä ohjeet taitavat kai vähän vaihdella myös testeittäin? :unsure:
  18. L

    Toiveissa vauva 2021

    Voihan hemmetti! Täälläkin kovasti toivotaan, että kyseessä on jotain alkuraskauteen kuuluvaa. Kovasti toivoisi, että olisi jo teidän vuoro! :( Tsemppiä!
  19. L

    Toiveissa vauva 2021

    Tarrasukkia kaikille niitä tarvitseville! Toivotaan, että viivat lähtevät voimistumaan. Täällä pukkaa ovulaatiota: https://aijaa.com/jUahvz Jo tässä useampi päivä ehdittiinkin odotella :) Eilen aamupäivästä viiva oli vielä hyvin hailakka. Illalla talleteltiin ja nyt ei ole enää työmatkan takia...
  20. L

    Toiveissa vauva 2021

    Tsemppiä kaikille, missä tilanteessa olettekaan! Erityisen paljon voimia @Töppönen_ <3 Omaa tilannetta vähän. Viikko sitten alkoi vuoto kuukautisten oltua viikon myöhässä siinä vaiheessa. Ilmeisesti on ihan tavallista, että vuoto voi tuollaisestakin kemiallisesta raskaudesta hieman pidentyä ja...

Yhteistyössä