Hakutulokset

  1. K

    Maaliskuiset 2021

    Luulin jo, että oireet on väistymässä, kunnes tänään sitten onkin ollut aivan järkyttävä väsymys ja pahoinvointi. Oon nukkunu kahdet päikkärit ja vielä voisin jatkaa nukkumista.. Oon yrittäny kuunnella sydänääniä, mutta ainakaan vielä en oo niitä onnistunu löytämään. Mulla on taaksepäin...
  2. K

    Maaliskuiset 2021

    Mä en muista kirjotinko viikko sitten ultrakuulumisia, mutta kaikki oli siis hyvin ja vauva vastasi aikalailla viikkoja. 1,5 vkon päästä on jo nt-ultra :D Kävin seulonnoissa ke ja samalla katottiin muitakin labroja ja nyt sitten huomenna soittaa th ja katotaan tarviiko vielä lisäselvitystä...
  3. K

    Maaliskuiset 2021

    Kävin tänään neuvolassa. Viikkojen varmistamiseksi ("menkoista" nyt 8+2) mun terkka konsultoi vanhempaa terkkaa, joka sit ultras vatsanpäältä.. nyt en tiedä onko meillä vauvaa vai ei, "jotain" näkyi, mutta sain uuden ajan ens vkolle. Pyysin sit mun terkkaa laittamaan lähetteen äpkl:lle, jos ne...
  4. K

    Maaliskuiset 2021

    En tiedä mikä meidän nykyisessä kunnassa on tapana, edellisessä muistaakseni kuunneltiin/yritettiin kuunnella kyllä ekalla käynnillä, en kyllä todellakaan oo varma. Toivon kuitenkin että kokeiltaisiin nyt :)
  5. K

    Maaliskuiset 2021

    Mulla on huomenna eka neuvola ja vitsit että jännittää :D
  6. K

    Maaliskuiset 2021

    Se on eri ryhmä, kun mistä täällä jutellaan :)
  7. K

    Maaliskuiset 2021

    Joo koko vuorokauden pahoinvointi ainakin täällä! Ei mullakaan tiedä vanhemmat, enkä tiedä missä vaiheessa uskallan kertoo :/ ollaan läheisiä, mutta tää asia tuntuu superhankalalta.
  8. K

    Maaliskuiset 2021

    Ja tää turvotus on kans tosi kiva. Normihousut ei todellakaan mahdu, joten mamma-mallia saa vetää jo päälle. Tosi tarkka saa olla syömisistä. Mulla on ibs, joka vielä tekee omansa tähän.. ja toki kaikki sopivat ruoat ällöttää tällä hetkellä :D
  9. K

    Maaliskuiset 2021

    Meillä mies ei ole plussatestin jälkeen juurikaan asiaa kommentoinut. Tosin lähti reissuun heti plussan jälkeen ja nyt tuli kotiin niin uupuneena, etten oo paljoo viittiny kysellä, koska todennäköisesti tulis vaan riitaa kun hän ei jaksa jutella ja minä siitä sit provosoidun.. Mutta...
  10. K

    Maaliskuiset 2021

    Näin minäkin sen ajattelin, ei auta hermoilla :)
  11. K

    Maaliskuiset 2021

    Mä sain viikonloppuna pc:llä leffaviivat ja kontrolliviiva jäi jopa haaleammaksi. Tänään testasin lyhyellä pidättämisellä digiin raskaana 2-3. Digi näytti pari vkoa sit 1-2 ja jotenki odotin jo 3+
  12. K

    Maaliskuiset 2021

    Mä ajattelin huomenna kauppareissulla ostaa testin ja testata vielä. Oon aika oireeton, väsymystä lukuunottamatta. En kyllä muista että aiemmissakaan alkuaskauksissa olis ollu mitään erikoisempia oireiluja (loppuraskauksissa sitten sitäkin enemmän). Kunnan kautta en pääse tällä kertaa...
  13. K

    Maaliskuiset 2021

    Mä oon kertonu muutamalle parhaalle ystävälle, muille kerrotaan varmaankin sitten nt-ultran jälkeen.. jos saan piiloteltua tätä turvotusta sinne saakka :D
  14. K

    Maaliskuiset 2021

    Heippa! Kiva kun maaliskuisillekin on jo ryhmä. Menkoista laskettuna la 3.3. Eli tänään olis rv 5+1. Meillä on enkelivauva ja kolme eläväistä eli viides lapsi siis tulossa. Eka neuvola on parin viikon päästä, aina yhtä jännää ja piinaavaa odotella!

Yhteistyössä