Maaliskuiset 2021

  • Viestiketjun aloittaja Dohelo
  • Ensimmäinen viesti
Joo siis tein sen viiva testin aamun ekasta ja oli haalea, aika sama kun lauantaina tehty. Digin tein sit ilman pidätystä melkein heti perään kun rupes masentamaan ja siihen tuli se 1-2vk. Mutta saa nähdä, hitto miten pelottaa!
Voi kun kaikki menisi hyvin.

Mulla oli 4 kemiallista ja 1 tuulimuna ennen kuopusta. Kemiallisissa ei viivat vahvistuneet ollenkaan. Tuulimunassa kyllä muttei siinäkään tasavahvoiksi.
Mutta joka kerta plussan tullessa alkoi se pelko.
Voimia ja toivon parasta!
 
Täällä ärsyttää tämä testailu, stressaa vaan, mutta pakkohan se on testata kun epäilyttää. Ei ole pc viivat vahvistunut yhtään parissa päivässä, eilen sain kuitenkin rfsu testillä jo aika hyvän viivan, joten huomenna varmaan näkee taas rfsu testillä testatessa, mihin suuntaan viivan vahvuus menee.
 
  • Tykkää
Reactions: Tirrinen
Maalistoinen
Täälläkin kirjoittelee tänään aamulla haalean plussan tehnyt. Tänään on joko 9-8 dpo. Heti riemun jälkeen iski pieni stressi siitä, että pysyyhän tämä pieni matkassa ja toivo on kova, että viiva tästä vahvistuu vielä päivien kuluessa. Olisi kiva rupatella muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. Liittyisinkin mielelläni myös salaiseen ryhmään heti varhaisultran jälkeen, jos sellainen on.

Tämä vauva olisi perheen toinen ja kovin toivottu. Ikäeroksi tulisi noin 2v2kk, jos kaikki menee hyvin. Oireita on tällä hetkellä aamuyön unettomuus (sama kun viime raskaudessa) ja alavatsa/selkä jomotukset.. Tarkoitus olisi tehdä digi parin päivän päästä ja katsoa mitä tuloksena on.
 
Täällä ärsyttää tämä testailu, stressaa vaan, mutta pakkohan se on testata kun epäilyttää. Ei ole pc viivat vahvistunut yhtään parissa päivässä, eilen sain kuitenkin rfsu testillä jo aika hyvän viivan, joten huomenna varmaan näkee taas rfsu testillä testatessa, mihin suuntaan viivan vahvuus menee.
Mulla ainakin pc vahvistu hitaammin kun rfsu, et rfsu:n testistä näki vahvistumisen paljon paremmin. Mut sit jossain vaiheessa käänty toisin perin ja leffaviivat sai ekana pc:llä. Erikoisia nämä testit :D
 
@Momon ihanaa, että viiva oli kuitenkin tänään vahvempi, huojensi varmasti mieltä. Toivottavasti masussa on kaikki kunnossa oireettomuudesta huolimatta. Mulla ainakin on vain 1/6 raskaudessa ollut tissit kipeät ja sekin meni oireista huolimatta kesken. Muutenkin oireet ollut vähän erilaisia joka raskaudessa, jospa sullakin vain on tämä raskaus oireiltaan erilainen. Ymmärrän kyllä huolen tuosta oireettomuudesta, mullakin on sen verran oireetonta et välillä miettii ettei kaikki voi olla hyvin ja sit taas toiseen hetkeen miettii, että kaikki voi olla siitä huolimatta hyvin. Menetkö varhaisultraan?

@Ajele toivotaan viivoille vahvistumista ja että viimein keskenmenojen jälkeen tulisi teille vauva

Onko teillä muilla tätä jokapäiväistä menkkajuilintaa? Mulla oli kyllä kuopuksen raskaudessa välillä tosi kovia menkkakipuja varmaan rv 12 asti ja kaikki meni hyvin. Nytkin siis juilii aina jonkun aikaa ja sit taukoaa ettei se oo jatkuvaa, eikä ole niin kovaa et särkylääkettä tarviisi. Silti nää kivut aina huolettaa, vaikka varmasti ovat raskauteen kuuluviakin.
Juu kyllä helpotti ja tänään on tissit kipeytyneet. Olen vaan ilmeisesti vähän hätäinen.
Mulla on menkkakipujakin ollut eiliseen liekö nyt loppuneet. Mutta viime raskaudessa oli myös vk 7-8 tienoilla eli menkkojen aikaan.
Ultra on ensiviikon pe silloin olisi 6+4.
 
  • Tykkää
Reactions: Hannaah
Maalistoinen
@Santso Täällä toinen hullu neuroottinen testaaja. Vaikka tänään tuli tasavahvat (5+0) on pakko testata ainakin ennen varhaisultraa...
Täällä kolmas neuroottinen testailija. Iltapissasta parin tunnin pidätyksellä saatu toinen hailakka plussa. Huomiselle aamulle odottamassa rfsun puikko. Mulla tosin olisi omien laskujen mukaan vasta n. 3+4 menossa tänään. Vaikea vaan uskoa et olisko tämä tässä nyt viimein tärpännyt.
 
Täälläkin kirjoittelee tänään aamulla haalean plussan tehnyt. Tänään on joko 9-8 dpo. Heti riemun jälkeen iski pieni stressi siitä, että pysyyhän tämä pieni matkassa ja toivo on kova, että viiva tästä vahvistuu vielä päivien kuluessa. Olisi kiva rupatella muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. Liittyisinkin mielelläni myös salaiseen ryhmään heti varhaisultran jälkeen, jos sellainen on.

Tämä vauva olisi perheen toinen ja kovin toivottu. Ikäeroksi tulisi noin 2v2kk, jos kaikki menee hyvin. Oireita on tällä hetkellä aamuyön unettomuus (sama kun viime raskaudessa) ja alavatsa/selkä jomotukset.. Tarkoitus olisi tehdä digi parin päivän päästä ja katsoa mitä tuloksena on.

Mullakin oli toi aamuyön unettomuus alkuraskaudessa kun kuopusta odotin. Vielä ei ole se vaiva rantautunut eikä toivottavasti tulekaan. Kuopus 8kk herää 5-6 niin jäisi unet vähiin jos aamuyöt valvoo :eek:
 
Täällä testataan kanssa joka aamu (ja välillä päivällä). Haluun seurata viivan vahvistumista ja oonkin antanut itelleni luvan testata joka aamu perjantaihin asti (kp28/28) ja siitä eteenpäin sit kerran viikossa viikkonäyttöisellä digillä. Haluun nähdä sen viivan vahvistumisen

Mulla on nyt kahtena viime yönä ollut kanssa aamuyön unettomuutta. Heräilen siinä neljän viiden aikaan (vaikka ois kuinka myöhään mennyt nukkumaan) ja oon olevinani ihan pirtee. Millään en saa enää unta vaan pitää nousta ylös keittämään kahvia (joka vielä toistaiseksi menee alas) :D
 
Maalistoinen
Täällä testataan kanssa joka aamu (ja välillä päivällä). Haluun seurata viivan vahvistumista ja oonkin antanut itelleni luvan testata joka aamu perjantaihin asti (kp28/28) ja siitä eteenpäin sit kerran viikossa viikkonäyttöisellä digillä. Haluun nähdä sen viivan vahvistumisen

Mulla on nyt kahtena viime yönä ollut kanssa aamuyön unettomuutta. Heräilen siinä neljän viiden aikaan (vaikka ois kuinka myöhään mennyt nukkumaan) ja oon olevinani ihan pirtee. Millään en saa enää unta vaan pitää nousta ylös keittämään kahvia (joka vielä toistaiseksi menee alas)
Kuulostaa tutulta. :D Terkuin täällä taas herätty ennen viittä.. Aamun testissä viiva oli nytjo kunnolla vaaleanpunainen ja tuli heti näkyviin! Vieläkään tosin ei olla samoissa vahvuuksista, kun kontrolli. Onpas vaikeaa yrittää olla onnistumatta ihan liikaa jo nyt. Muistaakseni tosi. viime raskaudessakin kesti tovin, että tikkuun pärähti tasavahvaa viivat. Testinä sittenkin apteekin ultra. Tästä ei ole aiempaa kokemusta. Viikkonäytöllinen digi odottaa torstaita.
 
Maalistoinen
Kuulostaa tutulta. Terkuin täällä taas herätty ennen viittä.. Aamun testissä viiva oli nytjo kunnolla vaaleanpunainen ja tuli heti näkyviin! Vieläkään tosin ei olla samoissa vahvuuksista, kun kontrolli. Onpas vaikeaa yrittää olla onnistumatta ihan liikaa jo nyt. Muistaakseni tosi. viime raskaudessakin kesti tovin, että tikkuun pärähti tasavahvaa viivat. Testinä sittenkin apteekin ultra. Tästä ei ole aiempaa kokemusta. Viikkonäytöllinen digi odottaa torstaita.
Niin siis innostumatta.. autocorrect taas. -.-
 
MINNISSS
Samoja oireita taallakin, herailen jo neljan aikaan ja olo on aika pahoinvoiva. Varhaisultra on muutaman viikon paasta ja sita odotan kuin kuuta nousevaa. Jos siina on kaikki hyvin ja vauva oikeassa paikassa, niin sitten uskaltaudun myos FB-ryhmaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92 ja Santso
Tänään ollut pieniä menkkatuntemuksia, ja heti alkaa pelottaa, että kohta ne menkat tulee.. Ois vaan pitänyt odotella perjantaihin asti sen testin kanssa.. Vuotota ei oo kyllä ollut ja taitaa olla ihan normaalia pienet menkkamaiset alavatsatuntemukset :D Pitäis ehkä yrittää nyt rauhotella itseään sillä, että näihin asioihin ei voi itse vaikuttaa, ja luonto hoitaa hommansa suuntaan tai toiseen.. :cautious: Lisäks ollut myös alaselkätuntemuksia, joita mulle ei ikinä oo menkkojen aikaan, joten ehkäpä nää on kaikki normaaleja alkuraskauden tuntemuksia.. Onko muilla pelkoja raskauden jatkumisen suhteen? Jotenkin tuntuu että pelot ja kauhuskenaariot on päällimmäisenä mielessä eikä pysty kunnolla iloitsemaan raskaudesta..:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92

Yhteistyössä