Hakutulokset

  1. P

    PCOS ja raskautuminen

    Minulla PCOS todettu jo noin parikymppisenä. En ole todennäköisesti ovuloinut juuri ikinä. Muutama vuosi sitten tein elämäntapamuutoksen ja nyt bmi ollut vuosia jo 26 luokkaa. Aloitin keväällä omatoimisesti Inocapsit, Teroluteja sain kierron tasaamiseksi ja nyt ensimmäisellä...
  2. P

    Maaliskuiset 2021

    Mulla kans aika vähän oireita, on etovaa oloa ja ajoittain ruoka tökkii/potkii takaisin. Pienempiä annoksia useammin, niin ihan hyvä. Nännit ovat tosi arat, rinnat ei niinkään. Alavatsan menkkamainen jomotus on käytännössä loppunut. Turvotusta kyl iltaa kohden on alamahalla. Nukkumaan käyn klo...
  3. P

    Maaliskuiset 2021

    Paljon voimahaleja @Dohelo ❤ Mulla tuli aamulla Digiin 3+, ja nyt yritän lopettaa itseni jatkuvan tarkkailun ja malttaa 2,5vko ar-ultraan @Mirella92 Ei se tarkoita vielä mitään, hormonit voi nousta hitaasti❤️ Ymmärrän kyllä täysin sun huolen! Koko ajan tuulimuna kummittelee takaraivossa, mutta...
  4. P

    Maaliskuiset 2021

    Kiva, kun meitä tulee koko ajan lisää <3 Tervetuloa ja onnea plussasta teillekin! Hieno plussa! Mä kans päiväpissasta plussasin jo leffaviivat, eli hormonit kasvussa. Huomenna kokeilen viel oisko digi muuttunut jo 3+ :) Sit yritän jo rauhoittua testaamisen kanssa :D Papuleijona/35v/la...
  5. P

    Maaliskuiset 2021

    Me kans kerrottu muutamalle läheiselle ystävälle, sekä mun veljelle+veljen vaimolle :) Olen aika avoin, ja ajattelen, et jos menee kesken niin näiden ihmisten kanssa mun on helpompi käsitellä asiaa! Nyt täällä kans menossa rv 4+5:)
  6. P

    Maaliskuiset 2021

    Joo, esikoinen tulossa, ja ongelmia raskaaksi tulossa ollut. Ekalla ovulaatioinduktiolla julkisella puolella tuli nyt se plussa <3 En vaan oo enää mikään ihan nuori, kun 35-v mittarissa, niin jännittää enemmän.. vaikka aika hyvillä mielin täälläkin :) Niin kauanhan sitä raskaana ollaan, ennen...
  7. P

    Maaliskuiset 2021

    Mä varasin molemmat kans, ja perun tarvittaessa, mut halusin kans sopivat Mä just kans mietin,et millähän sitä rauhottuis vähän :D Oon tehny kans kasan testejä, kun en millään kans uskonu tulevani raskaaksi, nyt yritän vakuuttaa itelleni, et viikonloppuna katson vielä Clearbluella, et viikot...
  8. P

    Maaliskuiset 2021

    Kiitos @dohelo❤️ Toivon, että plussa vahvistuu ja sinunkin pikkuinen pysyy matkassa! Nää ekat viikot on piinaavia!:devil:
  9. P

    Maaliskuiset 2021

    Moi kaikki! Onnea kaikille plussanneille❤ Liityn varovaisesti mukaan, nyt 4+4. Kuukautisten perusteella la olis 6.3. Olen 35-v ja odotan ensimmäistä.Olemme vuosia olleet ilman ehkäisyä, mutta emme ole varsinaisesti yrittäneet ennen viime vuotta. Hakeuduimme julkisille hoitoihin oman...
  10. P

    PCOS ja raskautuminen

    Hei, mitä kuuluu? Mulla tuli tosi pitkä kierto, joka veti mieltä matalaksi. Nyt kp 11 ja uä tänään. Letrozolista oli ollut apua ja uä:ssä näkyi kaksi 15mm follikkelia, pistän tänään ja huomenna Bemfolaa, ylihuomenna Pregnyl-irroituspiikin ja yhdynnät sovitellaan siihen Toivon plussatuulia meille...
  11. P

    PCOS ja raskautuminen

    Meillä siis juuri takana ensikäynti lapsettomuusklinikalla. Kierto ihan mitä sattuu, ja Teroluteja syönyt nyt 3kk ja sillä kierto 26-29vrk. Ovuloimaan en alkanut sillä. Metroja nousevin annoksin ad 2g/vrk,( nyt annoksella 500+500mg tää viikko)pyysin ne nyt Letrojen tueksi, koska ikää jo 35v, ja...
  12. P

    PCOS ja raskautuminen

    Moikka kaikki! Uusi kuumeilija ilmoittautuu! Ikää 35, miehellä pari vuotta vähemmän. Ensimmäinen lapsi haaveissa. Käytönnössä aina olen tiennyt tarvitsevani apua raskautumiseen, ja pitkään harkitsimme, haluaisimmeko hoitoihin lähteä. Ehkäisyä ei ole ollut käytössä n.4v. Muutama vuosi...
  13. P

    Toiveissa vauva 2021

    Moikka kaikki! Uusi kuumeilija ilmoittautuu! Ikää 35, miehellä pari vuotta vähemmän. Ensimmäinen lapsi haaveissa. Käytönnössä aina olen tiennyt tarvitsevani apua raskautumiseen, ja pitkään harkitsimme, haluaisimmeko hoitoihin lähteä. Ehkäisyä ei ole ollut käytössä n.4v. Helmikuussa sitten...

Yhteistyössä