Kiitos @dohelo Toivon, että plussa vahvistuu ja sinunkin pikkuinen pysyy matkassa! Nää ekat viikot on piinaavia!Onnee plussasta ja toivotaan, että mukana pysyisi
Kiitos @dohelo Toivon, että plussa vahvistuu ja sinunkin pikkuinen pysyy matkassa! Nää ekat viikot on piinaavia!Onnee plussasta ja toivotaan, että mukana pysyisi
Kiitos @dohelo Toivon, että plussa vahvistuu ja sinunkin pikkuinen pysyy matkassa! Nää ekat viikot on piinaavia!
Mä varasin molemmat kans, ja perun tarvittaessa, mut halusin kans sopivatTäällä on varattu varhaisultra ja neuvola jo, koska halusin saada ne loma ajalle millään en malttais oottaa 20.7 on varhaisultra ja sillo viikkoja 7+3 neuvola sit viikko sen jälkeen. Perutaan vaan sitten jos niin tulee.
Mä tuskailin ja pelkäsin tosi paljon sitä että voinko tulla raskaaks. Ja nyt oon sit tosi hämmentyny että oonki ja pelkään kuollakseni että tää menee kesken. En tienny että tää voi olla näin piinavaa odottelua!! Onks teillä samoja fiiliksiä?
"Ihanaa" että täällä on kohtalon tovereita mä kans meinasin vklna kokeilla josko se 3+ tulis jo digiin oon kyllä sillein tosi luottavaisin fiiliksin, mut oon vaan haaveillu tästä niin kauan että se nostaa pelon fiilikset pintaan sulla taitaa kans esikoinen olla tulossa? Tsemppiä meille kaikille näihin piinapäiviinMä varasin molemmat kans, ja perun tarvittaessa, mut halusin kans sopivat
Mä just kans mietin,et millähän sitä rauhottuis vähän Oon tehny kans kasan testejä, kun en millään kans uskonu tulevani raskaaksi, nyt yritän vakuuttaa itelleni, et viikonloppuna katson vielä Clearbluella, et viikot vaihtuis 3+. Apteekkarin testissä leffaviivat oli tänään jo ihan päiväpissastakin
Jotenkin pelkään tuulimunaa tosi paljon, ja 3piinaavaa viikkoo pitäis viel pitää pää kasassa
Joo, esikoinen tulossa, ja ongelmia raskaaksi tulossa ollut. Ekalla ovulaatioinduktiolla julkisella puolella tuli nyt se plussa <3 En vaan oo enää mikään ihan nuori, kun 35-v mittarissa, niin jännittää enemmän.. vaikka aika hyvillä mielin täälläkin Niin kauanhan sitä raskaana ollaan, ennen kuin toisin todetaan! Yritän nauttia siitä tunteesta!"Ihanaa" että täällä on kohtalon tovereita mä kans meinasin vklna kokeilla josko se 3+ tulis jo digiin oon kyllä sillein tosi luottavaisin fiiliksin, mut oon vaan haaveillu tästä niin kauan että se nostaa pelon fiilikset pintaan sulla taitaa kans esikoinen olla tulossa? Tsemppiä meille kaikille näihin piinapäiviin
Meillä täälläpäin ei varhaisultraa ole kun yksityisen kautta. Kakkosesta ja keskenmenneestä pääsin neuvolan kautta kun kierrot oli niin pitkät. Nyt jätän välistä kun ei se mulle luottoa tuo että kaikki menisi hyvinKivaa, että on tullut lisää plussanneita! Aiotteko mennä varhaisultraan?
Rv 5+2
Mun pitäisi neuvolan kautta päästä pitkän kierron takia, mut maanantaina varmaan selviää tarkempi aika tai ylipäänsä että pääsenkö. Pari kertaa olen käynyt yksityisellä aiemmissa raskauksissa, ja välillä myös neuvolan kautta päässyt. Esikoisen raskaus oli ainoa etten käynyt varhaisultrassa, mutta silloin menin nt-ultraan ja olinkin vasta viikolla 9+ joten sinänsä pääsi ultraan yhden kerran enemmänKivaa, että on tullut lisää plussanneita! Aiotteko mennä varhaisultraan?
Rv 5+2
Voi miten ihana että viimein sitten onnistui! Kyllä, täytyy nauttia ja toivoa vaan parasta <3Joo, esikoinen tulossa, ja ongelmia raskaaksi tulossa ollut. Ekalla ovulaatioinduktiolla julkisella puolella tuli nyt se plussa <3 En vaan oo enää mikään ihan nuori, kun 35-v mittarissa, niin jännittää enemmän.. vaikka aika hyvillä mielin täälläkin Niin kauanhan sitä raskaana ollaan, ennen kuin toisin todetaan! Yritän nauttia siitä tunteesta!
Onko oloja? Ootteko uskaltautuneet kertomaan kenellekään?
Kivaa, että on tullut lisää plussanneita! Aiotteko mennä varhaisultraan?
Rv 5+2
Voi ihanaa, onneks olkoon!! <3 Tervetuloa haaveilijoista tänne puolelleMoi,
Varovasti ilmoittelen täällä itsestäni, että käyn kurkkimassa maaliskuisia. En voi uskoa että digi näytti tänään plussaa.
Raskauduin nyt heti kkm:n jälkeisestä kierrosta. Katsotaan kuinka tämän raskauden kanssa käy!
La:sta ei siis mitään tietoa. Oletetun oviksen perusteella veikkaisin että nyt on 3+4(-6). Maaliskuun puolen välin aikaan siis olisi la näillä arvioilla.
Paljon onnenkantamoisia kaikille <3
Komeet on viivat! Mä testasin kans tänää ja kyl one step(?) aikalailla leffaviivoja jo näyttää varmaan huomenna kokeilen digillä tuliski jo 3+Enhän mä malttanut sit kuitenkaan olla testaamatta. Toivotaan näillä viivoilla parasta, huojensi kuitenkin mieltä että vahvistumista tapahtunut ja nyt en oikeesti tee enää yhtään testiä. Uusi raskausviikko käyntiin 5+0
Onko joku muu vielä testannut?