Maaliskuiset 2021

  • Viestiketjun aloittaja Dohelo
  • Ensimmäinen viesti
Mä liittyisin kanssa mukaan :giggle:
Plussasin jo viimevkolla ja viivat vahvistuneet hyvin, tänään digi näytti 2-3. Pelon sekavat tunteet kun olin viime vuoden maaliskuisissa mutta kesken meni se raskaus. Nyt la olisi oviksesta 8.3 mutta menkoista laskettuna 10.3. ❤
Oireina: päänsärky, repäisykivut, tissit arat, hieman huonovointisuutta ja VÄSYMYS.
 
Täällä on varattu varhaisultra ja neuvola jo, koska halusin saada ne loma ajalle :D millään en malttais oottaa 20.7 on varhaisultra ja sillo viikkoja 7+3 :) neuvola sit viikko sen jälkeen. Perutaan vaan sitten jos niin tulee.

Mä tuskailin ja pelkäsin tosi paljon sitä että voinko tulla raskaaks. Ja nyt oon sit tosi hämmentyny että oonki ja pelkään kuollakseni että tää menee kesken. En tienny että tää voi olla näin piinavaa odottelua!! Onks teillä samoja fiiliksiä? :)
 
Täällä on varattu varhaisultra ja neuvola jo, koska halusin saada ne loma ajalle millään en malttais oottaa 20.7 on varhaisultra ja sillo viikkoja 7+3 neuvola sit viikko sen jälkeen. Perutaan vaan sitten jos niin tulee.

Mä tuskailin ja pelkäsin tosi paljon sitä että voinko tulla raskaaks. Ja nyt oon sit tosi hämmentyny että oonki ja pelkään kuollakseni että tää menee kesken. En tienny että tää voi olla näin piinavaa odottelua!! Onks teillä samoja fiiliksiä?
Mä varasin molemmat kans, ja perun tarvittaessa, mut halusin kans sopivat

Mä just kans mietin,et millähän sitä rauhottuis vähän :D Oon tehny kans kasan testejä, kun en millään kans uskonu tulevani raskaaksi, nyt yritän vakuuttaa itelleni, et viikonloppuna katson vielä Clearbluella, et viikot vaihtuis 3+. Apteekkarin testissä leffaviivat oli tänään jo ihan päiväpissastakin

Jotenkin pelkään tuulimunaa tosi paljon, ja 3piinaavaa viikkoo pitäis viel pitää pää kasassa
 
Mä varasin molemmat kans, ja perun tarvittaessa, mut halusin kans sopivat

Mä just kans mietin,et millähän sitä rauhottuis vähän Oon tehny kans kasan testejä, kun en millään kans uskonu tulevani raskaaksi, nyt yritän vakuuttaa itelleni, et viikonloppuna katson vielä Clearbluella, et viikot vaihtuis 3+. Apteekkarin testissä leffaviivat oli tänään jo ihan päiväpissastakin

Jotenkin pelkään tuulimunaa tosi paljon, ja 3piinaavaa viikkoo pitäis viel pitää pää kasassa
"Ihanaa" että täällä on kohtalon tovereita :D mä kans meinasin vklna kokeilla josko se 3+ tulis jo digiin :) oon kyllä sillein tosi luottavaisin fiiliksin, mut oon vaan haaveillu tästä niin kauan että se nostaa pelon fiilikset pintaan :) sulla taitaa kans esikoinen olla tulossa? :) Tsemppiä meille kaikille näihin piinapäiviin :D :love:
 
"Ihanaa" että täällä on kohtalon tovereita mä kans meinasin vklna kokeilla josko se 3+ tulis jo digiin oon kyllä sillein tosi luottavaisin fiiliksin, mut oon vaan haaveillu tästä niin kauan että se nostaa pelon fiilikset pintaan sulla taitaa kans esikoinen olla tulossa? Tsemppiä meille kaikille näihin piinapäiviin
Joo, esikoinen tulossa, ja ongelmia raskaaksi tulossa ollut. Ekalla ovulaatioinduktiolla julkisella puolella tuli nyt se plussa <3 En vaan oo enää mikään ihan nuori, kun 35-v mittarissa, niin jännittää enemmän.. vaikka aika hyvillä mielin täälläkin :) Niin kauanhan sitä raskaana ollaan, ennen kuin toisin todetaan! Yritän nauttia siitä tunteesta!

Onko oloja? Ootteko uskaltautuneet kertomaan kenellekään?
 
  • Rakkaus
Reactions: Mirella92
Tosiaan on piinapäiviä ja viikkoja nyt luvassa :eek: samalla yritän nauttia, kun todennököisesti tämä on mulle vika raskaus jos loppuun asti menee. En ole uskaltanut enää tiistain jälkeen testata kun digiin tuli 2-3, jotenkin pelottaa jos viiva ei enää ookkaan vahvistunut tai puolestaan lähtenyt haalenemaan. Vaikka toisaalta toisi turvallisemman mielen jos viivat ois vahvemmat ja myös ois hyvä varautua huonompaankin vaihtoehtoon jos ei ois vahvistunut. Eli en tiedä miten kannattais tehdä, lähdetään huomenna viikoksi reissuun niin ehkä olen vaan testaamatta ja toivon parasta. Miten sitä on esikoisesta osannut tehdä vaan yhden testin ja luotti siihen tulokseen, mitä enemmän raskauksia takana niin sitä enemmän hulluksi tulee näiden testien kanssa. :ROFLMAO:Toki ne keskenmenot tähän menetyksen pelkoon vaikuttanut ja kummittelevat aina mukana.

Me on kerrottu mun vanhemmille ja sisaruksille ja parille kaverille ja miehen sisaruksille. On oltu aina aika avoimia kertomaan näistä raskausuutisista ja sit myös puhuttu avoimesti myös keskenmenoistakin. Mulla siis on heti plussan tullen aina ihan jäätävä turvotus ja nytkin pitäisi olla tosi löysä paita päällä ettei paljastuisi. Miehen vanhemmat eivät siis vielä tiedä ja eilen heitä nähtiin ja en ihmettelis vaikka heillä olisi jo epäilys asiasta :D
 
  • Rakkaus
Reactions: Mirella92
Minäkin varovasti taustalta huutelen. Tänään 4+3 laskettu 8.3.
On monta kemiallista ja tuulimuna taustalla joten hyvin hyvin epäuskoinen jatkosta, toki kovasti toivon että menee hyvin. Ensin meinasin odotella varhaisultran ennenkuin huutelen mutta pakko päästä purkamaan jännitystä samassa tilanteessa olevien kanssa.
Varhaisultraan haluan heti 6+3 mutta tässä on sinne vielä 2 viikkoa
En tiedä viitsinkö digiä tehdä kun kuopuksessa vk 6+0 näytti 2-3 viikkoa mutta kaikki meni hyvin. Ilmeisesti hormoni nousi hitaasti.
Pc tein tänään ja lauantaina uudestaan jotta näkee onko vahvistunut.
 
Kivaa, että on tullut lisää plussanneita! Aiotteko mennä varhaisultraan?

Rv 5+2
Mun pitäisi neuvolan kautta päästä pitkän kierron takia, mut maanantaina varmaan selviää tarkempi aika tai ylipäänsä että pääsenkö. Pari kertaa olen käynyt yksityisellä aiemmissa raskauksissa, ja välillä myös neuvolan kautta päässyt. Esikoisen raskaus oli ainoa etten käynyt varhaisultrassa, mutta silloin menin nt-ultraan ja olinkin vasta viikolla 9+ joten sinänsä pääsi ultraan yhden kerran enemmän :)
 
Joo, esikoinen tulossa, ja ongelmia raskaaksi tulossa ollut. Ekalla ovulaatioinduktiolla julkisella puolella tuli nyt se plussa <3 En vaan oo enää mikään ihan nuori, kun 35-v mittarissa, niin jännittää enemmän.. vaikka aika hyvillä mielin täälläkin Niin kauanhan sitä raskaana ollaan, ennen kuin toisin todetaan! Yritän nauttia siitä tunteesta!

Onko oloja? Ootteko uskaltautuneet kertomaan kenellekään?
Voi miten ihana että viimein sitten onnistui! :) Kyllä, täytyy nauttia ja toivoa vaan parasta <3

Me ei olla kerrottu kellekään :D eikä aijota kertoo ennen nt-ultraa. Mun parhaalle kaverille kerron kyllä varhaisultran jälkeen jos kaikki vaan menee hyvin, tekee tosi tiukkaa häneltä pitää salassa kun on ainoo joka tietää meidän yrityksestäki :D ei oo onneks ku 2 viikkoo ja 3 päivää enää :ROFLMAO:

Mirella92 ja salamatkustaja 4+6
 
Moi,

Varovasti ilmoittelen täällä itsestäni, että käyn kurkkimassa maaliskuisia. En voi uskoa että digi näytti tänään plussaa.

Raskauduin nyt heti kkm:n jälkeisestä kierrosta. Katsotaan kuinka tämän raskauden kanssa käy!

La:sta ei siis mitään tietoa. Oletetun oviksen perusteella veikkaisin että nyt on 3+4(-6). Maaliskuun puolen välin aikaan siis olisi la näillä arvioilla. :)

Paljon onnenkantamoisia kaikille <3
 
Moi,

Varovasti ilmoittelen täällä itsestäni, että käyn kurkkimassa maaliskuisia. En voi uskoa että digi näytti tänään plussaa.

Raskauduin nyt heti kkm:n jälkeisestä kierrosta. Katsotaan kuinka tämän raskauden kanssa käy!

La:sta ei siis mitään tietoa. Oletetun oviksen perusteella veikkaisin että nyt on 3+4(-6). Maaliskuun puolen välin aikaan siis olisi la näillä arvioilla.

Paljon onnenkantamoisia kaikille <3
Voi ihanaa, onneks olkoon!! <3 Tervetuloa haaveilijoista tänne puolelle :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Santso
Enhän mä malttanut sit kuitenkaan olla testaamatta. Toivotaan näillä viivoilla parasta, huojensi kuitenkin mieltä että vahvistumista tapahtunut ja nyt en oikeesti tee enää yhtään testiä. Uusi raskausviikko käyntiin 5+0


Onko joku muu vielä testannut?
Komeet on viivat! Mä testasin kans tänää ja kyl one step(?) aikalailla leffaviivoja jo näyttää :love: varmaan huomenna kokeilen digillä tuliski jo 3+ :)

Mirella92 ja salamatkustaja 5+0
 
Mäkin varovaisesti jo kurkin tänne kun useaan testiin piirtyi eilen haaleat viivat iltapäivällä. Aamulla kuitenkin osassa testeistä haaleammat viivat, mutta äsken testattuna vahvistunut eilisestä, joten kaipa sitä raskaana ollaan. Tarkkaa ovispäivää ei tällä kertaa ole tiedossa! (kaikissa 5 muussa raskaudessa on), joten pakko kai laittaa laskettu aika menkkojen mukaan, vaikka todellisuudessa en usko että niin pitkällä olisi. Nyt siis menkkojen mukaan rv 4+0.
Maaliskuussa oli kkm, joten hyvin rauhallisesti odottelen varhaisultraa ajatuksella että olen raskaana vasta sen jälkeen jos vaikka tällä kertaa tulisi siellä hyviä uutisia.
Oliko täällä joku lista tulossa, tässä tiedot joka tapauksessa

Mimmi92/LA 12.3./28v/4.lapsi/HUS
 

Yhteistyössä