Hellurei pitkästä aikaa! Vieläkös täällä porukka syö metformiinia? Rupesin hiljattain yhdistelemään pisteitä ja ensinnäkin, olen ollut Metforemin aloituksesta lähtien vuorotellen vihainen ja surullinen, siis jopa siinä määrin että herään öisinkin itkemään, räjähdän pikkuasioista jne. Täysin luonteenvastaista minulle. En aluksi yhdistänyt tätä metformiiniin, vaan ajattelin olevani vähän masentunut tästä koko lapsettomuuskuviosta. Toisekseen, nyt tammikuussa terolut ei tepsinyt normaalilla tavalla, vaan jouduin odottamaan kuukautisia kaksi viikkoa kuurin loputtua. Lähes aina aiemmin on alkanut kuurin 8. päivä.
Siis foliohattu on nyt tiukasti päässä, mutta voisiko nämä johtua metformiinista? Olen pienentänyt annoksen kahdesta takaisin yhteen, ja painoa putosi sen myötä tällä viikolla kaksinkertainen määrä... Mulla ei siis ole ollut mitään ongelmia verensokerin kanssa, sokerirasitus on testattu viitisen vuotta sitten ja 2019 verensokerit mitattu useaan kertaan.
Yleensä luotan lääkäreihin mutta tämän lääkkeen osalta en vain näe mitään pointtia jatkaa käyttöä. Lääkäri ei puhunut mistään yhteydestä munasolujen laatuun, se voisi olla ainoa syy jatkaa kuuria. Löytyiskö tästä keneltäkään lisää tietoa?
Siis foliohattu on nyt tiukasti päässä, mutta voisiko nämä johtua metformiinista? Olen pienentänyt annoksen kahdesta takaisin yhteen, ja painoa putosi sen myötä tällä viikolla kaksinkertainen määrä... Mulla ei siis ole ollut mitään ongelmia verensokerin kanssa, sokerirasitus on testattu viitisen vuotta sitten ja 2019 verensokerit mitattu useaan kertaan.
Yleensä luotan lääkäreihin mutta tämän lääkkeen osalta en vain näe mitään pointtia jatkaa käyttöä. Lääkäri ei puhunut mistään yhteydestä munasolujen laatuun, se voisi olla ainoa syy jatkaa kuuria. Löytyiskö tästä keneltäkään lisää tietoa?