Hakutulokset

  1. H

    Toiveissa vauva 2021

    Minä poistun listoilta (saa poistaa). Emme aio enää yrittää, vaan tämä oli viimeinen kertamme ja hyväksymme nyt sen, ettei meille tule lasta milloinkaan. Olimme näin päättäneet jos kesken menee (näin kävi) :( ja nyt pysymme siinä päätöksessä. Kiitos kaikille tuestanne! :) Ihan mahtava ryhmä...
  2. H

    Helmikuiset 2021

    Tsemppionnea odotukseen, toivottavasti teillä kaikilla menee raskaus loppuun asti hyvin ja saatte helmikuussa pikkuiset syliinne. <3 minä poistun listoilta (saa poistaa). Emme aio enää yrittää, vaan tämä oli viimeinen kertamme ja hyväksymme nyt sen, ettei meille tule lasta milloinkaan. Olimme...
  3. H

    Helmikuiset 2021

    Minulla oli ekat viikot vatsa aivan sekaisin, eli ajattelisin, että kyllä voi todellakin olla ripuli raskauden oireena. Sitten iski ummetus, johon auttoi vain 100% luumunektari mehu. Ja sitten piti lopettaa sen juominen, kun vatsa oireili taas vaan löysän puolelle. :/ "Ihania" oireita, vatsa...
  4. H

    Helmikuiset 2021

    Tänään selvisi, että kaikki ikävät oireet, kuten järjetön kipuilu ja verinen vuoto eivät ainakaan viitanneet siihen pahimpaan. 6+4, kuukautisten mukaan 7+0 ja siinä kuulemma nyt pysytään. Pieni sydän pamppaili hyvään tahtiin ja kaikki näytti olevan kunnossa. Lääkäri oli toiveikas, joten mekin...
  5. H

    Helmikuiset 2021

    Mulla oli juurikin näin, sikiökaikua ei saatu ja oletetusti oli 5+. Lisäksi muitakin itkua ja huolta aiheuttavia asioita, kutrn vuotoa ja siltikin kaikki oli hyvin. Joten vaikka helpommin sanottu kuin tehty, niin koita ottaa rauhassa. Ens kerralla kun menet uä niin varmasti löytyy sykekin <3 :)
  6. H

    Helmikuiset 2021

    Tätä ajattelin, että jos johtuu tuosta ultraamisesta. :giggle: Mutta pelästytti, kun oli sen verran runsaampaa ja värikin vastasi kuukautisia ja kipuili. Oireet ovat kyllä edelleen päällä. Rinnat kipeät jne. Se luo toivoa, että kaikki olisikin vielä hyvin. Viikko sitten yhdynnän jälkeen tuli...
  7. H

    Helmikuiset 2021

    @Matilda! @Kasikuus nyt näyttäis vuoto lakanneen, mutta alavatsa edelleen kipeä. Koitan rauhoittaa mieltäni, onneksi tänään pääsen ravintolaan syömään ja ensi viikolla mökille. Menee viikko näin nopeammin. Ensi torstaina sitten näkee mikä on tilanne. Kunpa vaan kaikki olisi hyvin, silti sitä...
  8. H

    Toiveissa vauva 2021

    Tulen nyt tuolta helmikuisista kirjoittelemaan tänne, jos löytyisi joku rauhoittamaan mun mieltä.:cry: Ultrassa käyty, sikiöpussi 13mm ja ruskuaispussi 4mm, mutta sikiökaikua ei vielä. Viikkoja lääkäri arveli olevan noin 5+. Kuitenkin laskurin mukaan olisin 6+. Viikon päästä on uusinta ultra...
  9. H

    Helmikuiset 2021

    Ultrassa käyty, sikiöpussi ja ruskuaispussi näkyi, mutta sikiökaikua ei vielä. Viikkoja lääkäri arveli olevan noin 5+. Viikon päästä on uusinta ultra. Nyt sitten vuodan verta(kirkasta uutta, ruskeahkoa ja hieman ehkä kiinteämpääkin, pikkuhousuihin asti mutta ei kuukautisten tapaan, vaan vuoto on...
  10. H

    Helmikuiset 2021

    Minä olen sanonut, että on ab-kuuri päällä, että pitää olla juomatta tai allergialääkitys tämän siitepölyn takia, ettei voi samaan aikaan nauttia alkoholia. Myös voi vedota siihen, että on autolla liikkeellä. Mikä vaan itsestä tuntuu helpoimmalta. :) :unsure:
  11. H

    Toiveissa vauva 2021

    @Kasikuus Tuohan on selkeä värillinen haamulainen. Vahvempi mitä itselläni oli, kun alkoi haamuilemaan. Toiveikkaat onnittelut, aivan ihanaa!:giggle::love:
  12. H

    Helmikuiset 2021

    Toivottavasti viiva vielä tummuu. Jos tuo hailumpi viiva testissä johtui muusta syystä, tikuissakin on eroja. Tsemppiä!
  13. H

    Helmikuiset 2021

    Vieläkö joku testailee ja seurailee miten raskaustestin viivat vahvenee? Tein tänään aamulla tämän ja totesin, että tämä riittää tältä erää. Seuraavaksi sitten jännitetään varhaisultrassa. :giggle: https://aijaa.com/PeLne7
  14. H

    Helmikuiset 2021

    Kuinka moni teistä on ajatellut menevänsä tai on menossa ultraan nyt tässä raskauden varhaisessa vaiheessa?:giggle: Itsellä ikää ja aiemmat vastoinkäymiset taustalla varmaan helpottaisi pääsyä julkisellekin puolelle, mutta jotenkin haluan tehdä tästä nyt mahdollisimman stressivapaan alun, joten...
  15. H

    Helmikuiset 2021

    Vahingossa olin sinulle laittanut "rakkaus" hymiön. Alavatsakivut ovat normaaleja kasvukipuja, eikä niistä kannata murehtia (tiedän, helpommin sanottu, kuin tehty). Itselläni on samoin koviakin alavatsakipuja, mutta huolestuisin vasta, kun ne menisivät täysin sietämättömäksi, jatkuisivat ilman...
  16. H

    Helmikuiset 2021

    Toivottavasti tällä kertaa pahoinvoinnilta säästyisit.:giggle: Jos jotain positiivista tästä vääntäisi, niin ainakin on niin selkeä oire, joka ei jätä arvuuttelun varaan, että kasvaako masussa mitään. ;) Pahoinvointi on tottakai kurja oire, varsinkin jos se kestäisi läpi koko raskauden.
  17. H

    Helmikuiset 2021

    Miten teillä on raskausaika alkanut rullaamaan?:) Minulla aika-ajoin närästystä, pientä pahoinvointia, alavatsa kipuilee oikeastaan kokoajan ja sen takia pelottaa ja jännittää onko normaalia. :unsure:Oikeastaan muutoin olo on ihan siedettävä. Panadolia 1g olen joutunut ottamaan kerran päivässä...
  18. H

    Toiveissa vauva 2021

    Näköjään olen vielä mukana kplistassa. minut voi poistaa tuosta kiertopäivälistalta ja laittaa plussanneisiin. Kiitos! :giggle:
  19. H

    Toiveissa vauva 2021

    Voimia tulevaan! Toivotaan ettei olisi kohdunulkoista. Toivottavasti pääset uuteen kiertoon ja yritykseen pian. Toivottavasti nyt ja sitten kaikki sujuisi hyvin. Jaksamisia!! <3
  20. H

    Helmikuiset 2021

    Hei voisin ilmoittautua mukaan! :giggle: Plussasin kuukautisten oletettuna alkamispäivänä, tätä ennen haamuilin. Nyt sen verran raskaustesti tummunut, että uskaltaudun mukaan. Esikoista odottelen, taustalla vaikka ja mitä, joten nyt toivon varovaisesti, että päästäisiin kulkemaan loppuun asti...

Yhteistyössä