Hakutulokset

1. H

Toiveissa vauva 2021

Voi onpas tänne tullut teiltä monen monta viestiä. Voisin nyt kuitenkin listoille tulla tässä vaiheessa Hopeanuoli/1.lapsi/ya 04/20 Olen tämän kierron kp1 alkaen tikuttanut ovulaatiota, sillä kierto lyheni ja aikaistui, joten haluasin "tarkkailla tilannetta". Kaiken järjen mukaan eilen...
  2. H

Toiveissa vauva 2021

Minä näen tässä kyllä ihan selkeän haamun, jossa alhaalta väriä ylös asti. Alhaalla sitä näkyy enemmän. Klikkasin kuvaa ja kauempana katsottuna sen näkee hyvinkin selkeänä, ainakin omaan silmään. Toivottavasti lähtee vahvistumaan, suosittelen tekemään uuden kun olet malttanut pidätellä lirua...
  3. H

Toiveissa vauva 2021

Kahvikeskusteluun mukaan: Itse juon kahvia, itseasiassa rakastan kahvia, sen tuoksua, makua, ja erikoiskahvit varsinkin ovat todella maukkaitta ja nautiskelen. Kahvin juonti on minulle oikeastaan sellainen omahetki. Mutta raskaana, kokemusta kun on jo raskautumisessa (vaikka hyvin ikävillä...
  4. H

Toiveissa vauva 2021

Heippa vaan kaikille! Ihania vauvauutisia täällä monellakin!:giggle: Ja sitten myös kurjempia uutisia, kuten kipuja (@Kasikuus), kuukautisten alkamisia toivotun raskauden sijaan, tai muita pettymyksiä tässä kaiken keskellä. Onneksi uusi kierto on aina uusi mahdollisuus! Kerron hieman nyt...
  5. H

Toiveissa vauva 2021

Kiitoksia ja ihanaa huomata ettei ikäkään ole muuta kuin numero. Esikoisen yrittäminen, kun alkaa silloin, kun tuntee sen ajan olevan oikea. Huomasin muuten myös, että sinulla on kierto hieman "perinteistä" 28päivää lyhkäisempi, kuten myös itsellä kierto ollut 24päivää ja välillä 23.
  6. H

Toiveissa vauva 2021

Hei! Yksi uusi ilmoittautuu mukaan keskusteluun. En halua tulla mukaan listoille, mutta seuraan mielelläni teidän matkaanne ja osallistun myös mukaan keskusteluun parhaani mukaan. Sen verran taustatietoa, että olen lähemmäs nelkkyt ja ensimmäistä yritetään. Synnytyspelko on todella suuri ja...

Yhteistyössä