Hakutulokset

1. H

Toiveissa vauva 2021

Uskaltaiskohan sitä siirtyä plussanneisiin.:unsure::giggle: Tulen takaisin jos sikseen tulee, toivottavasti ei tarvitse ja saan vauvan helmikuussa syliini. Kaikille teille kovasti tsemppiä! Toivon koko sydämestäni, että teidänkin haaveesta tulee totta!:love: Koittakaa jaksella ja voikaa hyvin...
  2. H

Toiveissa vauva 2021

Kyllä näkyy! Onnea:love: ja toivottavasti lähtee hyvin vahvistumaan.:giggle:(y)
  3. H

Toiveissa vauva 2021

@Shibali toivottavasti plussa sinullekin vielä tulisi tästä kierrosta.:giggle: Toivoa on aina ja sun oireet ja oireettomuus kuulostaa oikeen lupaavilta.(y) Itselläni rinnat eivät kipeytyneet, mikä taas on yleensä kuukautisia edeltävä oire. Vieläkään ei ole rinnat kipeät, mutta nyt alkaneet...
  4. H

Toiveissa vauva 2021

Juu voi ottaa pois. Siirryn plussanneisiin myöhemmin, kun raskaustesti näyttää selkeästi vahvistumista. Vielä en ole tarpeeksi luottavaisin mielin siirtyäkseni.
  5. H

Toiveissa vauva 2021

@Melissa86 tänään oli pc liuska eilisestä jo hieman vahvempi. :giggle: Varattiin varhaisultra kolmen viikon päähän, varmistaaksemme, että raskaus on oikeassa paikassa ja tietenkin sitä toivois, että näkyisi myös syke. Nyt kun ei ole vuotoa, eikä pahempia kipuja, niin en usko, että ottaisivat...
  6. H

Toiveissa vauva 2021

@Melissa86 minulla on ollu käytössä rfsun ovulaatiotestit, näistä viivat näytti minulle parhaiten, vaikka tässä kierrossa tuo ovulaatioplussa jäikin saamatta. Käytössä on ollut myös pcn ovulaatiotestit sekä cbdigi, näihin en lämmennyt. Raskaustestejä olen ostanut mitä on ollut saatavilla...
  7. H

Toiveissa vauva 2021

Pari päivää sitten alkoi tikut haamuilemaan, silmin erottuva viiva, mutta ei niinkään väriä. Tänään tuli vaaleanpunainen viiva ja dpo14. :)
  8. H

Toiveissa vauva 2021

Kiitos!:giggle: Ei olisi tullut edes mieleen tuo, joten helmikuisiin sitten siis, jos sikseen tulee. Mulavempi tosiaan olla muiden kanssa viikoissa suht samoissa. Hei, mites tuon suunnitellun sektion saaminen kävi? Oliko kauheeta vääntöä vai sujuiko se niinkuin toivoit? :giggle: Mä todella...
  9. H

Toiveissa vauva 2021

Raskaustesti hitusen punertavampi. Alavatsa kipuilee ja flunssainen olo. Vielä varmuudella odottelen ja testaan taas jossakin kohtaa, että alkaako viiva vahvistumaan ja jos näin kävisi, niin sitten uskaltaudun plussanneisiin. Vielä on turhan aikaista. Laskettuaika 4.2.2021, mutta sektiolla kun...
  10. H

Toiveissa vauva 2021

Täällä saatu silmin erottuva, mutta hyvin haalea haamu pc ja medigoo testeihin. Huomista varten varasin apteekin puikkotestin. Toivoa on vielä, kun ei ole kuukautiset alkaneet. :)
  11. H

Toiveissa vauva 2021

Piti vielä kirjoittaa seksistä, kun täällä puhuttu siitä aika paljon. Mieheni ei aikaa katso, välillä nähdään lounastauolla kotona, eikä siihen todellakaan liity syöminen millään tavalla. Tai no, voihan sitä siksikin kutsua.;) Kellon ajalla ei ole väliä.:p Eilen illalla harrastimme seksiä (takaa...
  12. H

Toiveissa vauva 2021

@Shibali Oireita on tosiaan melkoisen vaikea seurailla, kun tuntuu, että oireilee milloin missäkin vaiheessa. Pakko myöntää, että itsekin seurailen oloja, vaikka olen itselleni luvannut ottaa rauhallisesti. Olen epäonnistunut tässä niin pahasti. Piinailen edelleen, kuukautiset eivät ole vielä...
  13. H

Toiveissa vauva 2021

@Loree voimia ja jaksamista tulevaan! :cry: Ihan kamalia tällaiset vastaantulevat tilanteet.
  14. H

Toiveissa vauva 2021

@lovecoco Ajattelin, että tänään on hyväpäivä testailla, vaikka eihän tuo vielä varmasti vielä mitään näytä Tulen sitten kertomaan tuloksesta, kun olen testin saanut tehtyä. Kovin luottavaisin mielin en ole. Sellaiset kuukautiskivut ollu pitkin viikkoa ja edelleen kipuloi, että odotan vain...
  15. H

Toiveissa vauva 2021

@Titi-Love suosittelen kokeilemaan tätä punaviiniä. Pienempää pullokokoa löytyy ihan tavallisisten ruokakauppojen hyllyiltä. Sama vaikutus, ilman alkoholia. Itseasiassa pidän tästä vielä enemmän, laskee myös ruoan hyvin. https://www.alko.fi/tuotteet/429677/Torres-Natureo-Garnacha-Syrah-2019/
  16. H

Toiveissa vauva 2021

Mulla on nyt ihme kuukautiskipuilua olla pitkin viikkoa, tuntuu kokoajan, että vuoto alkaa. Olo on ollut myös melko huonovointinen. Saa nähdä sitten kuinka käy. Jos ei maanantaina kuukautiset ala, lyhyimmän kierron mukaan, niin ehkä sitä sitten uskaltaisi tehdä raskaustestin.:unsure::giggle:
  17. H

Toiveissa vauva 2021

Meillä on hyvä, toimiva ja mukava keskusteluryhmä. Nuo jotka tulevat tänne nimettöminä huutelemaan, jättäisin heidät ihan omaan arvoonsa, sekä reagoimatta niihin. Tuo asia jota tässä jo moneen otteeseen puitiin on jo mennyttä. Selkeästi nuo jotkut nimettömät vierailijat tulevat nostamaan vanhoja...
  18. H

Toiveissa vauva 2021

Heippa! Täällä kp17, ja aivan kamalat kuukautiskivut. Siis nyt vaan odota niiden alkavan. Jos näin tapahtuu niin kierto lyhenee entisestään. Voihan :( Ja @Titi-Love tsemppiä sinulle kovasti tuohon tilanteeseen. Toivotaan ettei kyse ainakaan ole kohdunulkoisesta. Kokemuksen äänellä voin sanoa...
  19. H

Toiveissa vauva 2021

Tuohon häät/vauva järjestykseen piti siis vastailla, etten ole sitä tavallaan edes pohtinut. Nuorempana taisi olla niin elokuvien mukainen järjestyslista: vakityö, naimisiin ihanan miehen kanssa, omistusasunto ja sitten vasta lapsi.:ROFLMAO: Nykyään sitä on hieman realistisempi. Asiat menee...
  20. H

Toiveissa vauva 2021

Ihania elämäntarinoita, joita lueskella. Hauskoja, yllättäviä, vähän riipaisevia mutta kannattelevia ja tukevia tekstejä. Rakkaus on ihmeellistä ja voimaannuttavaa. Raskaus on lahja. Kerron omastanikin hieman. Olin jo luovuttanut rakkauden suhteen. Ajattelin että jään lapsettomaksi, oikeastaan...

Yhteistyössä