Helmikuiset 2021

Mulla ei oo koskaan ollut mitään pahaa oloa, nyt kahdesta vimpasta tullu välillä huonoa oloa, ja syöntivälit ei saa olla pitkiä. Mulla ennemmin ilta kuin aamu pahoinvointia mä mietin, että varaanko elämän ekan kerran varhaisultran.... ja viikko sitten oli liitoskipuja ja kävely sattui nivuseen. Nyt ei sitä, joka päivä kyl jtn tuntemuksia.
 
Tsemppionnea odotukseen, toivottavasti teillä kaikilla menee raskaus loppuun asti hyvin ja saatte helmikuussa pikkuiset syliinne. <3
minä poistun listoilta (saa poistaa).
Emme aio enää yrittää, vaan tämä oli viimeinen kertamme ja hyväksymme nyt sen, ettei meille tule lasta milloinkaan. Olimme näin päättäneet jos kesken menee (näin kävi) :( ja nyt pysymme siinä päätöksessä. Kiitos kaikille tuestanne!
 
Tsemppionnea odotukseen, toivottavasti teillä kaikilla menee raskaus loppuun asti hyvin ja saatte helmikuussa pikkuiset syliinne. <3
minä poistun listoilta (saa poistaa).
Emme aio enää yrittää, vaan tämä oli viimeinen kertamme ja hyväksymme nyt sen, ettei meille tule lasta milloinkaan. Olimme näin päättäneet jos kesken menee (näin kävi) ja nyt pysymme siinä päätöksessä. Kiitos kaikille tuestanne!
❤
 
Tsemppionnea odotukseen, toivottavasti teillä kaikilla menee raskaus loppuun asti hyvin ja saatte helmikuussa pikkuiset syliinne. <3
minä poistun listoilta (saa poistaa).
Emme aio enää yrittää, vaan tämä oli viimeinen kertamme ja hyväksymme nyt sen, ettei meille tule lasta milloinkaan. Olimme näin päättäneet jos kesken menee (näin kävi) ja nyt pysymme siinä päätöksessä. Kiitos kaikille tuestanne!
❤❤❤ Tämä tekee niin surulliseksi, voispa näihin asioihin vaikuttaa :'( Ihan älyttömästi tsemppiä ja iso voimahalaus!❤
 
Tsemppionnea odotukseen, toivottavasti teillä kaikilla menee raskaus loppuun asti hyvin ja saatte helmikuussa pikkuiset syliinne. <3
minä poistun listoilta (saa poistaa).
Emme aio enää yrittää, vaan tämä oli viimeinen kertamme ja hyväksymme nyt sen, ettei meille tule lasta milloinkaan. Olimme näin päättäneet jos kesken menee (näin kävi) ja nyt pysymme siinä päätöksessä. Kiitos kaikille tuestanne!
Siis ihan järkkyä :( Tulipa paha mieli tästä uutisesta. Tsemppiä ja jaksamista ♡
 
Huomenna aamulla kymppiviikon ultra ja verikokeiden tulosten läpikäynti. Katotaan saanko sen rautainfuusion vai mennäänkö vaan rautalisillä. En tiiä miks mua niin jännittää nää ultraukset,vaikka siitä viime ar- ultrastakaan ei oo ku reilu 2-viikkoa. Hetkittäin tulee sellasia "huonoja" fiiliksiä että oonko ees raskaana ja mitä jos sikiön kehitys on vaik pysähtynyt yms. Mun yhdellä kaverillakin meni hiljattain kesken 9-viikolla ja se on jotenkin jäänyt kummittelemaan. Että mitä vaan voi tapahtua ja missä vaiheessa raskautta tahansa. :( Olipas positiivinen postaus.. niin ja oksensin tänään vaan 4 kertaa töissä :sick:
 
  • Tykkää
Reactions: pcosilainen
Huomenna aamulla kymppiviikon ultra ja verikokeiden tulosten läpikäynti. Katotaan saanko sen rautainfuusion vai mennäänkö vaan rautalisillä. En tiiä miks mua niin jännittää nää ultraukset,vaikka siitä viime ar- ultrastakaan ei oo ku reilu 2-viikkoa. Hetkittäin tulee sellasia "huonoja" fiiliksiä että oonko ees raskaana ja mitä jos sikiön kehitys on vaik pysähtynyt yms. Mun yhdellä kaverillakin meni hiljattain kesken 9-viikolla ja se on jotenkin jäänyt kummittelemaan. Että mitä vaan voi tapahtua ja missä vaiheessa raskautta tahansa. Olipas positiivinen postaus.. niin ja oksensin tänään vaan 4 kertaa töissä
Muakin jännää. Mulla on maanantaina 10+0 varhaisultra yksityisellö ja ei mullakaan oo ku nyt tasan kaks viikkoa edellisestä, mut silti jännittää ihan sikana...
 
  • Tykkää
Reactions: Sofia90
Mä aloin nyt kans miettimään, et pitäiskö mennä vielä yksityiselle ultraan ennen np-ultraa. Nyt yhtäkkiä oireet loppu ja tissitkään ei oo enää kipeät. Mitään vuotoa ei oo ollut, mut silti pelottaa, et onkohan mennyt kesken.
Tää on mun ensimmäinen raskaus, niin miten nää oireet aina ensimmäisen kolmanneksen aikana menee? Onks se ihan normaalia, et ne ”loppuu”? Nyt olis 8+4 takana.
 
  • Tykkää
Reactions: pcosilainen
Mä aloin nyt kans miettimään, et pitäiskö mennä vielä yksityiselle ultraan ennen np-ultraa. Nyt yhtäkkiä oireet loppu ja tissitkään ei oo enää kipeät. Mitään vuotoa ei oo ollut, mut silti pelottaa, et onkohan mennyt kesken.
Tää on mun ensimmäinen raskaus, niin miten nää oireet aina ensimmäisen kolmanneksen aikana menee? Onks se ihan normaalia, et ne ”loppuu”? Nyt olis 8+4 takana.
Eilen kävin ekan neuvolan, jolloin viikkoja oli 9+0. Puhuin just tuosta samasta kun oireet vain enimmäkseen loppui ja kuulemma kaikki on niin yksilöllistä ja se oireiden loppuminen voi olla myös ihan normaalia. Mulla tosin on pieniä oireita silloin tällöin, mutta aika samoihin aikoihin loppui melkein kokonaan kuin sullakin.
 
@Hopeanuoli olen pahoillani menetyksestä. Tsemppiä toipumiseen

Itsekin kävin silloin n. Rv 7 ultrassa ja näkyi sillon pieni sekä syke. Nyt menossa 9+2 muistaakseni ja epäilys kalvaa mieltä koko aika. Vaihtelevaa ällötystä joo, mutta nää koko aika kovenevat vatsakivut on niin perseestä. Yhtään tiedä meneekö normaalin piikkiin vai enteileekö km. Vuotoa ei vielä ole ollut. Mutta hulluls tää tekee. Oma tk on vielä kiinni tällä hetkellä, eikä siellä kyllä ole edes ultrausmahdollisuutta. Jospa tämä tästä johonkin suuntaan muodostuisi.

Jo neuvolassa käyneet, oliko puhetta mitä ruokia/ruoka-aineita tulisi välttää? Käsitin, että nämäkin suositukset olisi taas vähän muuttuneet?
 
  • Tykkää
Reactions: pcosilainen

Yhteistyössä