Hakutulokset

  1. Mimmistina

    Toukokuiset 2020

    Onnea Marsikka <3
  2. Mimmistina

    Toukokuiset 2020

    Marsikalla varmaan on vauveli jo kainalossa :) ? Kiva kun @VihreeTee höpöttelet mun kaa :D Mulla ollu kans kolmisen päivää toinen rinta tosi kipee silloin kun vauva ottaa imuotteen. Luulen et se pääsi kans yks yö pakkautumaan jotenkin kummallisesti. Sen päivän imetin melkeen kokonaan siitä...
  3. Mimmistina

    Toukokuiset 2020

    Heissuli ! Minä täällä verenpaineita mittailen, onnistuin itelleni meinaan haalimaan semmosen harvinaisuuden kun raskausmyrkytyksen - raskauden jälkeen. Onneks sitä nyt ei sinänsä omasta olosta huomaa, nuo turvonneet jalat on ainoot kun häiritsee. Rupesin tosiaan neuvolassa noita turvonneita...
  4. Mimmistina

    Toukokuiset 2020

    Hurjan rankka synnytyskokemus Apustajalla, voimia toipumiseen ja oothan sä ihan supernainen kun tuollaisen mankelin kävit läpi ja kestit ! Olitteko te kauan pikkusten teholla ? Saiko vauva kauan antibiootteja ? Se on niin kamalaa jotenkin se huoli siitä pienestäkin kun joutuu happea saamaan...
  5. Mimmistina

    Toukokuiset 2020

    Tsemppiä sinne, toivottavasti saat jonkun tosi kivan kätilön <3
  6. Mimmistina

    Toukokuiset 2020

    Ja jaiks, piti laskea kans et mulla on 50 veenä 23-vuotias, 20-vuotias, 17-vuotias ja 14-vuotias. Kyllä mahtaa haista meillä hiki ja hormonit, asu vanhimmat meillä vielä tai ei :O :D
  7. Mimmistina

    Toukokuiset 2020

    Töttöröö ! Me lähdetään kohta viimeisille antibiooteille ja sitten loppuu se sairaalalla ramppaus ! Jipii ! Laskin tuossa et meidän talouden autoilla on ajettu viikon aikana 840km yhteensä sairaalan ja kodin väliä. Alkaa tosiaan riittämään. Hyvä onni, ettei kanyylia ole jouduttu vaihtamaan...
  8. Mimmistina

    Toukokuiset 2020

    Heissuli! Ois kyllä kiva höpötellä vauvajuttujakin teidän kanssa :) Ootetaanko et Marsikkakin jakautuu, onkos muita vielä yhtenä kappaleena? Mulla on puolisen tuntia aikaa kun ollaan antibiooteilla sairaalassa, niin voisin siitä synnytyksestä ja muusta kirjottaa. Minä kun niitä kauhistelin...
  9. Mimmistina

    Toukokuiset 2020

    Onnea @Apustaja ❤️
  10. Mimmistina

    Toukokuiset 2020

    Moi! Tulin pikaisesti huikkaamaan et meille syntyi poika eilen yhdentoista aikaa aamupäivällä. Kaikki näytti menevän hyvin alkuun, mut kolmen aikaan yöllä joutui vauva keskolaan matalan saturaation takia (lapsivesi oli myös vihreää) ja täällä nyt ootetaan et hapetus parantuisi ja selviää saako...
  11. Mimmistina

    Toukokuiset 2020

    Onpas tää loppuodotus jotenkin ihan hirvittävän tylsää. Ei oikeen mitään voi tehdä, kaikki keskustelupalstat on hiljasia kun suurin osa varmaan saanu vauvansa ja ovat vauvakuplassa ja loput jokottelee ja ovat kärsimättömiä mitä en kestä. Viitti soittaakaan kellekkään kun alkuun saa vastata...
  12. Mimmistina

    Toukokuiset 2020

    Tulinpas poksumaan 39+0 :eek: ! Kylläpäs näin hullua unta synnytyksestä. Tai no sitä itse synnytystä ei ollut unessa (ilmeisesti sen ulkoistus onnistuu sittenkin, kun en ollut paikalla, siistiä tietää :D), mutta kaikenmaailman muuta häröä sitten olikin. Mut ehkä mun alitajunta koitti rakentaa...
  13. Mimmistina

    Toukokuiset 2020

    Mulla on kans jotain romahtamista tapahtunut maha-osastolla, painaa ihan hirveesti vatsa tänään. Mut tippukoot vaikka varpaisiin, minä oon vielä viikon koossa, sit sen jälkeen mulle ihan se ja sama, mut ennen laskettua en synnytä. En en en.
  14. Mimmistina

    Toukokuiset 2020

    Voi kuinka pikkuinen vauveli Huhtilaisella <3 Ihana kun kotona sujuu hommat ja imetys :) Jotenkin tuntuu niin kaukaiselta tommonen vauva-arki. Kai sen sitten ymmärtää kun vaihtelee minivaippoja, et tätäpä tämä taas :) Mulla on nilkat ruvenneet kiukkuilemaan. En tiiä onko ne jotenkin...
  15. Mimmistina

    Toukokuiset 2020

    Onnea miljoonasti @VihreeTee :love: Oi kuinka pitkä poika <3 Ihanaa !
  16. Mimmistina

    Toukokuiset 2020

    Mun piti vielä tulla kurkkaa mikä @VihreeTee n tilanne. Voi kun nyt ois niin kypsillään ettei tarvii geelejäkään :D Tsemppiä ihan hirveesti huomiselle! Ja voimia! Ja kassin pakkaus, mulla on kauhee jättikassi ja puolet sisällöstä karkkia :D Oon varautunu ainakln 3 pvän sairaalassa oloon ilman...
  17. Mimmistina

    Toukokuiset 2020

    Hitsiliäinen kun hävis mun kirjotukset... @Marsikka auttaisko sulle se yöksi lastoitus noihin käsiin. Yks kaveri sai niin kädet parempaan kuosiin. Myös kylmägeeli ja kylmä muutenkin auttoi. Mulla on viikon päästä se ultra myös ja hiukan jännittää, ettei mitään käynnistyskäskyjä tulis. Oon...
  18. Mimmistina

    Toukokuiset 2020

    ^Voi että, toivotaan et lähtee iteksiin tulemaan pieni <3 Lupaavalta kuulostelee kyllä ! Tsemppiä !
  19. Mimmistina

    Toukokuiset 2020

    Mulla kans esikoisessa kesti päiväkaupalla, tokan kanssa aktiivinen vaihe jotain 6h ja tuo sitten jo tosi nopsa. Jos se nyt ei nopeentuis enää, ei sekään oo kiva ettei ehi yhtään mukaan. Täällä vähän samat meiningit, nukuin tossa parin tunnin päikyt kuopuksen kanssa. Ei kyllä jaksais yhtään...
  20. Mimmistina

    Toukokuiset 2020

    Mulla on kaikki synnytykset käynnistyneet kivuttomilla säännöllisillä supistuksilla, joko suoraan soittoon tai sitten päivän viiveellä. Mulla ei oo kun yksittäisiä tullu koko raskauden aikana, et sit jos tunteja kestää niin alkaahan se vähän hirvittämään et mitä näistä seuraa. Mut joo, onneks ei...

Yhteistyössä