Hakutulokset

1. Mimmistina

Toukokuiset 2020

No ehittiin ajoissa. Kävi kiva vahinko vaan kun kävin antaa pissanäytteen :D Siel on semmonen kauhee painepesuri mitä pitäs käyttää alapesuun ja tietty tipautin sen niin, et tippu mun kengälle se ja suihkutin sitte housuni läpimäriks. Kivan noloa mennä sinne sisään, et en oo pissannu housuun...
  2. Mimmistina

Toukokuiset 2020

Oi allekirjoitan noi ajatukset kyllä todella. Raskauden 3 viimistä viikkoa pitäs saada olla jossain ihan omassa privaattikuplassa, kaikki ihmiset kommentteineen on ihan superärsyttäviä! Hitto mulla on supparoinut viimiset kaks tuntia kivuttomasti ja oon ihan paniikissa. En saakeli synnytä...
  3. Mimmistina

Toukokuiset 2020

Mä taas luulin et selviän mahan repeämisiltä kun on jo niin loppuun venutettu, mut vielä mitä. Rupesin ottaa kuvaa mun huvittavasta mininavasta ja huomasin et kivat tuoreet arvet taas alamahassa. Hirvee tää kessi kyllä, huomenna neuvola, saas nähdä mikä on sf. Mä oon turvaistuin-viidakossa...
  4. Mimmistina

Toukokuiset 2020

Meillä on britaxin primo kaukalo telakalla ja britaxin (vanhat) rattaat, mihin saa kaukalon suoraan kiinni. Rattaat on vaan kauppa/mammala käytössä, et ei mitään päivittäistä ylimääräistä makoilua kaukalossa. Kotona on sitte tuplat (mountain buggy duetit) ja vauvalle vaunukoppa. Ja sit kun on...
  5. Mimmistina

Toukokuiset 2020

Óo, onnea lasketusta ajasta <3 Hurjaa, kohta teillä on vauva :love: :love:
  6. Mimmistina

Toukokuiset 2020

No näin sen siitä sen tarkan arvion, kun se näytti mulle ne kaikki mitat ja käppyrät koneelta :geek: Ei kai ne muuten niin tarkkaan niitä ilmottele :D Mullakin oli ihan outo päivärytmi tuossa, mut nyt en oo jostain syystä saanu nukuttua päikkäreitä niin on menny yötkin mukavasti nukkuen. Viime...
  7. Mimmistina

Toukokuiset 2020

Pikanen päivitys, ultrassa käyty, rt.:ssä oli, käsi naamalla ja pää käännettynä niin, etten usko että hänellä on nenää ehkä ollenkaan kun ei sitä koskaan näytä :D Paino-arvio oli 4g pienempi kuin mitä veljestään oli viikon pidemmällä, eli vastas 38+3 (nyt siis 37+3). Ihan tyytyväinen oon, eikä...
  8. Mimmistina

Toukokuiset 2020

Kiitos, saas nähdä. Kyllä jännittää ! Sain muuten ne maidot kasaan jo tänään ! Hiukanko oon lypsylehmä tällä kierroksella, viimeks kesti sen 3 viikkoa et sain 10 ml täyteen :D Hih, no onpas sekin stressi pois. Kunhan muistaa ne sitten napata mukaan kun lähtee sairaalaan.
  9. Mimmistina

Toukokuiset 2020

Voi että, tsemppiä kipuiluihin molemmille <3 Ja @Marsikka tosiaan tervetuloa takasin :) @VihreeTee Eiku tää on nimen omaan "uusinta uutta", tyksiläiset käy tästä luennoimasta ympäriinsä, kun ovat saaneet hyviä tuloksia tuolla maitotujauksella, et on tehohoitojen tarve pienentyny. Vaan pitäis...
  10. Mimmistina

Toukokuiset 2020

Tulin vaan täysi-aikais poksumaan 37+0 :eek:
  11. Mimmistina

Toukokuiset 2020

Hui! HUHTILAISELLE TSEMPPIÄ ja voimia koitokseen Addisonille onnea ❤️ @VihreeTee Minä en tota lypsyhommaa tekis, ellei tyks automaattisesti antaisi kaikille radivauvoille 10ml lisämaitoa heti syntymän jälkeen. Oon niin häiriintynyt maitonatsi et haluun, et se on mun maitoa. Kakkosesta en...
  12. Mimmistina

Toukokuiset 2020

Miten @Huhtilainen meni neuvolassa :) ? Tervetuloa @Jonnay94 ! Ommoo nappoo: Tällä viikolla vihdoin ultra ! Herranjestas sitä on odottanut kauan, hiukan hirvittää mitä sieltä sanotaan, mutta toivotaan parasta. Tällä viikolla sais alkaa myös maitoa lypsämään, oh joy (not). Hurjaa olla jo...
  13. Mimmistina

Toukokuiset 2020

Tervetuloa @Huhtilainen ! No, positiivistahan tässä on sitten se, että tavalla tai toisella hän poistuu noin viikon sisään. Onko sulle sovittu jotain yliaikakontrollia jo ? Oho @VihreeTee, siellähän poksuu jo isot viikot. Mulla on toukokuupaniikkiahdistus, perskeles. Mut vois vaivuttaa nyt...
  14. Mimmistina

Toukokuiset 2020

@VihreeTee Toivottavasti migreeni jättää sut jo rauhaan ! Parempia vointeja ! Sama homma täällä ton lasketun kanssa. Esikoisella on päivää ennen synttärit kun laskettu, niin jotenkin se on niin hassu yhteensattuma, et oon vaan sanonu sen oikeen päivän. Onneks mua ei kukaan vielä jokottele, kun...
  15. Mimmistina

Toukokuiset 2020

Oi, oiskohan tullu lisää vauveleita ? Hahaa, mulla sokerittomat simat pöhisee. Tosin en tiedä että uskallanko juoda kun se lähinnä näyttää lonkerolta tai Smirnoff iceltä :D Mut jos nyt ees maistuis simalta... tai sitten oon tehny vahingossa ihan ehtaa kiljua... Täälläkään ei todella...
  16. Mimmistina

Toukokuiset 2020

Paljon onnea Unskinen :love:
  17. Mimmistina

Toukokuiset 2020

Mietin tässä et ois niinku kuukausi aikaa bauttiarallaa viel tehä kaikkea kolmilapsisena perheenä. Mitäköhän sitä viel keksis ennen kun kaikki on taas paljon monimutkasempaa. Vois käydä mökillä (on aika lähellä) ja rannalla jos ois lämmin päivä vaikka grillaamassa. Mitä muuta ? Mitä muut meinaa...
  18. Mimmistina

Toukokuiset 2020

Jee ääkkösille :D
  19. Mimmistina

Toukokuiset 2020

Onhan se täälläkin sääntönä. Mut näköjään ei sen niin väliä oo. Sit itselle tulee ihan vainoharhanen olo. Vaikkeivat nyt sisällä nääkään eiliset käyny, niin jos pitäs olla joku 8m. turvaväli niin ei ihan toteudu. No, toisaalta ei meidän kunnassa oo tartuntoja vielä et sinänsä, mut eipä siihen...
  20. Mimmistina

Toukokuiset 2020

Sukulaiset ja naapurin poika, postimies (no joo, on sen työ, mut kun ei tarvii allekirjotusta, niin senkun jättäis vaikka rappusille), yks asiakas kans käyny useamman kerran silleen et seisoo tuossa ovella etukäteen ilmoittamatta. Muoks ja tänään kun kuopuksella syndet, niin käyny 2 x...

Yhteistyössä