Hakutulokset

1. Mimmistina

Toukokuiset 2020

Meillä on lapset syntyny rv 41 et en odota aikasempaa ulostautumista nytkään, ellei sitten ole megajumbo ja täytyy häätää :) Onnea teidän esikoiselle ! Meillä täyttää huomenna kuopus 3 vuotta :D Vähän surku ettei voi juhlia järjestää, mutta onneks hän ei niin osaa vielä odottaa. Jätskikakkua...
  2. Mimmistina

Toukokuiset 2020

35+0 ! Sen kunniaks semmonenkin hikka ja tuntuu niin alhaalla kun vaan voi. Ihan ku ois joku maailman laiskin vibra pöksyissä :D
  3. Mimmistina

Toukokuiset 2020

Oi, ihanaa kun sait vauvakutsut <3 Mä en usko että kukaan mua muistaa, ei oo aikasemminkaan ollu, saati nyt koronoissa :) Meillä on lapset nukkunu vieressä kunnes seuraava vauva on pukannu ne isojen sänkyyn. Mies on jo luovuttanu, sanoi hankkivansa esikoisen huoneeseen paremman sängyn ja et...
  4. Mimmistina

Toukokuiset 2020

Kippis kippis ! Juon kahvia ja välillä paljonkin, ei maha mittää. Nyt kyllä tekis mieli niin paljon sokeritonta spritea, et oikeesti on kohta lähdettävä kauppaan tai mie kuaalen tähän himoon. Eipä sekään aspartaamipirtelö terveellistä ole, mut nyt on kyllä ihan hullu mieliteko. Ei varmaan mitään...
  5. Mimmistina

Toukokuiset 2020

^ Voihan hitsi kun pitää nähdä tommonen vaiva tuon synnärin kanssa. Toivottavasti löytyy hyvä ! Mä en oo mitään tehny pakkaseen. Nyt varmaan mitää vierasvaroja tarviikaan kun kukaan saa kyläillä. Ja lapset on niin nirsoja ettei ne syö mitään minkä voi valmiiksi tehä, ei ees makaronilaatikkoa...
  6. Mimmistina

Toukokuiset 2020

Onnea täysiaikasesta vauvelista <3
  7. Mimmistina

Toukokuiset 2020

poks 34+0, kohta neuvolaan. @VihreeTee toivottavasti oli sopivia vaatteita :) Mäkin sain pestyä nyt kaikki 62 kokoisetkin ja pistettyä tonne laatikkoon et voi ottaa sieltä sit puhtaita. Hoitotasonkin laitoin. Ja hain sairaalakassin tohon et heitän sinne kamaa sitä myöden kun tulee vastaan...
  8. Mimmistina

Toukokuiset 2020

Samaa mieltä tosta loppuraskauden laihiksesta, mut eipä maha mittään. Täällä on nyt vähän pakko, mut eipä sitä voi muuta kun sokrut pitää hyvänä ja onneks sulla ne on ollu hyvät. Mulla oli kokoarviot 3540g rv 38+2, ja sit laskettuna oli 3860g ja synty 4 päivän päästä 3840g. Muistaakseni...
  9. Mimmistina

Toukokuiset 2020

No se oli vähän niinku vitsi :D . Tai no toisaalta, en kyllä suostu kun silleen ylimalkasesti aattelee asiaa, ennen kun on pakko. Niinku ei osuis omalle kohdalle. Mulle synnytys on enemmän sellanen hammaslääkärin juurihoito, kun mikään maaginen "tapaan lapseni"- tapahtuma. Tai siis on sekin...
  10. Mimmistina

Toukokuiset 2020

Ei kannata odottaa, tulee aika pitkäks ;) Mä oon kokenu sen paljon mukavammaks kun alan odottaa vasta lasketun ajan jälkeen, ei ehi hermot menemään :P

Yhteistyössä