Hakutulokset

  1. K

    Toiveissa vauva 2021

    Ihanaa @Lilaaa, @sabs ja @toivojatintti ! ❤️ Kovasti tsemppiä myös uusiin kiertoihin joutuneille. @petronella09 ja @Kuumeilija40 lämpimät halaukset pettymyksen tunteisiin. ❤️
  2. K

    Toiveissa vauva 2021

    @minttuni halauksia sinulle. Toivotaan että ivf:ssä tärppäisi. Se on kai aika tehokas menetelmä kuitenkin. ❤️ @petronella09 tsemppiä sinnekin vaikeisiin haikeisiin. ❤️ Kyllä se vielä siitä. Ja mukavaa viikonloppua sinullekin. :) Kiitos onnitteluista! ❤️
  3. K

    Toiveissa vauva 2021

    No jopas, onnea sinullekin! ❤️
  4. K

    Toiveissa vauva 2021

    Kylläpä harmitti kun huomasin ettei mulla ole enempää herkkiä testejä kaapissa, vaikka luulin olevan. Mutta nyt näkyy selkeä toinen viiva myös rfsu:n tavallisella testillä. Olo on niin helpottunut, vaikka samalla epäuskoinen. Voiko tämä meidän ahdistava piinamme viimein päättyä? Juuri kun olin...
  5. K

    Toiveissa vauva 2021

    Onpa kiva kuulla ettet ole kauhean kipeänä. ❤️ Eihän tuosta tiedä. Mulla ainakin valkovuodon koostumus vaihtelee, enkä kyllä osaa sanoa, mikä "muoto" siitä ennustaisi raskautta. Nyt on aika paksua, ja eilen vaalea plussa testissä. Tämän päivän testiin keräilen rohkeutta.
  6. K

    Toiveissa vauva 2021

    Halauksia. ❤️ Mulla alkoi viimeksi vuoto kahdessa päivässä.
  7. K

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla ei ole yleensä ollut mitään oviskipuja, ja aikaisemmat raskaudet ovat alkaneet helposti. Eipä tuohon varmaan mitään yleismaailmallista ohjetta ole, vaan jokainen myös tuntee oviksen (ja ylipäätään) oman kroppansa eri tavoin.
  8. K

    Toiveissa vauva 2021

    Tsemppiä sinnekin! ❤️ Mulla on ollut tosi runsasta vuotoa kemiallisen raskauden jälkeisessä kierrossa, mut ei kyllä ihan noin paljon tullut. Ihmettelin sitä vuotoa, kun ensin tiputteli 5 päivää, ja sen jälkeen tuli oikea Niagara. Mut ei ihan sun oireisiisi täsmää kuitenkaan. Myös keskenmenon...
  9. K

    Toiveissa vauva 2021

    Pahoittelut keskenmenosta. Toivotaan pikaista tärppiä! Mullakin esikoisen raskaus alkoi heti keskenmenon jälkeen.
  10. K

    Toiveissa vauva 2021

    Tsemppiä viikonloppuun! Kyllä on kurjaa noin pitkään odotella, mutta on sulla hieno asenne onneksi. ❤️ Täällä pidetään peukkuja että kaikki olisi hyvin.
  11. K

    Toiveissa vauva 2021

    Täällä vallitsee pieni epäusko kun sain vaalean viivan testiin äsken. Nyt on vasta kp 26., ja viimeisen terolutin otin eilen. Pitää yrittää olla innostumatta liikoja, kun viimeksi jäi kemialliseksi tai oli testissä virhe, ja nyt on sama testi käytössä. Eilen oli kyllä menkkakipuja/repivää...
  12. K

    Toiveissa vauva 2021

    @huumis oon tosi pahoillani, jos vuoto siis vielä jatkui ja jäi kemialliseksi. Kovasti innostuin plussastasi. @toivojatintti minusta näyttää kyllä plussalta, onnea! @Persikka123 toivotaan että kaikki olisi hyvin.
  13. K

    Toiveissa vauva 2021

    @sabs onnea! ❤️ @toivojatintti mä kyllä näen ihan selkeän viivan! Ihanaa! Voi, paljon kommentteja taas mihin olisi kiva palata, mutta kun tämä käyttöjärjestelmä on niin huono puhelimella... Äitienpäivälle toivon meille kaikille hyviä uutisia tänä vuonna. Kyllä tyhjä syli on raskas taakka...
  14. K

    Toiveissa vauva 2021

    @Lili_86 tsemppiä sinnekin työpaikkapohdintojen suhteen. @minttuni pidetään peukkuja täällä. ❤️ @Persikka123 kunpa olisi kaikki tosiaan hyvin. Raskasta olisi kyllä jos tuohon mankeliin taas joutuisit. :'( @Leonida samoin ajattelin kun meillä oli keskenmeno. Auttoi kyllä ajatuksen tasolla...
  15. K

    Toiveissa vauva 2021

    Paranemista sinulle! ❤️ Toivottavasti tauti menisi lievänä ohi.
  16. K

    Toiveissa vauva 2021

    Tsemppiä epätietoisuuteen. ❤️ Olisipa vain normaalin piiriin sopivaa hcg:n nousua. Tuntuu kohtuuttomalta miten monella on näitä vastoinkäymisiä aina vain uudestaan. :'( Kun on kyse kuitenkin ihan valtavan isosta ja tärkeästä asiasta.
  17. K

    Toiveissa vauva 2021

    Voi kamalaa. :cry: Toivottavasti saat muutoksen toimenkuvaasi.
  18. K

    Toiveissa vauva 2021

    Kiitos. ❤️ Kannattaa kyllä ottaa vastaan keskusteluapua, jos yhtään siltä tuntuu. Se on ollut itselleni aina hurjan vaikeaa, mutta tässä tilanteessa oli pakko, ja apu on ollut kyllä tosi tärkeää. Toivotaan että teillä tärppäisi ensi kierrossa. :)
  19. K

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla on ollut aika samanlaista valkovuotoa kun yllä kuvailit.
  20. K

    Toiveissa vauva 2021

    Toivotaan että testikuorma saapuisi pian. ❤️ Niin kaikesta sydämestäni toivon teille raskautta, joka kestäisi tällä kertaa loppuun saakka. Ja kiitos. Eihän tälle meidänkään tilanteellemme mitään mahda, ja olisi aika mahdotonta jutella täällä omista tuntemuksista mainitsematta asiaa. Silti aina...

Yhteistyössä