Hakutulokset

1. K

Toiveissa vauva 2021

Olen todella pahoillani puolestasi. ❤️ Voimia! Ja Eepinen, ootko tehnyt testin? ❤️ Miten mä en nyt muista mitään. :/
  2. K

Toiveissa vauva 2021

Täällä alkoi yöllä vuoto. Vähän uumoilinkin sitä, kun rintojen turvotus laski pari päivää sitten, ja muutkin tuntemukset mitä ehti tulla lähtivät pois. Vuoto on alkanut isoilla klimpeillä, mikä ei ole tyypillistä ollenkaan. Yleensä on tullut vain haaleaa vaaleaa paperiin ekana päivänä. Nyt isoja...
  3. K

Toiveissa vauva 2021

Ihana, selkeä viiva!
  4. K

Toiveissa vauva 2021

Olipa paljon tullut kommentteja! Yritin ehtiä lukemaan mut niin pätkissä etenin että nyt vasta pääsin loppuun. Hyvä että täällä on kaikille vertaistukea. Onnea tosi paljon plussanneille! Ja voimia uuteen kiertoon joutuneille. Ja Töppöselle halaus. Oikein lämmin sellainen. ❤️ Ihan kamala...
  5. K

Toiveissa vauva 2021

Tsemppiä ja tärppejä kaikille! ❤️ Ihanaa kun taas on niitäkin tullut. Onnea! ❤️ Ja tosi kurjaa kyllä tuo eritahtisuus yrittämisessä. Näissä asioissa on niin paljon kiinni, mä en ainakaan ole pystynyt koskaan vain tjottailemaan, vaan kyllä se yllättävän nopsaan on ihan kunnon yritykseksi...
  6. K

Toiveissa vauva 2021

Kiitos. ❤️ Oon jutellut kriisipalvelun kanssa säännöllisesti, ja sieltä nyt toistaiseksi apu. Ottavat äitipolille kuulemma vasta jos raskaudun uudelleen. Kohtukuoleman jälkeen oikea osoite olisi ollut siellä, mutta kätkytkuolema on kuulemma ihan eri asia. En uskalla vielä avata hoitokontaktia...
  7. K

Toiveissa vauva 2021

Täällä on ollutkin vilkasta keskustelua. Olen käynyt lukemassa ja jännään kyllä kaikkien puolesta. ❤️ Mulla on ollut tosi raskas viikko. Flunssa vei loputkin voimat, ja edelleen on raskas suru. En tiedä miten tämän asian käsittelyssä oikein kannattaisi edetä. Kaikki on vielä niin hurjan...
  8. K

Toiveissa vauva 2021

Tsemppiä jatkoon! ❤️
  9. K

Toiveissa vauva 2021

Lämmin halaus sinulle. ❤️ Ja kaikille muille tarvitseville. Kyllä soisin kaikille lasta syliinsä kaipaavan sen pienen ihanan aarteen. ❤️ Jaksamista yritykseen ihan jokaiselle! Täällä alkaa flunssa kääntyä hiljalleen parempaan suuntaan. Kaikenlaisia tuntemuksia on ollut vatsalla ja muutenkin...
  10. K

Toiveissa vauva 2021

Onnea plussanneille! ❤️

Yhteistyössä