Hakutulokset

1. K

Toiveissa vauva 2021

Voi, halauksia ja onnea sinulle. ❤️ Kannattaa hakea keskusteluapua. Viestisi oli ilmestynyt sillä välin kun omaani kirjoittelin, ja voin kokemuksesta sanoa että helpottaa kun saa puhua jonkun kanssa. Toivotaan että nyt pysyisi hyvin matkassa tuo pikkuinen. ❤️ Sopivia tahoja ovat esim...
  2. K

Toiveissa vauva 2021

Mulla on ollut aika voipunut olo viime päivät. En osaa sanoa miten nuo Terolutit vaikuttavat kiertoon, kun näin pitkiä kiertoja ei ole oikeastaan edes ollut kuin se yksi missä tuli haamuviiva. 22. kiertopäivä nyt menossa, ja äsken juuri tätä kirjoittaessa tajusin että mähän taisin laskea päivät...
  3. K

Toiveissa vauva 2021

Oi miten jännittävää teillä siellä. ❤️ Peukut pystyssä täällä raskausuutisten puolesta. :love:
  4. K

Toiveissa vauva 2021

Halauksia sinulle ja paljon voimia! ❤️
  5. K

Toiveissa vauva 2021

Tsemppiä epätietoisuuteen. Pidetään plussapeukkuja. ❤️
  6. K

Toiveissa vauva 2021

Toivottavasti saisitte hyvin juteltua ja mieskin tajuaisi ettei se gynekäynti ole mikään mörkö. Kyllähän sellaisia suositellaan säännöllisesti ihan muutenkin ilman raskaushaaveita. :)
  7. K

Toiveissa vauva 2021

Voi ihanaa, onnea kovasti! ❤️ Myös @äitionnellinen ! ❤️
  8. K

Toiveissa vauva 2021

Tsemppiä! ❤️ Mulla ei ole koskaan tullut noin pitkään imetyksen lopettamisen jälkeen maitoa, eli varmasti olisi hyvä tutkia onko kaikki ok sen suhteen. On vaikeaa raskautua uudelleen, vaikka aikaisemmat raskaudet ovat alkaneet helposti. Nyt yritystä takana kohta 7kk.
  9. K

Toiveissa vauva 2021

Halauksia sinulle, olen pahoillani keskenmenostasi. ❤️ Samoin muiden, jäi ajatus kesken tuota @huumis :n tekstiä kommentoidessa. Toivotaan että kierto palautuu pian normaaliksi ja raskautuisit uudelleen nopeasti.
  10. K

Toiveissa vauva 2021

Voihan se ollakin. Mulla tuo kysta aiheutti tosi kovan kivun, joka kesti aamulla noin tunnin ja palasi vielä iltapäivällä kiusaamaan. Mutta sen jälkeen on ollut rauhallisempaa. Oli varmaan jotain mahakipuakin kyllä ennen sitä. Vaikea sanoa. Tiedätkö sä miten tuollainen kysta tai outo kierto...
  11. K

Toiveissa vauva 2021

Huh, jopas tilttasi taas kommentointi. Säikähdin että koko viesti katosi. Pitää näköjään yrittää pienemmissä osissa vaan. Tosiaan, sitä olin kirjoittamassa @huumis että kun meillä oli keskenmeno, kuulin lääkäriltä ja netistäkin luin, että heti keskenmenon jälkeen pitäisi raskautua helpommin...
  12. K

Toiveissa vauva 2021

Halauksia uusiin kiertoihin joutuneille! ❤️ @Alinna86 onpa siellä jännät paikat. Milloin meinaat testata uudestaan? @jennie_ hyvä että lopulta onnistui kuitenkin. Mielipahat ovat välillä yllättäviä, kun asia on tärkeä. @minttuni halauksia sinullekin. Todella toivon teille sitä iloisinta...
  13. K

Toiveissa vauva 2021

Nuo käynnit ovat tosiaan kalliita. Mä kävin yksityisellä 20 min. käynnin. Lääkärin palkkio + ultra + toimistomaksu oli n. 180e, mikä on kyllä tosi iso raha. En vaan pystynyt olemaan kivun kanssa ja totesin etten halua stressata siitä. Samalla piti saada selvyyttä tähän raskautumisasiaankin, mut...
  14. K

Toiveissa vauva 2021

Toivotaan että kaikki menee hyvin. ❤️ En tiedä auttaako ajatella että kun siihen ei enää voi vaikuttaa, voi olla rauhallisin mielin.
  15. K

Toiveissa vauva 2021

Tsemppiä! ❤️ En usko että lämpöjen nousu on mikään välttämätön juttu. Lömpöön vaikuttaa kuitenkin moni muukin asia kuin raskaus, ja kaikkien kropat eivät toimi samoilla tavoin. En ole itse koskaan seuraillut lämpöjä, enkä muista että olo olisi koskaan tuntunut poikkeavalta raskauden alussa sen...
  16. K

Toiveissa vauva 2021

@Alinna86 onpa harmi että tuli nega. :( Kunpa vielä muuttuisi positiiviseksi ja menkat pysyisivät poissa! ❤️ @petronella09 hyvä että varasit ajan. Toivotaan kovasti tärppiä jo ennen sitä. @SandraB kurjaa että jouduit uuteen kiertoon. Halaus. Pitkittynyt yritys tosiaan raastaa mieltä, kun joka...
  17. K

Toiveissa vauva 2021

Kahlailin ketjua taaksepäin, ja tulipa todella haikea olo niin monen puolesta. :cry: Palsta on kyllä hankalakäyttöinen, kun ei pysty kommentoimaan suoraan ja helposti yksittäisiin kommentteihin, jos ne ovat kauempana ketjussa, mutta olen todella pahoillani keskenmenoista ja muista...
  18. K

Toiveissa vauva 2021

Kiitos. ❤️ Toivon niin kovasti plussia kaikille teille, ja toki myös meille. Oma lapsi on niin ihana asia, ettei sitä pysty edes käsittämään. ❤️ Surullista lukea pettymyksistä ja nousseista toiveista, jotka päätyvätkin uuteen kiertoon. Mutta onneksi täällä niitä asioita voi jakaa. Ja ihanan...
  19. K

Toiveissa vauva 2021

On kyllä turhauttavaa kun toiset ihmiset kommentoivat lapsilukua negatiiviseen sävyyn. Mekin olemme siitä osamme saaneet, mutta ollaan todettu, että elämme omaa elämäämme, ja teemme siitä sellaisen kuin itse haluamme. ❤️ No, eipä se niin helposti käynytkään. Tämän surun jälkeen olen kyllä varma...
  20. K

Toiveissa vauva 2021

Ooh, onnea! ❤️

Yhteistyössä