Toiveissa vauva 2021



Tänään kp8 ja sain jo nyt ovisplussan. Ja vielä noin vahvan. Testit tehty, kp6,7 ja 8 tällee samaa aikaa päivästä. Hitin nopeasti kävi tummuu, ku eilen tosi haalee. Ja vähän nyt pelottaa et aivan liian aikaisin ovis. :( Ainut jos kierto ois alkanut lugejen taustalla, niin ois jotain siellä kasvanut..
Jos näillä päivillä folli irtoo, niin onkohan liian pieni et pystyisi ees hedelmöittyy. :(
Ja miulla on jossain kierrossa vielä ollu niin, et ovisplussasta menee tyyliin 12h ku irtoaa. Ollu siis selvät kivut, niin on osannut sanoa et nyt varmasti irtos. Eli pahimmillaan irtoo jo tänään kp8. Ei hitto tätä. Kai tää vaan johtuu siitä, et oon näin vanha.

Pitää iltapissistä kanssa vielä testata. Me toissapäivänä talleteltiin, ja tänäänkin oli/on tarkoitus, kun gynen ohjeen mukaan jokatoinen pvä taktiikka käytössä. Et on siellä jotain ees oottaa, jos nyt irtoaa.
 
Hitsi kirjotin pitkästi, mutta tämä puh.sovellus on ihan surkea ja teksti katosi.
Joka tapauksessa pahoittelut monelle huonoja uutisia saaneille ja tsempit meille lopuille!
Meillä tämä kierto meni putkeen!
Liuskatesti ja digitesti hymyili kp 15 illalla, jolloin heti tallettelut. Testit eivät olleet ihan yhtä vahvoja kuin viime kierrossa vaikka hymy tuli.
Kp16 iltapäivällä uudet varmistustestit jotka edellisiäkin vahvempia. Illalla alavatsajomotteluja ja uusi talletus.
Kp17 iltapäivällä testit yhtä vahvoja. Puoli viiden aikaan todella tymäkkä nipsaisu vasemmalta. Illalla testit selkeästi haalistuneet. Varmaksi ei voi sanoa olisiko munasolu irronnut tuolloin, mutta testin haaleneminen voisi sit ä vahvistaa.
 
@toivojatintti musta kyllä näyttää plussalle. Tsemppiä ja tarrasukkia ❤

@Persikka123 näyttää testit kyllä niin hyviltä! Toivotaan et huominen tulos sit vielä vahvistaa ton ja siellä pieni on vihdoin kyydissä ❤

@Lavender_ mä oon kans semmonen laskettujen aikojen kattoja! :ROFLMAO: Nyt katoin et jos tästä tärppäis niin olis joulukuun alussa la mut eniten katoin sitä et sais jo ultakuvan äitien päiväksi eli olis huikea yllättää tulevat mummot. Ja sit katoin et jos IVF kierrosta raskautuisi niin la olis uutena vuotena eli sit pitäis jännätä meniskö vuodelle 2022!

Tyhmäähän nuita on etukäteen kurkkia mut minkäs teet :geek:
 
mikä kierronpäivä sulla on menossa?
mulla nuo rfsu:n testit toimii tosi hyvin ja näyttää oviksen aikaan tasaviivoja, mut varmasti kaikki testit ei sovi kaikille. Musta tuo toinenkaan tesi ei kuitenkaan ole vielä ovishuipussa
Mulla on nyt KP 11. Joo ei tuo toinenkaan ole ihan vielä kunnon plussa. Mä en ole tosiaan saanut koskaan rfsun testiin taas vahvoja viivoja
 
Minulla on nyt eilen ja tänään ollut jomottavaa kipua vasemmalla alavatsalla, jonne lopulta se pitkään kestänyt ovulaayiokipukin paikantui. Voikohan tämä nyt oleva kipu johtua keltarauhasesta vai onko mahdollisesti jotain muuta?

Pillereiden aikana minulla ei oikeastaan koskaan ollut mitään kummempia tuntemuksia alavatsalla. Tuntuukin todella omituiselta, kun nyt erilaisia tuntemuksia on tyyliin puolet kierrosta. Tuntuu, että aika vähän on kierrossa päiviä, jolloin ei mitään tuntemuksia olisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Kissanminttu5


Tänään kp8 ja sain jo nyt ovisplussan. Ja vielä noin vahvan. Testit tehty, kp6,7 ja 8 tällee samaa aikaa päivästä. Hitin nopeasti kävi tummuu, ku eilen tosi haalee. Ja vähän nyt pelottaa et aivan liian aikaisin ovis. :( Ainut jos kierto ois alkanut lugejen taustalla, niin ois jotain siellä kasvanut..
Jos näillä päivillä folli irtoo, niin onkohan liian pieni et pystyisi ees hedelmöittyy. :(
Ja miulla on jossain kierrossa vielä ollu niin, et ovisplussasta menee tyyliin 12h ku irtoaa. Ollu siis selvät kivut, niin on osannut sanoa et nyt varmasti irtos. Eli pahimmillaan irtoo jo tänään kp8. Ei hitto tätä. Kai tää vaan johtuu siitä, et oon näin vanha.

Pitää iltapissistä kanssa vielä testata. Me toissapäivänä talleteltiin, ja tänäänkin oli/on tarkoitus, kun gynen ohjeen mukaan jokatoinen pvä taktiikka käytössä. Et on siellä jotain ees oottaa, jos nyt irtoaa.
Mulla lugejen jälkeen seuraava ovis tuli päiviä aiemmin. Ilman lääkkeitä ovis esim. kp 15, lugejen kaa kp 12 mutta kerran kp 8 jo! Eli kierto oli käynnissä jo taustalla varmaankin. Tuossa kp 8 oviskierrossa oli ultra kp9 ja ei näkynyt enää follikkelia, inseminaatiota ei tuossa tehty ollenkaan, koska limakalvo oli vasta kovin ohut. Mutta näin ei käynyt suinkaan joka kerta. Oliko sattumaa, vai tosissaan uusi kierto jo käynnissä taustalla.
 
Minulla on nyt eilen ja tänään ollut jomottavaa kipua vasemmalla alavatsalla, jonne lopulta se pitkään kestänyt ovulaayiokipukin paikantui. Voikohan tämä nyt oleva kipu johtua keltarauhasesta vai onko mahdollisesti jotain muuta?

Pillereiden aikana minulla ei oikeastaan koskaan ollut mitään kummempia tuntemuksia alavatsalla. Tuntuukin todella omituiselta, kun nyt erilaisia tuntemuksia on tyyliin puolet kierrosta. Tuntuu, että aika vähän on kierrossa päiviä, jolloin ei mitään tuntemuksia olisi.
Oon miettinyt samaa. En erityisemmin kiinnittänyt tuntemuksiin huomiota ennen yrityksen aloittamista. Vaikka mitään hormonaalista ehkäisyä ei ollutkaan. Kierrot vaihtelee, joskus ei tunnu mitään, joskus kipuilee jo ennen ovulaatiota ja jomotukset jatkuvat menkkoihin asti. Tässä kierrossa pari pv ennen oletettua ovulaatiota jomotusta oikealla puolella, oletettuna ovispäivänä voimakkaampi pitkäkestoinen kipu, oviksen jälkeenkin vielä jomottelua erityisesti dpo 6. Ja taas dpo 9 ja 10 jomottelua. Ja jossain kierroissa ei mitään.
 
Mitä appeja käytätte kierron seurantaan? Edellisessä raskaudessa mulla oli käytössä Flo, mutta se on näköjään muuttunut maksulliseksi. Onko jotain hyvää ilmaista vinkata kellään?
Flo mulla ja ilmainen on :)

Kertoisitteko mitä oireita teillä, jotka ootte plussanneet, on ollut kiinnittymisen aikaan ja sen jälkeen? Ja mitä eroa menkkoja edeltäviin oireisiin? :D mulla nyt just viikko ovulaatiosta niin täällä mietiskelen ihan kaikkia tuntemuksia. Ilmaa on ainakin mahassa paljon ja oon ollut super väsynyt tänään. Monet vahvat hajut ottanu tänään nenään tosi kovasti mikä voi olla hyvinkin ihan kuvitelmaa vaan myös :D
 
Täällä valvoskellaan taas vaihteeksi, päänuppi ihan sekaisin tästä koko hommasta. Uitin one stepin ja kyllä siihen taas viiva tuli, on se uskottava että raskaana ollaan, kunnes toisin todistetaan. Tänään oli lääkärin määräämä virallinen testipäiväkin, tosin ihmettelen että miten näin aikaisin kun tänään vasta dpo13....

@Lilaaa No mä aloin heti taas nukkua huonosti, kun veressä alkoi olla raskaushormonia! Ja mulla yleensä alkaa menkkajomottelut jo melkein viikkoa ennen menkkoja ja nyt ei ollut mitään, tosin nyt on pari päivää jomottanut ja pistellyt vatsaa aika kovaakin, mut erilailla. Ja sairas jano, suuta rupesi kuivaamaan jo viikko ovulaatiosta, luulin että oon syönyt liikaa suolaa. Ja nyt kun mainitsit ilmavaivat, niin bingo! :D Väsymys on tässä kohtaa läsnä myös enkä meinaa jaksaa keskittyä töihin.. Tosin ei varmaan oo ihme, kun valvoo yöllä!
 
Flo mulla ja ilmainen on

Kertoisitteko mitä oireita teillä, jotka ootte plussanneet, on ollut kiinnittymisen aikaan ja sen jälkeen? Ja mitä eroa menkkoja edeltäviin oireisiin? mulla nyt just viikko ovulaatiosta niin täällä mietiskelen ihan kaikkia tuntemuksia. Ilmaa on ainakin mahassa paljon ja oon ollut super väsynyt tänään. Monet vahvat hajut ottanu tänään nenään tosi kovasti mikä voi olla hyvinkin ihan kuvitelmaa vaan myös
Minulla oli unettomuutta. Eli nukahdin pystyyn illalla mutta aamuyöstä heräsin virkeänä vaikka oli aikaa ennenkuin piti herätä.
 
Huomenta! Ehkä minut nyt sitten vihdoin voi siirtää plussanneisiin, kun digiin tuli 3+. Palaan sitten tänne, jos jotain käy. Toivon sydämestäni teille kaikille pysyvää plussaa mahdollisimman pian! <3

Oireista: luulin aina, että alkuraskaudessa pitää olla samat oireet kun esikoisen alkuraskaudessa. Silloin oli ennen plussaa huimausta, holahtelevaa valkovuotoa, raivoa, itkua ja kuumia aaltoja. No, tässä raskaudessa mieli oli tasainen, alakerrassa täysin kuivaa vielä viikko plussan jälkeen, aivan kauhea horkka öisin dpo 7 lähtien (piti laittaa monta peittoa) ja etova oli dpo 10 alkaen. Lisäksi esikoisesta tunsin kiinnittymisen kovina alavatsakipuina, nyt en mitään. Eli summa summarum: ei noista oireista näköjään voi tietää edes saman ihmisen kohdalla! Tässä plussakierrossa päätin, etten saa tarkkailla yhtäkään oiretta ja se oli aika hyvä. Meditaatiolla saa myös ajatukset suunnattua oikeille urille.
 
@Lilaaa mua on vaivannut yölliset heräilyt (unettomuus), päivisin sit väsyttää. Illalla aikasin nukkuun ja aamulla aikasin ylös. Aika nopeesti tuli kuvioihin myös rintojen aristus, mutta se on vähän aaltoilevaa, iltaisin kun liivit riisuu niin silloin eniten aristaa. Yöllä myös on vuoroin hiki ja vuoroin kylmä. Pari päivää sitten erilaiset hajut rupes tuntuun tosi voimakkaina, kuten ruokien hajut ja pyykinpesuaine.
 
Täällä vallitsee pieni epäusko kun sain vaalean viivan testiin äsken. Nyt on vasta kp 26., ja viimeisen terolutin otin eilen. Pitää yrittää olla innostumatta liikoja, kun viimeksi jäi kemialliseksi tai oli testissä virhe, ja nyt on sama testi käytössä. Eilen oli kyllä menkkakipuja/repivää vatsakipua hiihtolenkin ja saunan jälkeen, mut ehkä ne liittyivät siihen hiihtoon, en tiedä.
 
Täällä vallitsee pieni epäusko kun sain vaalean viivan testiin äsken. Nyt on vasta kp 26., ja viimeisen terolutin otin eilen. Pitää yrittää olla innostumatta liikoja, kun viimeksi jäi kemialliseksi tai oli testissä virhe, ja nyt on sama testi käytössä. Eilen oli kyllä menkkakipuja/repivää vatsakipua hiihtolenkin ja saunan jälkeen, mut ehkä ne liittyivät siihen hiihtoon, en tiedä.
Mä otin vikan terolutin keskiviikkona, siks mullakaa ei oo yhtää uskoo tähän ja ajattelen kokoajan et tässä on joku virhe. Ennen en oo kyllä saanu mitäö noihin tikkuihin, mut pelkään kemiallista jotenki kans. Mulla oli eilen myös kipuja vasemmalla mahassa ja olin ihan varma et nyt menkat alkaa mut toistaseks ei vielä
 
vierailija
Hei. Onko kenelläkään kokemusta/tietoa useamman päivän ovisplussasta? Viime kierrossa CB Digi näytti plussaa 3 päivää peräkkäin ja tässä kierrossa meneillään on jo toinen plussa päivä.... Googlettamalla löytyi aika ristiriitaista tietoa asiasta ja tässä harkitsen gynelle soittamista.
 
  • Vau!
Reactions: Lilaaa
vierailija
Hei. Onko kenelläkään kokemusta/tietoa useamman päivän ovisplussasta? Viime kierrossa CB Digi näytti plussaa 3 päivää peräkkäin ja tässä kierrossa meneillään on jo toinen plussa päivä.... Googlettamalla löytyi aika ristiriitaista tietoa asiasta ja tässä harkitsen gynelle soittamista.

Jatkan vielä, että raskaustestit negoja eli siitä plussat ei ainakaan johd
 

Yhteistyössä