Hakutulokset

  1. M

    Nyt valitan minäkin koiranp*skoista!

    Hirveä miinkenttä on meidän parkkipaikka |O Se on pommitettu aivan täyteen pientä koirankikkaretta ja kakkaretta! Pitkät kusiviirut ja paskat siinä sit samanlaisessa jonossa :kieh: :headwall: Onko koirat paskonu matkalla ja taluttaja ei ole sitä huomannut vai on huomannut ja siltikin...
  2. M

    Mikä sen taikinan nimi on mikä tulee kinkkupiirakkaan!

    Nimi hukassa... Perhana, kokki minäkin :whistle: :kieh:
  3. M

    Mitä eka-tokaluokkalaiset kuuntelee nyt?

    Siis mikä musiikki on nyt sitä kuuminta hittiä ja hottia jota 7-8 vuotiaat kuuntelee? Kiitos :)
  4. M

    Kertokaa plussia ja miinuksia osaomistusasunnoista

    Siinäpä se sitten tulikin :) Kiitos :flower:
  5. M

    Kellään samsung soul pink luuria?

    Mä haaveilen tosta, on niin nätti ja tukee viel roosa nauhaakin :whistle: Onko toi hyvä puhelin vai ihan lelu?
  6. M

    Paha haju pyykeissä selvisi..

    Ollaan miehen kanssa ihmetelty että miksi jotkut pyykit haisee pahalle.. No se selvisi kun olin laittamassa pyykkejä koneeseen ja mies kävi ilkkumaan että laitan pesuainetta väärään lokeroon, luulin eka että vitsaili, mutta sit tajusin että oli tosissaan.. Sanoin että kyllä tää pesuaine on tänne...
  7. M

    Jos rengas puhkeaa niin tietää kenen oveen kolkuttaa...

    Eilen todistettiin miehen kanssa kun tästä talosta jotkut nuoret visko kaljapulloja parvekkeelta alas tohon tielle mikä kulkee talon ohi! Kuulu kuinka pullot särky asfaltiin ja hirveä naurun röhötys päälle |O :headwall: Aion kyllä maanantaina soittaa ja tehdä valituksen noista ihanista...
  8. M

    Voiko bepanthenia laittaa vesirokkonäppylöihin?

    Loppu se vesirokko voide ja nyt tyttö kitistää kun kutittaa :/ Voiko Bepantehin punaista voidetta laittaa väliaikasesti noihin näppylöihin? Help help
  9. M

    G: Mitä asioita et kehtaa kertoa muille

    Paljastetaan rohkeasti "synkimmät salaisuutemme" B)
  10. M

    Kattokaa tää :)

    Siis ihan paras :laugh: :laugh: http://www.youtube.com/watch?v=ryPHxrybVc8#
  11. M

    Pukeutumis vinkkejä häihin!

    Mitä sitä laittais häihin päälle, ei siis omiin vaan kaverin häihin :) Häät pidetään kesäkuun puolessa välissä.. Mikä on nyt "in" ja minkälaista vaatetta kehtais häihin laittaa... Löytyisköhän Seppälästä tai Henkkamaukasta jotain?? Kun ei tota rahnoo aivan kauhiast ole niin ei missään...
  12. M

    Laulu, joka saa sinut viiltelemään ranteita

    http://www.youtube.com/watch?v=kMeQ_5i3mbM
  13. M

    Pääskysestä ei päivääkään...

    Kesä taitaa olla tuloillaan kun yks haarapääsky meinas kimppuun hyökätä kun kävin äsken parvekkeella :whistle: Taitaa pitää pesää tässä lähellä...
  14. M

    Nam nam, makaroonia ja voita :)

    Ihan älyttömän hyvää! Tässä "herkuttelen" makaroonilla :p Tää oli mun yks raskausajan mieliteko, makaroonia ja voita ja ihan pikkasen ketsuppia :ashamed: :p Oishan tuola muutakin ruokaa mutta kun tahtoo makaroonia ja voita :whistle: :xmas:
  15. M

    Mies "kehui" mua...

    Kateltiin lauantain Biisikärpästä kahdestaan ja yhtäkkiä kiinnitin huomiota että ei muuten ole sillä kerralla kuin yksi nätti nainen sielä kilpailemassa, se vähän vanhempi, ei kuitenkaan se kaikista vanhin. No enivei, mieskin siihen totes, että no ei kyllä tosiaan ole, tuokin tuollainen ja tuo...
  16. M

    Nukkuupas toi tyttö nyt hyvin *täysin turha*

    Siirsin nimittäin sen sängyn omaan huoneeseensa, ajattelin katsoa kuinka onnistuu ja hyvimpä näyttää onnistuvan, nukkuu nyt paljon paremmin kuin aikasemmin :) Ensi yö vähän jännittää, mutta kaipa siihen herää jos likka vingahtaa, mutta luulen että ei vingahda ennen aamua ;)
  17. M

    Terve kaikki!

    JA hyvää lauantai iltaa :) Täs vähän viiniä ollaan nautittunna... :D Kaikille illan jatkoja... ;) :whistle:
  18. M

    Tuli yhtäkkiä mieleen se 4D-dokumentti :D

    Ja repeilen täällä sille tyypille kun sillä oli ties kuinka monet paidat ja kalsarit päällekkäin :laugh: :laugh: Joo, tääkin varmaan on täälä käsitelty :ashamed:
  19. M

    Miks tää tyttö nukahtaa aina ilman vaippaa mun syliin?

    Eikä ole vielä edes päikkäri aika niin tää nukahtelee ilman vaippaa mun sylin! Eikä ole eka kerta kun näin käy :kieh: Just nimittäin tultiin pyllypyykiltä ja istuu täs sylissä nyt paljain pyllyin ja nukahti tähän! Yritä tässä nyt sit änkeä vaippaa tytön päälle, no eipähän tappele vastaan...
  20. M

    .---------------------------------------------------------------------

    kjkkkkkkkkkkkkkkkkghhhhhhuuuuuuuuuuhhhhhhhhh.´´097645.........................................................................- ¨¨´´ ik jxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Tyttö näköjään laitto teille terveisiä :laugh:

Yhteistyössä