Paha haju pyykeissä selvisi..

Ollaan miehen kanssa ihmetelty että miksi jotkut pyykit haisee pahalle.. No se selvisi kun olin laittamassa pyykkejä koneeseen ja mies kävi ilkkumaan että laitan pesuainetta väärään lokeroon, luulin eka että vitsaili, mutta sit tajusin että oli tosissaan.. Sanoin että kyllä tää pesuaine on tänne 2-lokeroon tarkoitettu laitettavaksi, sit meni mies noloksi ja sanoi että on sit ite laittanu aina väärään lokeroon pesuainetta :LOL: Eli sinne esipesulokeroon laittanut... Ja siinä sit selvis että miks jotku pyykit haisee pahalle, no kun ne ei ole edes peseytyneet kunnolla |O :kieh: :x Onneks meillä minä pesen likan vaatteet :whistle:
 
Miehet!!! Meillä ukko-kulta ajatteli auttaa mua noissa pyykki hommissa ja pesi pari koneellista pyykkiä. Kaiken 60 asteessa. Mun puserot kaikki kutistuivat olemattomiksi!! |O Ei ole tarttenut sen jälkeen mun vaatteita pestä. Vaikka olihan tuo vähän nolo kun ei ollut tajunnut pesuohjeita katsella :ashamed:
 
puhdas
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
Ollaan miehen kanssa ihmetelty että miksi jotkut pyykit haisee pahalle.. No se selvisi kun olin laittamassa pyykkejä koneeseen ja mies kävi ilkkumaan että laitan pesuainetta väärään lokeroon, luulin eka että vitsaili, mutta sit tajusin että oli tosissaan.. Sanoin että kyllä tää pesuaine on tänne 2-lokeroon tarkoitettu laitettavaksi, sit meni mies noloksi ja sanoi että on sit ite laittanu aina väärään lokeroon pesuainetta :LOL: Eli sinne esipesulokeroon laittanut... Ja siinä sit selvis että miks jotku pyykit haisee pahalle, no kun ne ei ole edes peseytyneet kunnolla |O :kieh: :x Onneks meillä minä pesen likan vaatteet :whistle:
Toinen juttu on se miksi haisee,jos käyttää väärää pulveria!Siis sellaista joka sis.ZEOLIITTIA.Se on kalkkikiveä eli savea joka kertyy koneeseen ja alkaa haista pahalle.Suomessa ei edes tarvittaisi zeoliittia koska meillä on pehmeä vesi.Silti sitä tungetaan lähes kaikkiin pulvereihin ja koneet kärsii!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Miehet!!! Meillä ukko-kulta ajatteli auttaa mua noissa pyykki hommissa ja pesi pari koneellista pyykkiä. Kaiken 60 asteessa. Mun puserot kaikki kutistuivat olemattomiksi!! |O Ei ole tarttenut sen jälkeen mun vaatteita pestä. Vaikka olihan tuo vähän nolo kun ei ollut tajunnut pesuohjeita katsella :ashamed:
tai taktinen veto mieheltä :saint:
 
Niin ja kun ukko vielä monta kertaa mesosi ja jauhoi kuinka huonoa toi omon pikkujätti on, ei lähde kuulemma vaatteet millään puhtaaksi ja haiseekin pahalle :whistle: :LOL: Ja minä ihmettelin kun likan vaatteet peseytyvät tosi hyvin eikä tartte edes mitään tahranpoisto aineita käytellä, niinkuin ennen joutui sitäkin käyttää :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Miehet!!! Meillä ukko-kulta ajatteli auttaa mua noissa pyykki hommissa ja pesi pari koneellista pyykkiä. Kaiken 60 asteessa. Mun puserot kaikki kutistuivat olemattomiksi!! |O Ei ole tarttenut sen jälkeen mun vaatteita pestä. Vaikka olihan tuo vähän nolo kun ei ollut tajunnut pesuohjeita katsella :ashamed:
tai taktinen veto mieheltä :saint:
No hitsi! Enpä edes tullut ajatelleeksi.
Tai sitten ihan villiarvaus, se halusi että mä pukeudun vähän tiukempiin vaatteisiin muttaei osannut pukea sanoiksi toivettaan. :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Miehet!!! Meillä ukko-kulta ajatteli auttaa mua noissa pyykki hommissa ja pesi pari koneellista pyykkiä. Kaiken 60 asteessa. Mun puserot kaikki kutistuivat olemattomiksi!! |O Ei ole tarttenut sen jälkeen mun vaatteita pestä. Vaikka olihan tuo vähän nolo kun ei ollut tajunnut pesuohjeita katsella :ashamed:
Meilläkin meinas kerran käydä näin.. Tais olla asteita vieläkin enemmän kun toi 60 :whistle: Mutta onneksi, onneksi se ukko rakas oli unohtanut laittaa vesihanan päälle :xmas: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Miehet!!! Meillä ukko-kulta ajatteli auttaa mua noissa pyykki hommissa ja pesi pari koneellista pyykkiä. Kaiken 60 asteessa. Mun puserot kaikki kutistuivat olemattomiksi!! |O Ei ole tarttenut sen jälkeen mun vaatteita pestä. Vaikka olihan tuo vähän nolo kun ei ollut tajunnut pesuohjeita katsella :ashamed:
Meilläkin meinas kerran käydä näin.. Tais olla asteita vieläkin enemmän kun toi 60 :whistle: Mutta onneksi, onneksi se ukko rakas oli unohtanut laittaa vesihanan päälle :xmas: :LOL:
:LOL: :LOL: Edelleen miehet!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Miehet!!! Meillä ukko-kulta ajatteli auttaa mua noissa pyykki hommissa ja pesi pari koneellista pyykkiä. Kaiken 60 asteessa. Mun puserot kaikki kutistuivat olemattomiksi!! |O Ei ole tarttenut sen jälkeen mun vaatteita pestä. Vaikka olihan tuo vähän nolo kun ei ollut tajunnut pesuohjeita katsella :ashamed:
Meilläkin meinas kerran käydä näin.. Tais olla asteita vieläkin enemmän kun toi 60 :whistle: Mutta onneksi, onneksi se ukko rakas oli unohtanut laittaa vesihanan päälle :xmas: :LOL:
:LOL: :LOL: Edelleen miehet!!
Onneksi tein selväksi jo ennen kun tyttö syntyi että ainoastaan minä pesen likan vaatteet.. Jos tulee sellanen tilanne että sen on niihin koskettava niin saa kyllä kysyä tarkat ohjeet ennenku niitä käy pesemään...
 

Yhteistyössä