Hakutulokset

1. I

"muljahtelee mahassa"

Äitipeikko! Onko sellasiakin olemassa ku haamupotkut? En ole koskaan kuullutkaan. Olen kiitollinen etten olekkaan ainoa tämän tunteva ja että löytyi vielä järkevä "selitys" asialle. Mulla kans poika jo kohta kaks vuotta enkä ennen raskautta koskaan tuntenut näin.
  2. I

"muljahtelee mahassa"

Ei se pierasu varmaan tähän vaivaan auta :D Eikö muilla ole tätä tunnetta? Joskus muistan kun täälä oli joku kirjotus aiheesta mutta en joutanut tarkkailemaan tilannetta silloin.. :ashamed: Eikä ole yhtään mukava asia kun ei tiiä mitä tämä on.
  3. I

"muljahtelee mahassa"

Siis mitä tämä on? Onko kellään muulla tällasta että mahassa "liikkuu" joku vaikka ei pitäis olla raskaanakaan? :o Joskus se tuntuu toisella puolen mahaa ja joskus toisella..Aivan tuntuu niinku joku potkis sielä.Muistan tunteen kun poikaa odotin mutta nyt on kuukautiset tullu ajallaan eli en...
  4. I

Kokemuksia persoonallisuushäiriöisestä

Taidan se minäkin olla jonkinmoisen luonnehäiriöisen kanssa..Kun noita aikasempia tekstejä luin, jotenkin sain asiasta varmuuden. Eli on haukkumista, välinpitämättömyyttä, syyllistämistä, jatkuvaa valehtelua, varastelua, piittaamattomuutta omista henk. koht. asioistaan, vastuutonkin hän on sekä...
  5. I

Kaksi alle 3-vuotiasta turvaistuimissaan, millainen auto?

\ Mikä mies se sellainen muka on, joka käy kaksplussan sivuilla muijansa nimimerkillä!!!??? No HUH HUH!! :p :kieh:
  6. I

2v mittoja?

poika 90,7 cm ja 12,2kg.
  7. I

talvihaalareista...

Peesaan Leijaa... Meillä poika aloitti päiväkodissa vuoden ikäisenä vuosi sitten syksyllä. Viime talvena meillä oli ainoastaan Lassien toppahaalari käytössä ja hyvä oli. Päiväkodissa tosiaan laittavat oikein märillä "talvikeleillä" kurahousut jalkaan, joten on yksi ja sama kuinka hienoa...
  8. I

kuka muu...

\ ÄLÄ jaksa enää työtarjouksines, vaihda jo levy :p :p :p :kieh: :kieh:
  9. I

Kengän koko

Puolitoista senttiä ylimääräistä. ½cm, jottei varpaat ole lytyssä ja 1cm kasvunvaraa talveksi. Meillä tytön jalka on nyt 19 ja talveksi kuomat 21.
  10. I

UUSIA HOMCARE JÄLLEENMYYJIÄ MUKAAN!!

Mua kiinostaa se, että mitä menetän jos en aloita?? :kieh:
  11. I

kirvesmiehen palkka?

Niin, ehkäpä kaikkia ei ole tarkoitettukaan omakotiasujiksi. Talo, ja sen ympäristö, vaatii kunnossa- ja ylläpitoa itse rakentamisen jälkeenkin, jos ei mitään osaa itse tehdä, niin olisko syytä miettiä uudestaan sitä asumismuotoa... Kädettömille myydään just noita avaimet käteen -systeemejä ja...
  12. I

Lapsi ei halua isän luo

\ Sattumalta varmaan kirjoitti et omat LAPSET ja sit isän luona onkin PENTUJA?? \|O Kuultaa vaan läpi mitä todellisuudessa ajattelee isän uudesta perheestä.
  13. I

käyttääkö taaperonne collegehousuja

tyhmä kysymys jostakin ehkä mutta tuntuu että niitä ei enään käytetä. vaan lapsilla on aina farkut tms. mites teidän taaperolla? onko esim päiväkodissa colitsit vait mitkä?
  14. I

Onko täällä mitään muuta

Kuin näitä myyntitykkejä lisäansioineen :p ??? Tekeekö kukaan oikeata työtä?
  15. I

joensuun ympäristö

Täälläpä olis yks...kylläkin ihan Joensuusta :wave:
  16. I

Yksi lapsi vs. monta lasta

\ Voi hyvänen aika :/ Tämä taitaapi olla perusesimerkki siitä uusavuttomuudesta.
  17. I

löytyykö lapsia joilla vikaa munuaisissa?

\ hoidetaanko sitä mitenkään?
  18. I

\ hoidetaanko sitä mitenkään?
  19. I

Talvikengät

\ Kengät tylsät? voi herran jestas.. :laugh: :laugh: :laugh: oikeissa talvikengissä? meilläkin on ihan oikeat kengät ei mitkään leikki kengät..vaikka kuoma merkkiset onkin :laugh: :laugh:
  20. I

siinäpä se kysymys tulikin.. ja jos löytyy niin millasta vikaa jamiten hoidettu? meiän tytöllä epäillään munuaisten vajaatoimintaa..

Yhteistyössä