UUSIA HOMCARE JÄLLEENMYYJIÄ MUKAAN!!

Otsikko: UUSIA HOMCARE JÄLLEENMYYJIÄ MUKAAN!!
JOS OLET KIINNOSTUNUT TEKEMÄÄN OMAAN TAHTIISI TÖITÄ SILLOIN KUN SINULLE PARHAITEN SOPII, NIIN VASTAUKSESI ON SILLOIN: HOMCARE (SWIPE TUNNETUMMIN)! ANSIOSI ON IHAN SINUSTA ITSESTÄSI KIINNI, MITEN PALJON VIITSIT TÖITÄ TEHDÄ

HOMCARELLA EI OLE ENÄÄ SYYSKUUSTA ALKAEN ALOITUSMAKSUA!!!! TÄHTISTARTTAAJAKSI VOI ILMOITTAUTUA HETI (KESTO 3KK, MUTTA EI OLE PAKKO TEHDÄ , SUOSITELTAVAA!) MAHDOLLISUUS SAADA ILMAISEKSI N. 400? ARVOSTA TYÖVÄLINEITÄ, ESIM. KUVASTOJA, TILAUSLOMAKKEITA, OHJEVIHKOSIA JA TIETTY IHAN OMAN VALINNAN MUKAAN JOKO KAUNEUDENHOITOTUOTTEITA TAI SITTEN SIIVOUSTUOTTEITA, JOITA HYVÄ KÄYTTÄÄ ESITTELYISSÄ. lISÄKSI TULEE AIVAN MAHTAVA LAUKKU JOLLA ON HELPPO KUSKATA TAVARAA ESITTELYISSÄ JÄLLEENMYYJÄHÄN SAA TAVAROISTA JO EROTUKSEN SUORAA ASIAKKAALTA, OSTAT NETOLLA JA MYYT OVH:LLA, LISÄKSI MAHDOLLISUUS MYYNNIN MUKAAN SAADA PROVISIOTA ESIM. 5%-9% JA ENEMMÄNKIN, RIIPPUU SINUSTA ! KUN PIDÄT 3 KUTSUT/3KK:DEN AIKANA ASEMASI NOUSEE SAMOIN PALKKIOSI. AIVAN MAHTAVIA KAMPANJOJA JOISTA MAHDOLLISUUS SAADA IHANIA PALKINTOJA, LISÄKSI JOKA TOINEN VUOSI TIEDOSSA KIVOJA MATKOJA ULKOMAILLE!!

JOS KIINNOSTUIT, OTA IHMEESSÄ Y-VIESTILLÄ YHTEYTTÄ.

NIIN JA TÄMÄHÄN ON SUORAMARKKINOINTIA, KYSEESSÄ EI OLE VERKOSTOMARKKINOINNISTA, JOTEN OVAT RISKITTÖMÄT ALOITTAA, MITÄÄN ET MENETÄ JOS ALOITAT, MUTTA JOS ET ALOITA MENETÄT PALJONKIN

KÄTEVÄ TAPA SAADA ITSELLE JA TUTTAVILLESI LAADUKKAITA JA HUOKEITA SIIVOUS-JA KAUNEUDEN HOITO TUOTTEITA!! :D
EMÄNNILLE TODELLA MAHTAVIA TARJOUKSIA SYYS-LOKA-MARRASKUULLE!! KATSO TOINEN KETJU! ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2006 klo 14:21 vieras kirjoitti:
Miksi sinä Piikuli huudat! Pelkkien isojen kirjainten käyttö netissä on erittäin epämielyttävää! Tekstin ärsyttävyys ja ylisanat oikein korostuivat noilla isoilla kirjaimilla.
Anteeksi :ashamed: Tarkoitus ei ollut huutaa.... jäi caps lock päälle....
No, sille ei voi mitään jos se jotain teistä häiritsee... :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2006 klo 14:35 toinen vieras kirjoitti:
miten käytännössä tuo liittyminen tapahtuu?
Ihan minun kauttani voit liittyä. Ihan tehdään kirjallinen sopimus joko harjoittelija tai tähtistarttaaja. harjoittelijalla on tuo 3kk:den koeaika jona aikana voi itse lopettaa tai homcare purkaa sopimuksen jos ostoja ei ole ollut. Jos sopimus jostain syystä puretaan on 1/2 v karenssi, ennenkö voi uudestaan liittyä.
Jos voit käydä rekisteröitymässä, niin laita y-viestillä tietosi, niin laitan sinulle postin kautta infoa :D

niin tai laita s.postia pia.lampi@netikka.fi :wave: <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2006 klo 13:05 Ipana kirjoitti:
Mua kiinostaa se, että mitä menetän jos en aloita?? :kieh:
Mielestäni ihan hyvä kysymys! :D
Sitä voipi jokainen ihan itsekseen miettiä!!
Minä olen itse saanut tämän jälleenmyyntityön ohella paljon uusia ystäviä!! Vaihtelua kotiäidin arkeen. Vähän rahaa omaan taskuun, ei tartte aina kysyä mieheltä voisinko ostaa tän, riittääköhän rahat... saan ostaa itelle joskus edes jotain!! Hyviä, laadukkaita tuotteita suoraa minulle itselleni jälleenmyyjä hintaan ;)
Mitäs vielä.... niin, kaikkein tärkein: mieheni saa olla lasten kanssa edes pari tuntia kerrallaan muutaman kerran viikossa , saa laatuaikaa heidän kanssaan, eikä kokoajan ole äiti opettamassa veiressä! ;)
Siis tuota listaahan voisi jatkaa mielestäni loputtomiin... mutta nämä ovat ainakin minulle todella tärkeitä juttuja mitä olen tästä todella saanut!!!
Tämä on vaihtoehto jollekkin toiselle harrastukselle ja tästä saa ihan kivasti omaa rahaa! ;)

jospa vähän nostaisin, on tullut niin kivasti yhteydenottoja! ;)
Muistakaa että tämä on ihan hyvä vaihtoehto jollekkin muulle harrastukselle! ;)
itse tykkään käyttää tuotteita kun minulla on atooppinen iho, eikä kaikki tuotteet sovi alkuunsakkaan...(aika monta eri tuotevalmistajaa olen kokeillut, tuloksetta)..... näistä olen saanut jopa apua iho ongelmiini!!
Muta, mehän olemme yksilöitä! Suosittelen muuta en voi! ;) =)

Yhteistyössä