Hakutulokset

  1. X

    Haaveena vauva 2023

    Mulla kans on oletettavasti menkat alkamassa viikon etuajassa, jos normikiertoa kattoo. Kroppa käynnistelee näitä kyllä erikoisen pitkään ku tänään kolmatta päivää tosi niukkaa vuotoa. Mullaki on loppunu keskenmenovuoto 2 viikkoa sitten ja ei mitään vuotoja tässä välissä. 🤔
  2. X

    Haaveena vauva 2023

    Hei kiitos kysymästä, mulla on toipuminen sujunut hyvin. En oo tehnyt raskaustestiä vielä ollenkaan ja ajattelin tehä sen vasta maanantaina, mutta ovulaatio tuli mun mielestä ihan ajallaan kp 13/14! En toki sitäkään testaillut, mutta oireet oli minusta selkeät. Mullakin oli ekan keskenmenon...
  3. X

    Haaveena vauva 2023

    Voi @vauvakuume7 otan osaa. Voimia niin paljon 💔😢 /Kiitos kaikille tsempeistä ❤️ Minut saa poistaa plussanneista.
  4. X

    Haaveena vauva 2023

    Hellou, palailen tänne. Sain keskenmenon 7. raskausviikolla ja tänään vielä todettiin reippaasti laskenut hcg. Vuoto on näillä näkymin ohi ja suuntaan vähitellen ajatukset uuteen yritykseen, vaikka tässä varmasti onkin vielä hetkeksi pureskeltavaa. Tuun listoille sitten kun kierto taas käynnistyy 😊
  5. X

    Lokakuiset 2023

    Voi että, varmasti säikäytti 😞 voimia @tiinainen ❤️ Toivon, että oliskin kyse hematoomasta tai muusta vaarattomammasta 🙏
  6. X

    Lokakuiset 2023

    Kiitos kaikille ❤️ mulla vuoto ja kivut jatkuu viidettä päivää. Ultrassa toissapäivänä ei selvinny vielä mitään, kun oli niin huono näkyvyys, mutta raskausmateriaali vaikutti olevan sillon vielä tallella. Kyllä tämä päivänselvä keskenmeno silti on kipuineen. Hcg oli alakanttiin 950 kun pitäis...
  7. X

    Lokakuiset 2023

    Kiitos @RLiisukka ja @riinuliini ❤️
  8. X

    Lokakuiset 2023

    Voimia @RLiisukka ❤️ ymmärrän sun tunteet ja samaistun. Pettymys on valtava, mutta löysässä hirressä roikkuminen on myös tosi kuluttavaa. Mullakin tänään yltyi vuoto ja varmasti kesken menee. 💔
  9. X

    Lokakuiset 2023

    Hei, kirjoittelenpa vertaistuen vuoksi minäkin tänne. Plussasin reilut kaks viikkoa sitten ja tänään ois 6+0. Väsymystä, menkkamaisia kipuja, vatsan turvotusta ja etovaa oloa on ollut. Kaikki on mennyt normaalisti tähän saakka, mutta tänään alkoi niukka verinen vuoto, jota tulee pyyhittäessä...
  10. X

    Haaveena vauva 2023

    Testasin vielä tänä aamuna. 😂 Tänään siis jo dpo 20. https://aijaa.com/UbYLdW Ehkä uskallan nyt luottaa tähän ja siirryn plussanneisiin. Aika epävarma olo ajoittain on ja huomaan, että aiempi keskenmeno kummittelee mielessä, mutta yritän nyt parhaani mukaan luottaa kun en muuta voi tehdä...
  11. X

    Haaveena vauva 2023

    Mullakin oli tämän alkaneen raskauden ainut oletettava oire se, että maha oli aivan järkyttävän sekaisin dpo 8 alkaen 😅 tajusin tosin vasta jälkeenpäin, että johtui todennäköisesti tästä. Toivottavasti sullakin viittais samaan 🤭
  12. X

    Haaveena vauva 2023

    Kiitos kysymästä ❤️ ihan hyvää muuten, mutta meillä on ollut sairastupa kotona tämän viikon ja oon nyt itekkin ollu pari päivää kuumeessa ja tosi huonovointisena, niin on jääny testailut tekemättä. Muuten ihan sama tilanne, ei oo kuulunu menkkoja ja pieniä lupaavia oireita ollu 😃 huomenna...
  13. X

    Haaveena vauva 2023

    Kiitos kysymästä, testasin toki! 😄 Digi näytti raskaana 1-2 ja pregcheckin puikko vahvempaa viivaa kuin eilinen rfsun herkkä. Ei tietty eri testejä voi aivan verrata keskenään, mut ehkä suuntaa-antava tulos silti. Aattelin vielä parin päivän päästä testata samalla pregcheckillä uudestaan ja jos...
  14. X

    Haaveena vauva 2023

    Joo totta, taitaa se olla! Itellä silti ollu aina olo että "pitäisi" olla vähintään kaks otollista päivää hyödynnettynä 😂 vaikka eihän se niin oo.
  15. X

    Haaveena vauva 2023

    Kiitos kaikille! ❤️ En tosiaankaan usko tuota tulosta vielä todeksi. 😂 Aattelin huomenna kokeilla mitä digi sanoo. Ois kyllä erikoista jos tää menis hyvin. En todella uskonu tippaakaan että tässä kierrossa tapahtuis mitään. Ajotus ei ollu paras mahdollinen, -2dpo oli ainut mahdollisuus...
  16. X

    Haaveena vauva 2023

    No, hätähousuilin ja tein laimeasta päiväpissasta uuden testin. Kaupassa ei ollut pregcheckin liuskoja, jotka on minun luottotestejä, niin otin sitte rfsun herkän puikkotestin. Tässä tulos: https://aijaa.com/vnxyzD Tämäki livenä aivan selvästi punertava. 🤯 Siis voin sanoa että näin lähes 2...
  17. X

    Haaveena vauva 2023

    ❤️ Kääks. Kiitos vastauksesta. Pitää testata huomenna vielä jollain toisella testillä.
  18. X

    Haaveena vauva 2023

    Huomenta. Tänään mulla dpo 12 ja tein jostain syystä oireettomana rfsu:n liuskatestin. Tiiän että ne antaa räikeitä viivanpaikkoja, mutta mites tää... https://aijaa.com/5CN4Gx https://aijaa.com/b1346l Livenä näkyy väriä. Jos tää on nyt sitä, niin oon täysin puulla päähän lyöty. Kertokaa...
  19. X

    Haaveena vauva 2023

    Hei vaan, omia kuulumisia päivittelen sen verran, että tämä kierto mennyt aikalailla ajattelematta raskautumista. En usko, että tässäkään kuussa tapahtuu mitään. Nyt ollut päällimmäisenä mielessä oman voinnin parantaminen. Mulla on edelleen parit labra-arvot huonot ja ne varmaan tehokkaasti...
  20. X

    Haaveena vauva 2023

    Mulla on molempien raskauksien ensioire ollut hiivatulehdus. Ensimmäisessä raskaudessa se tuli noihin aikoihin ku nyt sulla ja toisessa vielä aiemmin. Ihan mahdollista siis. Toivotaan parasta 🤩🤞

Yhteistyössä