Hakutulokset

1. X

Haaveena vauva 2023

Tää ois kyllä ihana! Mulla pitäis alkaa uus kierto 15. joulukuuta, niin ois kyllä sopiva aika tehä positiivinen testi. 😌 Jospa saatais joululahjaksi plussa-aalto! Mulla tuntuu menevän tämä kierto rauhallisemmin mielin kuin viime kierto, jolloin odotukset oli tosi korkealla. Nyt on sellanen...
  2. X

Haaveena vauva 2023

Hyvä tietää, kiitos vastauksesta! Josko huomenna sitten tulis reilusti vahvempi viiva 🤞
  3. X

Haaveena vauva 2023

Hei, pikainen kysymys teille jotka ootte testailleet ovulaatiota: kuinka aikasin ennen ovista testit alkaa vahvistua? Päätin testata ekaa kertaa, ovulaation pitäis olla ylihuomenna, mutta tulee kyllä todella hailuraista testiviivaa. Ihmetyttää kun eikö huomenna (?) pitäis jo pärähtää plussa...
  4. X

Haaveena vauva 2023

Voi surku @J-Annika! 🙁 Voimia kovasti ❤️
  5. X

Haaveena vauva 2023

Täällä tänään kp 1. Nyt tuuttaan omanapailua, pahoittelut. Siis voi hyvänen aika mitkä pms-oireet on ollu viimiset pari päivää. Aivan järkyttävää mielialaoireilua. Reagoin yleensäkin voimakkaasti hormonimuutoksiin ja aina ollut niin, että oon itkuherkkä päivää ennen kuukautisia. Mutta tää...
  6. X

Haaveena vauva 2023

Toivotaan parasta 🤞😊
  7. X

Haaveena vauva 2023

Täällä dpo 10 ja eilen ja tänään negat testattu. Eilen piti vetää vähän happea kun oli aiemmin niin paljon toiveita tätä kiertoa kohtaan. Kieltämättä alkaa raskaus tuntua jo aika kaukaiselta toiveelta, mutta ei se auta ku suunnata katse seuraavaa kiertoa kohti. Eiköhän ne toivonrippeet taas...
  8. X

Haaveena vauva 2023

Paljon onnea!!! 😍 Ihanaa! ❤️
  9. X

Haaveena vauva 2023

Hurjan paljon voimia @Mimerkki ❤️🙁
  10. X

Haaveena vauva 2023

Nään hailuran viivan! Jännää, toivottavasti vahvistuu! 😍

Yhteistyössä