Hakutulokset

1. X

Haaveena vauva 2023

Ihanaa @Sipiriina, paljon onnea! ❤️ Onnea myös muille plussanneille, teitä taiskin olla nyt useampi! 🥰
  2. X

Haaveena vauva 2023

Mulla alkoki tänään menkat, päivän etuajassa. Harmittaa kun muutenki lyhyt kierto, niin nyt oli sitten vain 25 päivää. Mulle saa päivittää huomiselle kp 2/26.
  3. X

Haaveena vauva 2023

Mullakin pc:t olleet aina luottotestejä ja aina nega ollut ihan tyylipuhdas. Tässä kierrossa tuli kuitenki kaks kertaa pc:henkin jotain viivanpaikkaa, jota en koskaan aiemmin ole saanut. Sama rfsu:lla, mutta niitä en luotettavana pidäkään. Joko viivanpaikat on tullu räikeämmiksi, tai sitten oli...
  4. X

Haaveena vauva 2023

Peukku viestin alkupuoliskoon. Teilläkin on kyllä haastava tilanne ja varmasti vie voimia, kun endometrioosi hankaloittaa yrittämistä. Voispa vain suoda jokaiselle haaveilevalle onnistumisen ilman pitkällistä yritystä. Toivottavasti saatte pian plussan!
  5. X

Haaveena vauva 2023

Hyvin kirjoitettu, komppaan täysin. Kaikilla on oikeus tunteisiin, joita tää välillä tuskastuttavakin yritysaika herättää. Itellä ikää muutaman vuoden alle 30, ja mullakin ollut oletus, että raskautuminen tapahtuu kohtuuajassa, varsinkin kun kaks ekaa raskautta alkaneet puolen vuoden sisällä...
  6. X

Haaveena vauva 2023

Nyt tuntuu että mulla alkaa sylttäämään ja pahasti. 😃 Voitteko auttaa? Sanokaa oonko tulossa hulluksi, kun nään tässä maailman haaleimman haamujen esiäidin? https://aijaa.com/u4XwpB Testasin eilisiltana ja tänään, ja molemmat tikut oli minun mielestä epäselviä ja minun silmät näki molemmissa...
  7. X

Haaveena vauva 2023

Voimia @Fazeriina82 vaikeaan tilanteeseen ja kaikkea hyvää ❤️ Oon vietellyt pientä hiljaiseloa, kun ei ole ollut mitään kerrottavaa. Oma keskittyminen on ollu viime viikkoina siinä, että voisin fyysisesti paremmin, kun ihosairauden pahenemisvaihe on hankaloittanut jokapäiväistä elämää ja...
  8. X

Haaveena vauva 2023

Ihania uutisia täällä!! Paljon onnea @J-Annika @jempppis ja @Ninjaa ❤️❤️
  9. X

Haaveena vauva 2023

Mulla alko eilen odotetusti menkat, tänään siis kp 2. Jätän tässä kuussa oman kierron analysoinnin vähemmälle ja yritän ottaa joulusta ja pienestä lomasta kaiken irti. Muuten hajoaa pää. 😅 Ihanaa kuulla, että täällä on jännittäviä tilanteita ja mahdollisia plussia tulossa! Toivon @Selis sulle...
  10. X

Haaveena vauva 2023

Täällä testattu kans, varmistin vielä negan näin dpo 12. Oli kyllä niin puhdas negatiivinen ku voi olla. Uutta kiertoa kohti siis, odotan menkkoja perjantaille. Aloin mietiskellä, että ehkä minun ois aiheellista käydä tarkistaan uudestaan ferritiini ja kilpirauhasarvot, kun niissä on tänä vuonna...
  11. X

Haaveena vauva 2023

Testasin negatiivisen. Alkaa tuntua typerältä nämä turhat toiveet.
  12. X

Haaveena vauva 2023

ON. Mulla on ollu tänään omituinen olo... Menkkamaisia kipuja ja juilimisia ollu paljon, vatsaa turvottaa ja kaikin puolin semmonen olo että menkat alkaa ihan just. Mutta niihin on 6 päivää vielä aikaa. Iltalämpö 37.3 eikä oo flunssaa... Ja lisäksi oon nähny joka yö painajaisia, juuri semmosia...
  13. X

Haaveena vauva 2023

Iiik ihanaa @Tiukuna! 😍 Vaikuttaa lupaavalta!
  14. X

Haaveena vauva 2023

Jes, ihania uutisia! ❤️ Onnea plussista! 😍 Ja tervetuloa uusille haaveilijoille, kiva että niin moni on liittynyt viime aikoina joukkoon 😊
  15. X

Haaveena vauva 2023

Tsempit kaikille piinailijatovereille ja onnea @Torspo8 plussasta! 😍 Toivotaan @Tiukuna sulle viivan vahvistumista! 😊 Jänniä hetkiä kyllä nyt monilla. Mulla ei oo mitään päivitettävää, sama negafiilis jatkuu. Oispa siisti yllättyä ja saada plussa, tulis kyllä aivan puskista. Vai voiko näin...
  16. X

Haaveena vauva 2023

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin ❤ tää on kyllä erikoista tämä yritysaika... Fiilikset menee laidasta laitaan, välillä ei malttais odottaa plussaa ja välillä siihen suhtautuu kevyemmin. Välillä on varma raskautumisesta ja välillä iskee epätoivo. Mulla on ollu nyt tasasen negatiivinen tunne...
  17. X

Haaveena vauva 2023

Voimia @Untuva79 hankalaan tilanteeseen. ❤️ Pidän peukut pystyssä, että oliskin vain jostain harmittomasta kyse. Erikoinen huomio tää, miten monella keskenmeno tai mahdollinen keskenmeno on yhdistyny koronaan. En oo aiemmin kuullut koronan aiheuttamista kiertohäiriöistä tai keskenmenoista enkä...
  18. X

Haaveena vauva 2023

Kuulostaapa lupaavalta usean oireilut ja @Charppaliini roskishaamu! Nään kyllä @Mamiks sinunki testissä jotain haaleaa, mutta vaikea sanoa onko haamu vai viivanpaikka? Ei toki vielä dpo 8 tarvikkaan näkyä juuri mitään. Tulispa hyviä uutisia teille kaikille tässä kierrossa! 😍 Mulla tänään dpo...
  19. X

Haaveena vauva 2023

Ehin jo aamupäivällä hätäillä ovistestien kans ja poistin siihen liittyvän aiemman kommenttiniki 😂 mutta! Näyttää siltä että saan sittenkin oviksen kiinni, kun on aikalailla tasavahvat viivat nyt, joten huomenna oletettavasti dpo 0! 🥳
  20. X

Haaveena vauva 2023

@Lunni_ pahoittelut menetyksestä ja voimia suruun ❤️

Yhteistyössä