Hakutulokset

  1. M

    Koska alkoi alkuraskauden ns.repäisykivut?

    Itellä rv5 ja oireita todella vähän. 2 km takana ja pelottaa... Jotai nippailuja joskus, mut niitä kunnon vihlasuja ylös noustessa jne äkkinäisissä liikkeissä ei ole..
  2. M

    Koska alkoi pahoinvointi?

    Itsellä rv4+6 ja olo vähän liiankin hyvä. 2 raskautta kun on päätynyt huonosti niin kovin jännittää..
  3. M

    Nouseeko teillä lämpö aina samaan oviksen jälkeen?

    semmosta mietin tällä kertaa.. itellä kun ovistesti näytti +, mut olen nyt miettinyt oliko ovista vai ei.. lämmöt oli mulla viimekierrossa ylimmillään 37,5 eniten kuitenkin 37,3 siis oviksen jälkeen. normaalilämpöni on siinä 36,8. Tässä kierrossa mahd oviksen jälkeen lämpö ollut vain 37,0 ja...
  4. M

    Apua ovistestien tulkinnassa kiitos! :)

    sunnuntai iltana melkein yhtä vahva viiva maanantai päivällä yhtä vahvat viivat maanantai iltana ei enää niin vahva viiva tänään päivällä ei enää niin vahva, mut edelleen aika vahva ja punaista väriä.. koska mulla on ovis? siksi olen niin ihmeissäni ku ekaa tehdessä oli kahtena päivänä...
  5. M

    Apua ovistestien tulkinnassa kiitos! :)

    sunnuntai iltana vahva, mutta ei yhtä vahva maanantai päivällä yhtä vahvat viivat maanantai iltana ei enää yhtä vahvat viivat tänäänkään ei yhtä vahvat mutta edelleen vahva kuitenkin.. Koskakohan mulla sitten on ovis???
  6. M

    Onko jotain kerhoja tms mihin vois viedä 2.v pari kertaa viikossa?

    sellanen olo et pojalla on tylsää aina kahdestaan äidin kanssa..
  7. M

    kp14 ja 9mm folli tuskin enää mitään toivoa???

    sillon ku olen ovuloinu on se ollut noin kp20. Toihan on aivan säälittävän pieni? :(
  8. M

    Mihinköhän pinoon mä sopisin?

    Yritys lähtee käyntiin nyt. Taustalla pco ja pitkät kierrot! 1 onnistunut raskaus takana josta 2.v poika. :heart: Nyt sitten kaveria toivotaan, mutta pelottaa jo valmiiksi miten kauan tässä menee.. :ashamed: Poikaa tehtiin vuosi apuna metut,terot ja clomit! :wave:
  9. M

    pinniksestä pois siirtyminen

    Tänään saapui uusi jatkettava sänky lastenhuoneeseen ja kyllä siinä on köllimässä käyty ja nukke viety nukkumaan jne. mutta päikkärit ei onnistunut ku tuli pois ja sama homma nyt illalla.. siirrettiin pinnikseen nukahtamaan. tuo kun aina pistää hanttiin nukkumaan menoa mut pinnikseen sit jää kun...
  10. M

    harmillinen varhaisultra!

    sikiöpussi löytyi ja ruskuaispussi ja lopultamyös sikiöalku. ei sykettä ja vastas rv5+2 kuulemma vaikka oli vain 1.6mm. Lääkäri kuitenkin elätteli toivoa et voi olla viikon pienemmänkokoinen vaik ovulaation perusteella rv6. Ja 2 viikkoa odotellaan. Onko kellään ollu tällästä? et sit oliskin...
  11. M

    ovis plussako??

    Moikka! Nyt on menossa kp18.. olen tikuttanut kp12 asti. tullu tosi haaleeta viivaa nyt kuitenkin eilen ja tänään tullut PALJON vahvempi, mutta ei kuitenkaan aivan yhtä vahva kuin kontrolli. jonkun aikaa on myös tuntunut välillä vihlontaa alavatsalla.. Onko toivoa? Olen niin toiveikas kun...
  12. M

    sektiosta kysymyksiä.

    Millon tulisi kertoa neuvolassa että haluaa sektioon? Mitä sitten tapahtuu? Kuinka nopeasti sektion jälkeen pääsee jaloilleen? Vauvaa hoitamaan ja suihkuun? Milloin saa harrastaa liikuntaa? Mitä tapahtuu synnytystapa arvioinnissa? Milloin se on ja kuka sen tekee? mm. semmosia miettii...
  13. M

    Syökö kukaan metuja raskauden aikana?

    Eli ite olen viel metformiinia popsinut, mut aina välillä pistää miettimään et onko se kuitenkaan hyväksi..
  14. M

    Apua! Nyt jo paniikissa!!!

    Eli menossa vasta rv10+1 ja mietin jo ihan paniikissa synnytystä. Jotenkin mietin että varmaankin niistä supistuksista ehkä selviän, mutta ponnistaminen.. :o :x :'( Joka paikassa vaan puhutaan kohdunkaulan avautumisesta jne. löystymisestä, mutta miten toi ite alapää??? :o :ashamed...
  15. M

    Eka neuvola. Mitäs siellä tapahtuu?

    Siinä se kysymys tulikin. Torstaina neuvolaan ja käskivät varata 1,5h. Ihmettelen vaan että mitenkäs siellä niin kauan menee.. =) Ines 8+3
  16. M

    N.20-25vuotiaat heinäkuiset

    Moikka! =) Löytyykö meitä paljonkin?? Itse olen 22.v esikoisen odottaja.
  17. M

    Pikkuisen syke alkuraskaudessa?

    Niin mikä on ollut?? Meillä oli ultra rv5+4 ja syke oli 109x/min. Lääkäri sanoi että kaikki oli normaalisti, mutta silti mietityttää.. :ashamed:
  18. M

    Mielipiteitä??? (KUVA)

    Profiilista löytyy kuva.. Näättekö siinä mitään?? :attn:
  19. M

    Lapsettomuusklinikoita Turussa?

    Olen tähän menessä käynyt vaan gynellä mehiläisessä ja nyt se lähettäis mut tyksin lopsettomuuspolille.. Mut mun käsitys on et tyksissä kestää kauan kaikki ja me ei jakseta odottaa niin mitäs hyviä paikkoja turussa on hoitaa tätä lapsettomuutta?
  20. M

    Koska ovulaatio clomien jälk.??

    Syön clomeja kp3-7. Millon pitäis olla ovis? Rupes kiinnostaa ku tuolla vauvakuume puolella tuli esiin et terot estäis ovulaation? Ja niitä pitäis syödä kp15-24.

Yhteistyössä