Koska alkoi alkuraskauden ns.repäisykivut?

Mulla alkoi vasta kun kohtu alkoi kunnolla kasvamaan...olisko ollut rv 12+, aivastaessa oli jo aikaisemmin, mutta toisaalta oli jo ennen raskautta.

Varaa itsellesi yksityiseltä varhaisultra. Jo mun laskujen mukaan 6+3 siellä nähtiin meidän vauvan sydän sykkimässä (menkoista 6+6 ja alkion koko oli tuolloin ultran mukaan 6+0).

Ymmärrän että pelottaa, itselläkin pelotti ihan kamalasti ja pelottaa hiukan edelleenkin. Mutta ainakin itse sain lohdun siitä, että oikeasti kyllä ihan kamalan paljon raskaudet poikkeavat toisistaan. Ja voithan vielä työterveydestä tai jostain junailla itsellesi kilpirauhasarvojen mittauksen. Itsellä oli hyötyä, koska todettiin vajaatoiminta. Jos en itse olisi ollut aktiivinen, ei meitin masuvauvan kanssa ehkä oltaisi nyt tässä...

Tsemppiä kovasti - jää vaikka kotiin lepäämään jos pelottaa niin paljon, että menee stressin puolelle. Itsellä sattui joululoma kreivin aikaan... :hug:
 
NiQ
Itsellä tähän mennessä ainoat repäisykivut on tullut juuri ennen plussausta ja vähä sen jälkeen. Toki oon ihan alusta asti käyttänyt Carriwellin tukivyötä ja nyt viimeisen viikon verran Anitan baby beltiä, joka on tukevampi. Joten noilla vöillä on varmasti paljon vaikutusta ettei niitä repäisykipuja oo ollu...

Muoks! ei mullakaan oo ollu mitään muuta klassista "raskausoiretta" koko raskaudessa, paitsi nyt viimeisten viikkojen aikana ilmennyt alaselkäkipu joka johtuu yliliikkuvista nivelistä. Ole siis huoleti, ei kaikki oireile niin ku kirjoissa lukee :)

NiQ & Pena 24+6
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuvaiheessa aika muuten menee TÖRKEÄN hitaasti - mikä on aivan epäreilua! Muista miten olin tyyliin 4+5 ja katselin tyyppejä, jotka olivat palstalla 12+5, että ovatpa kaukana... nyt itse 19+6 enkä tajua miten aika on mennyt näin nopsaan :D
 

Yhteistyössä