Hakutulokset

  1. H

    Tammikuiset 2024

    Mä siirryn tuolta joulukuisista tänne ku la muuttui 5.1 🙂 Itekki kyselen onko meillä joku lista jos on mut saa lisätä kans sinne 🙂 la 5.1 ja synnärinä soite 🙂
  2. H

    Joulukuiset

    Tänään käyty neuvolassa ja raskaus ei ollutkaan nii pitkällä kun luulin. Olikin vasta 5+6 ja la siirtyis tammikuulle mutta pysyn täällä joulukuisissa kuitenkin siihen asti ainakin et tarkentuu tuo la vielä 🙂
  3. H

    Joulukuiset

    Onko kukaan tehnyt vielä joulukuisten face ryhmää 🙂 yhen löysin mut siel oli aika paljon porukkaa jo. Ite tykkään vähän pienemmistä ryhmistä 🙂
  4. H

    Joulukuiset

    Ompa hauskaa, aiemmista raskauksista kukaan kaksplussan tai faceryhmän mammoista ei osunu soiten synnärille 🤭
  5. H

    Joulukuiset

    @Selis Mut sais kans lisätä listalle 🙂 Alustava la ois 17.12 ja tämä on kolmas raskaus. Ja kokkolassa synnyrän eli onko se ny soite nykyään 😀
  6. H

    Tammikuiset 2020

    Mulla olis ultra 27.5 ja tuntuu että sekoon ennen sitä haluan jo saada varmistuksen että onhan tuolla masussa oikeesti joku kasvamassa. Oireita kyllä löytyy vaikka muille jakaa, oksettaa ihan jatkuvasti ja mitään ruokaa ei tee mieli syödä vain kaikki kylmä ja raikas maistuu Esikoista 4/18...
  7. H

    Tammikuiset 2020

    @joulutoive Pistin kans viestiä liittyen fb ryhmään
  8. H

    Tammikuiset 2020

    Täällä yks jolla ois la tammikuun alussa jos kaikki menee hyvin :) eilen tein rfsu.n testin mihin tuli selkeä plussa mutta tänää oli pakko tehä viel digi ja tulos raskaana 2-3 :) Ennestään löytyy poika joka syntynyt 04/18 Onnea kaikille plussanneille ja toivotaan että pienet pysyy loppuun asti...
  9. H

    .

    Hei vaan kaikille. oon uus täällä ja voin ainakin aluks jäädä vaan taustalle seurailemaan kun en varmasti hirveästi kerkeä tänne kirjoitella. Voisin silti vähän itestäni heti raapustaa jos alankin olla aktiivisemmin täällä seuraamassa/kirjottamassa. Elikäs ollaan miehen kans kumpikin...

Yhteistyössä