Hakutulokset

  1. Steppis80

    ratsastus

    Mulla on heppa ja 3 koiraa sekä 3v kaksoset. Aika organisointia välillä tämä elämä on että kaikki toimii, mutta lapset sen verta isoja jo, että touhuaa tallilla mukana. Ratsastaa pääsee sillon ku isi kotona tai joku tulee kattoo lapsia seks aikaa. Mutta ei sitä enää lähetä maastoilee niinku...
  2. Steppis80

    allevo tuotteet

    Itse en ole kokeillut, mutta ystävä kertoi että korvaa työpaikalla aterian sillä ja on täyttävä. Sitä en tiedä putoaako sillä paino, kait tuo on samanlainen kuin muutkin ateriankorvikkeet.
  3. Steppis80

    twist stepperi

    Mä kanssa vaihdan asentoa, välillä pylperi pitkällä ja taas mennään :attn: Mutta vaihtelua se tuo. Nyt steppailen joka toine/kolmas päivä ja huomaan että se tahti on mulle hyvempi parempi. Kerkee levätä lihakset ja jaksaa taas seuraavalla kerralla paremmin. Meillä kanssa stepperi tuvassa. Mä...
  4. Steppis80

    twist stepperi

    Nostetaas tätäkin taas! Kuinka steppaus sujuu? Mulle tää vekotin oli menneellä viikolla taivaan lahja kun kovat pakkaset ja lenkille päässy!! B)
  5. Steppis80

    Mikä sinua motivoi laihduttamaan?

    meikää kannustaa edelleen punaiset housut jotka mahtuu vihdoin ja viimein päälle!! Olen sarjassa niitä ostaa liian pientä ja kyllä mä noihin mahdun vielä :D Nyt vaan matka jatkuu ja etsitään uudet pökät mihin mahtua. Myös eräs kesähame menee jo päälle muttei nappi kiinni mikä viime vuonna...
  6. Steppis80

    On muuten epäreilua mieheltä tehä mulle näin!

    \ Aika samanlaiset taustat sitten tupakoimisjutuissa,mäkin oli melkiis 3v.välissä jo polttamatta,mies kanssa..sitten meillä tuli iso kriisi viime syksynä ja siitä se sitten taas lähti... :/ Ja meillä on mies kanssa entinen himo salilla kävijä =) Nyt sillä on vähän jäänyt...niinkun mullakin...
  7. Steppis80

    onko kukaan kokeillut?

    Aika keitosta se on... :x Mut sen olen oppinut noissa pika systeemeissä että niistä ei ole kuin harmia. Paino tulee tuplaten takas. Ellei sitten visusti päätä että elintavat muuttuu jo sitä keittoo lipittäissä...
  8. Steppis80

    Sterilisaation hyvät ja huonot puolet?

    Niin, kaksi suloista nassikkaa :) Pitää menä lekurille vielä hiilostaan eikö ois mitään muuta mahista. Tota Comb systeemia vois ajatella sitten kanssa. Tylsää vaan kun verenpaineet ja maksa-arvot nousee joka ikisestä ehkäsystä, paitti kortsusta =) Ja oikeessa ne lekurit on että kandee olla...
  9. Steppis80

    On muuten epäreilua mieheltä tehä mulle näin!

    [ Hyvä hyvä että sipsit saa olla ;) me lopetettiin kans miehen kanssa vuodenvaihteessa tupakointi..oli yllättävän helppoa mulle(olen konkari lopettamisessa jo) B) Miehellä oli toka kerta kun lopetti ja se oli , no , aikas kiukkunen B) Mutta nyt ollaan savuttomia,joskus kyllä tulee...
  10. Steppis80

    twist stepperi

    Muokkasin oman nimimerkkini kuin niin monta steppaajaa olikin mukana =) Tää stepperi taitaa tosiaan olla aika villitys, meidän kylällä torpassa jos toisessa on tällänen ja puhe kiirii kulovalkeen tavoin kuinka hyvä tämä laite on. :) Ihme jos ei uutisissa kohta mainosteta Stepperi-kansan...
  11. Steppis80

    Onko astman oire ?

    Kui testataan pienillä lapsilla astmaa? Meillä poika tosi useasti nuhassa, yskii ja hengittää äänekkästi. Yöllä jopa kuorsaa. Joskus on lääkärit kuulleet rohinoita keuhkoista ja ollaan menty jopa sairaalaan tarkkailuun kerran yön yli. Meillä kun on 3 koiraa ni meinaa että jos ne vielä ärsyttää...
  12. Steppis80

    Sterilisaation hyvät ja huonot puolet?

    Molemmat ollaan alta 30v... :/ Voe kehno, ei kai se auta ku rätti takapuolessa mennä 24/7 :ashamed:
  13. Steppis80

    Karppaus

    \ Eli tällänen tavon tallukka niinku mä :saint: ei tartte olla huolissaan lihasmassansa puolesta kun en ole ns mikää himoliikkuja vaikka olen liikuntaa lisännytkin elämääni viime aikoina aika paljon. Tää on nimittäin todella mielenkiintoinen asia, onkin tämä päivä mennyt asiaan...
  14. Steppis80

    Sterilisaation hyvät ja huonot puolet?

    Mitä kautta te haitte operointiin? Myö ollaan miehen kanssa mietitty tätä vihtoehtoa kaksosten jälkeen vaikka ollaan nuoria, koska mulle ei käy mitkään hormoonipitoset ehkäsyt, kierukat ja kumien kaa tulee ihottumaa...Kaikki tämä alkoi synnytyksen jälkeen :( Nyt kokeilussa 6kk ollu...
  15. Steppis80

    Karppaus

    Sitä mietin vielä kun moni laihtuu tosi nopeeta useita kiloja, aluks tietty nesteitä ja näin, mut onko tää sit oikeesti sellanen terveellinen painonpudotuskeino. Jos tota vauhtii putoo ni eikö siinä saa lihaksetkin sivussa kyytiä? Vai olenko ihan mettässä taas ajatuksieni kanssa. :whistle:
  16. Steppis80

    twist stepperi

    \ Mulla vajaa 3v tuplat ja vipinää on, mutta meillä auttaa lastenohjelmat saamaan aikaa steppaamiseen. Jos päivällä ei kerkee niin sitten illalla kun lapset nukkuu, tai niiden päiväunien aikaan, jos ei ole kotitöitä... :) Omaa aikaa pitää ettiä, sitä saa jos oikein paljon sitä haluaa! =)
  17. Steppis80

    On muuten epäreilua mieheltä tehä mulle näin!

    Mä eilen paasasin miehelleni että oletkos huomannut että olen ollut toista viikkoa polttamatta ja olen alkanut liikkumaan ja syömään terveellisesti. Jottain tuo tuhahteli, sitte kysäsin että oisko herran niin vaikee joskus sanoa että oletpas sä nätti, kuinka sujuu, kiva kun et haise tupakalle...
  18. Steppis80

    Karppaus

    Olen koittanna ettii tietoo ja mielipiteitä karppauksesta. Moni kehuu, toiset haukkuu. Löysin kyllä aikasemmasta topicista linkin karppauksen sivuille, mut haluisin vielä täältä puolen saada kommentteja onko perheen arki esim ruuanlaiton suhteen muuttunut? Onko olo väsynyt vai energinen...
  19. Steppis80

    twist stepperi

    Mulla ei kans kenkiä, alkuun tuntu paljaissa jalkapohjissa noi näppylät mutta on vissiin jo tottunut siihen. Mitään päiviä minäkään en ole keksinyt, eilen illalla maltoi olla steppaamatta kun päivällä kävin tunnin lenkin. Mut tuohon masiinaan on tullu sellanen pakkomielteinen himo, että alkaa...

Yhteistyössä