Hakutulokset

  1. S

    .

    en muista oliko dpo 12 tai 13 enkä tehny edes aamupissasta niin pärähti raskaana 1-2 viikkoa :cautious: ei ollu menkat edes myöhässä mutta kun olin kokoajan itkuinen niin piti tehdä :cautious:
  2. S

    .

    suosittelen hakee clearbluen digi näytöllisen testin apteekista, antaa selvän vastauksen, raskaana tai ei raskaana :rolleyes:
  3. S

    .

    mulla 5+1 niin valkovuoto lisääntynyt samantapaiseksi kuin ovulaation aikana, plussan aikaan oli vähäistä, plussaa ennen samoin. Jokainen on tietty erilainen:cautious: mulla eka oire oli tosiaan toi vessassa ravaaminen ja aivan kamala itku herkkyys, rinnat myös kipeytyi ihan eritavalla kuin...
  4. S

    Maaliskuiset 2019❤

    mulla tässä tämän keskustelun listassa ei lue laskettua aikaa vaan sen paikalla on ? eli mulle voi laittaa 20.03 tiettyhän se voi muuttua ekan neuvolan jälkeen mutta muokkaa sit :ROFLMAO:
  5. S

    Maaliskuiset 2019❤

    Just eilen tuossa kyselin mieheltä haluuko tulla mukaan ekaan neuvolaan kun varasin ajan ja haluu tulla :LOL: Mies alkanu jo kutsua masu-asukkia Minioniksi :ROFLMAO: Kivaa kun on innoissaan :love: Onks muilla tullu fiiliksiä onko tyttö vai poika? Mulla tuli ensimmäisenä ajatuksena kun...
  6. S

    .

    jostain luin että ovis olis 14 ennen seuraavia menkkoja niin oisko sulla aikasemmin ovis :cautious:
  7. S

    minäkin haluaisin tulla maaliskuiset 2019 mitenköhän löytyy tai pääsee

    minäkin haluaisin tulla maaliskuiset 2019 mitenköhän löytyy tai pääsee
  8. S

    Maaliskuiset 2019❤

    Hiivin tänne varovaisesti tuolta Toiveena vauva 2019 ryhmästä, juuri hetki sitten tein positiivisen raskaustestin ja LA tulee maaliskuun puolelle, riippuen miten laskee niin 18-20.03 :rolleyes: Sindalinda/23v/1 lapsi en tiedä mikä on synnytys sairaala Vantaan puolella asuville, mutta se...
  9. S

    .

    Niin olevinaan sanoin että tekisin testin vasta huomenna mutta en malttanu tänään olla testaamatta :rolleyes: clearblue digi testin tein ja siihen tuli raskaana 1-2 viikkoa :oops: kuvaa oisin laittanut mutta en osannut :D en tosin tehnyt ensimmäisestä pissasta vaan tein tuossa puol tuntia sitten...
  10. S

    .

    en oo vielä testannu testannu mutta tiistaina jos ei menkkoja kuulu niin käväsen apteekissa :rolleyes: oireet on edelleen kirjavat mutta erittäin samankaltaiset menkka oireiden kanssa :cautious:
  11. S

    .

    tsemppiä sinne :love::rolleyes:
  12. S

    .

    mulla oireita pukkaa mutta en osaa erottaa onko menkka-oireita vai raskausoireita... väsyttää, mahaa nippailee, pissattaa, janottaa, huulia kuivaa, rinnat turpoaa ja ai kamala kun on itku herkässä, eilen itkin kun en saanu, aamulla itkin kun telkkarissa tuli joku eläin lääkäriohjelma...
  13. S

    .

    ehkä se ei näy vielä, kannattaa kokeilla muutaman päivän jälkeen uudelleen :rolleyes:
  14. S

    .

    Tälläsen "oireen" huomasin tänään kylläkin, noin viikko oletetusta ovulaatiosta että vasenta puolta kohdun kohdilla nippailee jatkuvasti... ei mitää jäätävää kipua eikä menkkamaista kipua vaan sellasta pientä, just ja just huomaa :rolleyes: luultavasti pientä ylianalyysiä meneillään kun yrittää...
  15. S

    .

    vielä en uskalla testailla, liian aikaista, ensviikon alusta uskaltaa :rolleyes: vaan täytyy kyllä sanoa että on toi piinailija kyllä osuva nimitys tähän tilanteeseen kun mitään muuta pysty ajattelemaan kuin että onko napannu :D
  16. S

    .

    Valaistuin vähäsen kun luin mitä toi dpo tarkottaa, eli siis jos oikeen arvion mulla ois dpo2 tällä hetkellä ja en kyllä osaa tällä hetkellä arvuutella yhtään onnistumisesta, saa nähä kierron lopussa parin viikon päästä ja jos tulee kuukautisoireista poikkeavia oireita aikasemmin ;)
  17. S

    .

    Mie tuun tiirailee tänne myös SindaLinda Kp 15, ovis oli ja aktiivisesti ollaa yritetty nyt tähän saada nappaa, ja tosiaan eka yk. Oon 23, esikoista aloitettiin miehen kaa yrittää, eli oon ihan uus näiden juttujen kaa enkä tiiä välttämättä lyhenteitä oikein jänskättää sovelluksia en oo käyttäny...

Yhteistyössä