Hakutulokset

  1. tasamaan tallaaja

    Kuivaava pesukone

    Onko kellään kokemusta kuivaavasta pesukoneesta onko miten toimiva juttu?
  2. tasamaan tallaaja

    Paimio

    Onko täällä Paimiosta tietäviä. Minkälainen paikka on asua ja elellä? Pakko on lähteä valumaan takaisin kotiseudun nurkille miehen työkuvioiden vuoksi. Kovasti kämpää haetaan Paimio yhtenä vaihtoehtona. Paimio jäänyt mulle kuitenkin vähän aina oudommaksi, joten mielellään kuultaisiin kokemuksia!
  3. tasamaan tallaaja

    Osoitetiedot

    Tietääkö kukaan voiko onkia kenenkään osoitetietoja muuten kuin eniron tai muiden numeropalveluiden kautta? Lasten sukulaistyttö (kaukaisempi) on karkuteillä ja jostain syystä poliisi ei toimi. Tiedetään mahdollinen paikkakunta missä on ja mies olis siellä suunnalla vois huomenna ajella katsoon...
  4. tasamaan tallaaja

    Rippirististä mielipiteitä!

    Miten miellätte rippilahjaksi annettavan ristin? Hankkiiko ristin vain sovitusti joku nuorelle läheinen kummi, vanhemmat tai isovanhemmat? Vai voiko ristin antaa joku muukin, vaikka läheisiltä tulisikin risti?
  5. tasamaan tallaaja

    Leipurit apuva...

    Blinejä pitäis saada aikaseks, mut hiiva tietty kaupassa :headwall: . Kumpaa kokeilisin korvaukseksi leivinhauhetta vai soodaa?
  6. tasamaan tallaaja

    Taas tämä aika vuodesta...

    Traktori ja toinenkin pyörii tuossa pellolla, välillä ihan ikkunoiden takanakin. Täällä korvessa kun on oppinut, että kotona voi pomppia vaikka alasti, kukaan ole näkemässä :D . Ja nyt en tahdo muistaa sitä, että tosiaan tuolla pelolla pyörii väkeä :ashamed: , joka siis ei ole omantalon väkeä...
  7. tasamaan tallaaja

    Pääsykokeista

    Pojalta (15 v) oli tänään kysytty lähihoitajakoulun pääsykokeissa psykologin haastattelussa "oletko harrastanut seksiä?" Mitähän noinkin intiimillä kysymksellä on oikein haettu?
  8. tasamaan tallaaja

    Minun esikoiseni

    Esikoiseni täyttää 18 vuotta lähiaikoina. Tätä on tietenkin pojan taholta kovasti odotettu ja toohotus on kova. Pari viikkoa sitten tuli viikonlopuksi kotiin ja kertoi kuuleensa hyvän kappaleen, alkoi sitä samantien etsimään netistä. Ajattelin tietenkin mikähän kalja laulu sieltä nyt tulee...
  9. tasamaan tallaaja

    Jälleen olen pulassa näiden koulutehtävien kanssa..

    Osaako kukaan kertoa, et tuleeko viiva vai ei?!? Esimerkkilause: Jotenkin nyt näyttää karulta ilman viivaa, mutta tekstinkäsittelyohjelma herjaa viivasta.
  10. tasamaan tallaaja

    Ja taas opiskelija pulassa...

    Tarvitsisin tähtimerkkiä ja mun kannettavasta se löytyy p-kirjaimen oikeasta yläkulmasta. Mut miten ihmeessä saan sen sieltä? alakulmahn tulee tuolla AltGr, mut ei tuo yläkulma...
  11. tasamaan tallaaja

    Osaako kukaan pelastaa epätoivoisen opiskelijan?

    Wordissa pitäis sellaiseen kaavioon lisättyä testi joka menee kaarevasti. Osaako kukaan kertoa miten sen tekstin sais kaartumaan?
  12. tasamaan tallaaja

    Kyllä mulla on ihana mies!

    On mulla kyllä niin kultanen ukko! Viime yönä joutui lähtemään työjuttujen vuoksi juuri kun oltiin menossa nukkumaan. Aamupäivällä nukkui muutaman tunnin, sitten vienyt pojan kirkolle ja tytön Jyväskylään ja oma meno kirkolla vielä. Yhtäaikaa taivallettiin tuolla pyryssä ja lumessa tahoillamme...
  13. tasamaan tallaaja

    Aikuinen nainen

    Joulua valmistelin n 500 km päähäästä tänne vanhempieni luokse. Vuorotyön aikatauluksessa, soviteltiin mitä tapahtuu koskakin, misssä välissä ostokset, milloin mies tuo nuoret tänne jne. Välissä selvitelty yksi (nuorten) parisuhdekriisi, avustettu yksi näyttötyö ja annettu sukupuolivalistusta...
  14. tasamaan tallaaja

    ABC:lla nähtyä...

    Lähdettiin tänään kahden nuorimmaisen kanssa mummolasta kotiin päin ja kävin abcilla hakemassa evästä ja itselle kahvia. Jonotelessa kiinnitin huomioni ruokatiskinlaidassa olevaan isään ja kahteen pieneen lapseen. Isä koitti selvittää mitä lapsoset syö, kysyi toiselta "mitäs sinä syöt, Pas.kaa...
  15. tasamaan tallaaja

    Kerhossa nyyttärit

    Kyselen nyt teidän palstalaisten mielipidettä asiaan, kun ystävän kanssa ollaan vähän erilinjoilla tässä asiassa. Lapset ovat perhepäivähoidossa, jos hoitopävä sattuu kerhopäivälle hoitaja vie kerhoon. Hoitaja tekee eväät tietenkin tällöin, kun se vastaa välipalaa. Minä saatan tehdä eväät kyllä...
  16. tasamaan tallaaja

    Jahas, nuorten koulu loppu sitten alkuunsa tänään...

    Pommiuhka tietenkin :headwall: :headwall: :headwall: ... Toivotaan nyt ettei mitään pommia löydy! Onneksi sattuu yksi kyläläinen olevan kirkolla töissä, niin toipi nuoret kotiin. Tosin toinen jäi kylille kavereiden kanssa pyöriin, kun sai mieheltä luvan.
  17. tasamaan tallaaja

    Voi ei äiti koittaa iskeä sinun miestä...

    Näin sanoin taannoin minulle morsian häissä. Juhlat olivat luonnollisesti menossa jo pikku tunneilla... Minä tuumasin tyynesti "ei se mitään, ei mun mies hämmenny pienistä". Morsian ilmeisesti epäili, ettei viesti mennyt perille, kun jatkoi "ei kun ihan tosi, voi ei, äiti on juuri tuollainen..."...
  18. tasamaan tallaaja

    Reseptivinkkiä vuohenjuustosta ja tomaatista

    Tietäisikö kukaan? Kuulin eilen radiosta (Nova) ohjeen grillattavista tai uunissa paistettavista tomaateista. Päälle tuli vuohenjuustosiivut. Nyt reseptiä ei kuitenkaan löydy sieltä sivuilta ja mausteet on vähän hakusessa... Osaiskohan kukaan vinkata?
  19. tasamaan tallaaja

    Voi miun miestä...

    Siellä hän sairaalassa, välilevyn pullistuman tänään leikkasivat. Viestejä tulee välillä. Pitää hyvin ajantasalla mitä tapahtuu :). Selvästi on kotiinkin jo ikävä....Toivottavasti pääse perjantaina jo kotiin.
  20. tasamaan tallaaja

    Eräänlainen gallup, muita tulossa superin koulutuspäiville?

    Ovat siis ensiviikolla :D .

Yhteistyössä