Voi ei äiti koittaa iskeä sinun miestä...

Näin sanoin taannoin minulle morsian häissä. Juhlat olivat luonnollisesti menossa jo pikku tunneilla... Minä tuumasin tyynesti "ei se mitään, ei mun mies hämmenny pienistä". Morsian ilmeisesti epäili, ettei viesti mennyt perille, kun jatkoi "ei kun ihan tosi, voi ei, äiti on juuri tuollainen..." . Minä lohduttelin edelleen "annayrittää vaan, ei se oikeasti *****a ahdista, homma ihan hallussa".
Jatkoin tarinoitani morsiammen kanssa joka istu vierelläni, niinkuin miehenikin ja morsiammen äiti oli miestäni vastapäätä. Naureskelin tätä vielä miehelleni nukkumaan mennessä, eikä hän ollut kyllä edes ymmärtänyt moisia isku yrityksiä :D .

Heh, nyt vasta hoksasin, että taisi morsianta vähän hämmentää, kun minä en asiaan reagoinut sen kummemmin... Edes alkanut seuramaan miten isku yritykset edistyy :whistle: ..
 
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
no mut noinhan sitä kannattaaki reagoida,tai siis ei reagoida ollenkaan :) en oo kans tajunnu tota et pitäs heti olla silmä kovana kyttäämässä,kyllä ois tympeetä jos ei sen vertaa vois luottaa..
No joo ja olimme kaikki tosiaan avoimessa tilassa ja muutama enää jäljellä, joten tosiaan mitään ei olisi voinut edes salaa tehdä... Enkä mä osaa ottaa paineita. Toista ihmistä kun ei voi omistaa.

Oikasti tämä äiti on tosi ihana ihminen ja tosi eloisa. Päihtyneenä tosi vauhdikas eli jos jotain yritti, niin varmasti johtui tuosta tilasta :D .
 
vieras
Hih..

Arvaa hävettikö mulla kun toin miehen ensikertaa kotia näytille ja mummoni sattui juuri olemaan kylässä, niin mummi meni ihan mieheni viereen istumaan ja kysyi "Haluatko että näytän sulle kun ostin tänään uudet rintaliivit ja pikkuhousut" jotka siis oli mummini päällä!! :whitle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hih..

Arvaa hävettikö mulla kun toin miehen ensikertaa kotia näytille ja mummoni sattui juuri olemaan kylässä, niin mummi meni ihan mieheni viereen istumaan ja kysyi "Haluatko että näytän sulle kun ostin tänään uudet rintaliivit ja pikkuhousut" jotka siis oli mummini päällä!! :whitle: :D

:LOL: Onhan siinä saattanut vähän posket punoittaa...
 

Yhteistyössä