Hakutulokset

  1. M

    Joulukuiset 2018

    Niin mun epäilykset kävi toteen,kun viime viikolla ultrassa näkyi heikko ja hidas syke ja tänään (7+5) ei sykettä enää ollenkaan ja sikiön kokokin pienentynyt.. kesken on siis mennyt :( minut voi poistaa listalta!
  2. M

    Joulukuiset 2018

    Ultrassa käyty ja alkio vastasi viikkoja ja sykekin löytyi, tosin vähän heikkona :unsure: Ultraaja arveli, että sydän oli vastikään käynnistynyt kun viikkoja vielä niin vähän, ja ei vaikuttanut olevan huolissaan.. vähän kuitenkin mietin, että pitäisikö oman mielenrauhan vuoksi mennä uudestaan...
  3. M

    Joulukuiset 2018

    Pahoittelut @Uhups :( Iiks, tänään ip ultra! Jännittää kyllä aika lailla ja toivon vaan, etten nyt mee liian aikasin :LOL: Täällä kun alkoi 7. rv niin myös oireet on pahentuneet kertakertaheitolla :X3: pahoinvointi lisääntynyt, yölläkin heräilen nälkään/huonoon oloon ja armoton kuolemanväsymys...
  4. M

    Joulukuiset 2018

    Tervetuloa uusille ja ihania ultrakuulumisia täällä ollut :love: toivottavasti itsekin saa ens tiistaina nähdä sydämen sykkivän, vielä oon aika epäuskoinen :LOL: Täällä aamuisin vaihtelevasti huono olo ja välillä tulee jopa oksu:sick: sen lisäksi rinnat vähän arat, välillä kohdussa...
  5. M

    Joulukuiset 2018

    Mulla alkoi tällä kertaa melkeen heti plussan jälkeen, viime raskaudessa vasta vko 6-7 ja toisillahan ei tuu ollenkaan! Joten nauti vaan jos on hyvä olo :)
  6. M

    Joulukuiset 2018

    Voimia <3 :unsure:
  7. M

    Joulukuiset 2018

    Huh, voin sanoa, että täällä koettu lievää paniikkia kun tein ip digin siinä toivossa että olisi 3+ mutta tulikin 1-2 :eek: no se pissa oli kyllä tosi laimea liru, ja kävin sit pikasesti hakemassa lisää testejä ja äsken tujummasta pissasta tulikin 3+ :love::love: huh helpotusta! Mutta siis...
  8. M

    Joulukuiset 2018

    Onpa kallista @jempppis :eek: saanko kysyä minne meet? Esikoisesta kävin Aavassa ja se maksoi vajaa kolme vuotta sitten muistaakseni ~120 e. Nyt ajattelin mennä Perhe-Arteen josta oon kuullut hyvää ja hintakin oli edullinen, yhteensä 79 e.. aika jännä, että on näinkin suuria hintaeroja samalla...
  9. M

    Joulukuiset 2018

    Voi ei @Baabi, toivottavasti ei menisi kesken :( Täässä tän päivän testailut :D ehkä sitä vois jo lopettaa :whistle: teen viikon loppupuolella digin, mutta nyt kyllä yritän nauttia tästä raskaudesta, niin kauan kun se sitten kestääkään :) ens viikolla voisin varailla varhaisultraa ja neuvolakin...
  10. M

    Joulukuiset 2018

    Voi ei @Tsiro, toivotaan vielä parasta! :(
  11. M

    Joulukuiset 2018

    Ymmärtääkseni aamulämpöjä voi hyvin seurata ainakin ekan kolmanneksen. Kun lämmöt pysyy ylhäällä, on hormonitasotkin korkealla, ja jos oon ymmärtäny oikein niin nimenomaan hormonitasojen lasku (joka siis tapahtuu km) niin johtaa aamulämmön laskuun :) minäkin siis mittailen, ja saan aina...
  12. M

    Joulukuiset 2018

    Onkos täällä muita hulluja jotka testailee kokoajan viivojen vahvistumista? :geek::p tässä tämän aamun saldo, vahvistuu onneksi :love: Minamona 4+2
  13. M

    .

    Onnea :love:
  14. M

    Joulukuiset 2018

    Digitestin viikot tarkottaa kuinka monta viikkoa ovulaatiosta, eli hyvältä vaikuttaa (y)
  15. M

    Joulukuiset 2018

    Mun mielestä noihin liuskatesteihin tulee aika kauan suht hailakkaa viivaa, mulla vasta tänään, dpo16 tuli kunnollisen punainen viiva aamupissasta :) suosittelen melkein eniten apteekin omaa testiä, se antaa nopeammin parempaa viivaa, ja ainakin mulla aamupissa on kaikista paras (y)...
  16. M

    Joulukuiset 2018

    Joo, mulla on selkeesti eniten hormonaalinen tuo migreeni.. tässä vähän aikaa ehdin karpata ja se näytti auttavan kun pysyi verensokerit tasaisena.. pitäis taas yrittää skarpata, toki vähän vaikeaa tuon pahoinvoinnin kanssa kun ei tekis mieli syödä niitä rasvaisia karppiruokia :LOL: no...
  17. M

    Joulukuiset 2018

    Juu, mulla on nyt kiva tuo neurologi, kun niitäkin on joka lähtöön :ROFLMAO: ja hänen kanssaan sovittiin tuosta estolääkkeen lopetuksesta ja että, jos taas pahenee migreenit niin pitää miettiä sellanen estolääke jota sais raskaanakin syödä.. Noista lääkkeistä sen verran, että mulla ei auta...
  18. M

    .

    Onnea :love:
  19. M

    Joulukuiset 2018

    @Baabi toivottavasti kaikki menisi nyt hyvin :love: Sattuisiko täällä olemaan muita migreenikkoja? Jouduin siis lopettamaan migreenin estolääkityksen kun plussasin (maanantaina) ja nyt on eilen ja tänään ollut migreeni :( oon joutunut ottamaan kohtauslääkkeen (sumatriptan) minkä on...
  20. M

    Joulukuiset 2018

    Täällä viivat vahvistunut hyvin :love: ja ilmaantunut myös ekat oireet, tissit on vähän arat ja aamulla tuli oksennus :sick: aika outoa, kun viime raskaudessa pahoinvoinnit yms alkoi vasta vk6-7 o_O

Yhteistyössä