Juu, mulla on nyt kiva tuo neurologi, kun niitäkin on joka lähtöön ja hänen kanssaan sovittiin tuosta estolääkkeen lopetuksesta ja että, jos taas pahenee migreenit niin pitää miettiä sellanen estolääke jota sais raskaanakin syödä..@Minamona ootko jutellut lääkärin kanssa estolääkityksen lopettamisesta? Täällä kans migreenit vaivaa mutta pakko elää ilman estolääkkeitä kun ne aiheuttaa vaan enemmän haittoja kuin vie päänsärkyjä mulle viime raskaudessa NKL:lla sanottiin että panadolia, panacodia ja toisinaan buranaa vaan eikä muuta. Mut oikeesti jos meinaa kroonistua niin pakkohan se on saada pois!
Edit. Huolimaton huomasi vasta nyt että olit sopinut neurologille ajan. Hyvä niin. Mulla tosin on vähän käsienheiluttelijakokemukset mun neurologikäynneiltä, kun tää migreeni on vähän tällainen arvaamaton sairaus ”migreeni voi muuttaa muotoaan tai vaikka hävitä, tai kroonistua.” Ok, kiitos
Noista lääkkeistä sen verran, että mulla ei auta panadol, burana, ketoprofeeni tai panacod, eli ainoastaan tuo sumatriptan.. immigrania saakin myös nenäsumutteena, mitä mulla mulla oli viime raskaudessa, kun siinä on vähemmän sitä vaikuttavaa ainetta ja on tehokas sitähän ei oo virallisesti julistettu turvalliseksi, kun eihän sellaista tutkimusta voi tehdä missä raskaana olevia naisia käytetään koekaniineina mutta sitä on käytetty -60 luvulta lähtien, eikä mitään haittoja oo havaittu.. mullakin yksi tuttu joka on migreeniin erikoistunut neurologi jonka vaimo on raskauksiensa aikana syönyt sumatriptania, eli ei kait se voi hirveän vaarallista olla mutta tietenkin kaikkia lääkkeitä pitäisi välttää, tai syödä mahdollisimman vähän...