Hakutulokset

  1. R

    Naapurin poika on aivan ihana!

    On 7v ja niin rehellinen ja sulonen ku olla ja ossaa tommonen sulosuus olla. Olivat tässä leikkimässä meillä ja mie aloin imetyshommiin, niin halus tää 7v viedä koiran ja mun vanhemman pojan (10v) ulos että vauva saa syödä rauhassa. Sit tuli seuraava päivä ja olin tekemässä lihapullia ja...
  2. R

    16.2 syntyi meille pieni poika

    En kuukauteen pystynyt edes istumaan kun tulehtu paikat, imukuppisynnytys ja repes tuo lompsa aika lahjakkaasti :| . Mut nyt kaikki hyvin ja ihana on ollut taas nuuhia vauvan tuoksuja. Nännit on vaan niiiiin kipeät ja verillä. Oon laittanu bebanthenia, kaalihaudetta jne mut ei auta, mulla on...
  3. R

    Synnytys lähenee ja olen joutunut olemaan sairaalassa paljon, kiitti sikaflunssan!

    8 viikkoa taas vierähti sairaalassa. Laskettuun aikaa enään 2 viikkoa, joten vauva saa tulla kun on tullakseen! Kyllä tässä on tosi taistelut pidetty, että vaavi pysyis sisällä. Hienoa tämän päivän lääketiede vaikka väliin tuntu, että kuollaan molemmat!
  4. R

    Painajais gallup: viimeisin painajaisesi

    Mie olin jossain etelässä laivalla, josta pääsi tunturiin. Mulla oli rakkaat mukana ja lapset oli laivalla nähneet, että joku hemmetin otsinituhopoltto tuli taivaasta ja poiltti ihmisiä niin, että vaan hiilet jäi. Siinä sitten unessa puhuin omia rakkaita mun matkaan karkuun ylös tunturiin...
  5. R

    Kaikki meni aivan perseelleen!

    Turkista kotiuduttu. 4 päivän sairaalareissu takana. Paikka oli aivan ihana, mutta sairastuin 2 päivän jälkeen sikaflunssaan. Oi että mie rukoilin, että pääsisin kotiin hengissä ja pääsin. Hemmetin sairas olen ollut ja vuodelepo pakollinen nyt ainakin 2 viikkoa raskauden takia. Yskä ollut niin...
  6. R

    G: Veriryhmäsi? Oletko luovuttanut? Ikä?

    0+, 2 kertaa, 31v
  7. R

    Tähän en ollut varautunut tässä raskaudessa: AIVAN JÄRKYTÖN PANETUS!

    Eikä ketään haluttavaa kohdetta käsillä :'( :'( :'( itkee
  8. R

    Pallomahat: Kummat sitä hommais, bikinit vai uimapuvun?

    Mie kallistumassa bikineihin, näkyyhän se maha sieltä uikkarin altakin?
  9. R

    Öitä. Tulevan lapsen isä

    haluaa tulla käymään, kohta täällä *huoh* ei jaksais.
  10. R

    Onko kukaan muu kuivattanu crokseja kuivurissa?

    Joo mie tein sen nyt. No tuli lapselle sopivat, kutistu reilulla koolla :kieh: Mulla siis pesevä ja kuivaava kone. Laitoin croksit pesuun pyyhkeiden kanssa ja unohdin sitten että ne on siellä. Tunnin ehti kuivata ennen kuin muistin :kieh:
  11. R

    Mitä viddua???

    "puhelut valitsemaasi numeroon on estetty"? Täh? Ja lapselleni yritin soittaa!
  12. R

    En pääse lukeen yksityisviestejä

    tiedoksi vaan, onko muilla samaa ongelmaa?
  13. R

    G: Millä viikoilla ja mitkä tuntemukset?

    Viikon mie oon vaan ihmetellyt. Potkut tuntuu jo tosi selvästi. Eihän niitä alkuun edes uskonut että on potkuja, mut niin ne on :heart: . Nyt on vaan alkanut vaivaamaan ällötys, en ees jääkaapin ovea voi aukasta etteikö yököttäs. Kaiken järjen mukaan pahoinvoinnin ois pitänyt mennä jo ohi...
  14. R

    Saa onnitella

    toinen lapseni syntyy (jos kaikki menee hyvin) helmikuussa 2010 :heart:
  15. R

    Koiraihmiset, nyt apuja!

    Narttukoira saa aivan hillittömiä pimpan kynimiskohtauksia, jonka jälkeen on aina aivan läähätyksissä. Ei oo mitään nuolentaa vaan sellasta rajua nyhimistä. Ensin ajattelin, että on sääsket tai mäkärät syöneet näin kesäaikaan, vaan ei niitä enää edes ole! Tätä jatkunut jo n.2kk, ajattelin jo...
  16. R

    Pitäiskö tästä jo ajatella jotain? Kolmas kello

    joka sammui 3.15 tän vuoden sisään. Jotenkin puistattaa :o
  17. R

    KAIKKI lukutoukat nyt suosittelemaan kirjoja!

    niin sitten mie luen ne :D :flower:
  18. R

    Isi on nykyään kiltimpi

    sanoi mun poika, josta on tulossa isoveli :) ja niin on exän vaimokin pojan mielestä. Sanoi, ettei hän ole koskaan puhunut hälle niin iloisesti. Jotenki riipas sydäntä, kun lapsi kertoi tämän. Hälle ollaan nyt kiltimpiä, kun odottavat lasta, hienoa vai ilakoinko liian aikaisin? Vai tuoko...
  19. R

    Kun kuitenkin kaikki ollaan ihmisiä

    oli väri mikä tahansa, kaikki ollaan ihmisiä. On keltasta, vinosilmää, punaniskaa, mustaa, lyhykäistä ymym. Kaikki tunnetaan. Kaikki äidit tuntee rakkautta lapsiaan kohtaan ja kaikki tuntee jotain vihaa. Äidit kautta maailman tuntee samoin. Miehistä en voi puhua, en ole mies ja kulttuurit tekee...

Yhteistyössä