Kaikki meni aivan perseelleen!

Turkista kotiuduttu. 4 päivän sairaalareissu takana. Paikka oli aivan ihana, mutta sairastuin 2 päivän jälkeen sikaflunssaan. Oi että mie rukoilin, että pääsisin kotiin hengissä ja pääsin. Hemmetin sairas olen ollut ja vuodelepo pakollinen nyt ainakin 2 viikkoa raskauden takia. Yskä ollut niin paha, että toinen munasarja revennyt. Mut ihanaa olla jo paremmassa olossa, tuntu väliin, että kuolema korjaa. Kyl mie rakastan kotimaata :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Voi ei :/
Onneksi olet jo paremmassa kunnossa!!

Missäpäin olitte?
Mä olen eräällä lomamatkalla myös viettänyt aikaa sairaalassa Antalyassa.
Oltiin incekumissa, lähellä alaniaa. Ihana paikka kyllä! Hotellissa oli oma lääkäri, en joutunut siellä sairaalaan vaan suoraan kotimaassa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin, että kannattaako matkustella ulkomaille kun sikaflunssa jyllää?
Ei muuta kuin pysy vaan neljän seinän sisällä - onkos sullakaan mitään korvien välissä??
Sulla ei taida olla. En sanonut, että pitää olla seinien sisällä. Vai sanoinko? Kyllä mäkin olen mielummin Suomen sairaaloissa kuin ulkomaiden. Tälläseen aikaan en matkustelisi ulkomailla.
 
Chala
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin, että kannattaako matkustella ulkomaille kun sikaflunssa jyllää?
Suomestahan sitä ei voi saada..

Voih, toivottavasti Rokkimakkara selviät sen pahemmitta jälkitaudeitta. Ota mahd rauhallisesti ja lepoa lepoa lepoa. Mulla on ihan tavan lenssu menossa ja tuntuu että tähänkin kuolee kun ei ees oikeita särkylääkkeitä voi syödä. Alan tosiaan vakuuttua että rokotteen ottaminen on ihan fiksu idea..
 
Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Huih, mistä tuon munasarjojen repeämisen tietää? :eek: :eek:
Toivottavasti vauva voi hyvin ja paranet pian :) Sama se missä sitä matkaa tai on matkaamatta, se tauti voi tulla keneen vain, missä vain.
Mie en pystyny astumaan enää oikealla jalalla ku kauhea kipu tuossa alavatsalla. Ultrattiin jo siellä turkissa ja jotain vuotoa näkyi silloin. Suomeen ku päästiin, mua ootti ambulanssi kentällä ja revennyt se tuubi on. Kyl mie sanon, että ottakaa se rokotus! Mie en oo IKINÄ ollut näin kipeenä. Vauva on näillä näkymin ok, sitähän ei tiedä ennen kuin syntyy jos nyt pysyy menossa mukana.
 
nonyt
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Huih, mistä tuon munasarjojen repeämisen tietää? :eek: :eek:
Toivottavasti vauva voi hyvin ja paranet pian :) Sama se missä sitä matkaa tai on matkaamatta, se tauti voi tulla keneen vain, missä vain.
Mie en pystyny astumaan enää oikealla jalalla ku kauhea kipu tuossa alavatsalla. Ultrattiin jo siellä turkissa ja jotain vuotoa näkyi silloin. Suomeen ku päästiin, mua ootti ambulanssi kentällä ja revennyt se tuubi on. Kyl mie sanon, että ottakaa se rokotus! Mie en oo IKINÄ ollut näin kipeenä. Vauva on näillä näkymin ok, sitähän ei tiedä ennen kuin syntyy jos nyt pysyy menossa mukana.
mua pelottaa! en ota rokótetta
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Voi kamala. :/
Mä ottaisin vaikka heti sen rokotuksen jos saisin, suojaisi kai sentään tuota meidän pientäkin..
joillain paikkakunnilla rokotetta ei saa ennen joulukuuta, jos ei kuulu riskiryhmään. Minäkin heti ottaisin itselleni ja lapsilleni. Mies on lääkäri ja sai jo.

ap:lle toipumista ja lepoa! Aikamoinen matka ja koettelemus, onneksi selvisit!
 

Yhteistyössä