Hakutulokset

  1. M

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Onnea jonuan! Täällä on tosi hiljasta, taitaa suurin osa olla pahoinvoinnin kourissa? Mä oon toistaiseksi säästynyt suurimmilta kuvotuksilta, vaikka aamuisin ei enää kunnon aamiainen maistu. Toivottavasti ei tulekaan. Onko täällä kellään kissoja? Ooteko edelleen tyhjentäny hiekkalaatikon...
  2. M

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Tsemppiä pahoinvointiin! Aamulla mullakin tuntui että kahvin vois vaikka jättää väliin, mutta joinpa kuitenkin. Muuta en saanu alas kuin cream crackereita. Myöhemmin sitten tuntuukin, että vois syödä koko ajan ja nälkä kurnii. Onko muilla? Join karpalomehua eilen ja tänään ja kivut katosi...
  3. M

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Kyllä on tänä iltana ollu kivuliasta jomotusta. Huolettaa kun se tuntuu kohdunsuulla tai jossain siellä, ettei vaan mikään tulehdus ois tulossa :unsure: Jos olis tulehdus niin ilmeisesti kuitenkin kuume nousis..?
  4. M

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Mulla juilii kans aika kiitettävästi, varsinkin jos erehtyy rehkimään. Jos on kemiallinen niin haaleneeko se testiviiva vai miten sen tietää? Onnea @Saarai! Just kun valitin ettei ole vielä ultra-aikaa annettu niin sieltä se postissa tuli helmikuulle. Sitä ennen olis reilun parin viikon päästä...
  5. M

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Mä olen kans kiinnostunu siitä fb-ryhmästä, mutta en taida vielä uskaltaa näin aikaisin liittyä. Mulla ei ole mitään muita oireita kuin vatsan jomotusta silloin tällöin. Ultraan en ole saanu edes aikaa vielä, enkä sitä ennen tapaa ketään ammattilaista niin ajattelin tilata dopplerin, että sais...
  6. M

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Mä käytin kans pari kertaa kunnes googlettelin ja tämmöinen tuli vastaan ja tietty sitten pieni paniikki :unsure: https://www.nhs.uk/news/pregnancy-and-child/decongestant-sprays-linked-to-rare-birth-defects/
  7. M

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Kiitos @Piikulain3n! Jotenkin ihmeellisesti nenä kuivui viime yönä ja pysyi auki että sain nukuttua koko yön. Toivottavasti pahin olis ohi. Mulla ei ole vieläkään mitään oireita. Silloin tällöin vatsa kipuilee, mutta jos en olis tehny testiä en edes tietäisi olevani raskaana. Toivottavasti ei...
  8. M

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Onnea plussanneille! Mulle iski joku lentsu ja nenä on niin tukossa ettei saa nukuttua. Mitä tähän voi ottaa, kun ilmeisesti nenäsuihkeet ja allergialääkkeet on kiellettyjä? Nenähuuhtelu ei juuri auta kun limakalvot on niin turvonnu.
  9. M

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Joo tein sillä viikkonäytöllisellä ja myös sillä toisella mihin tulee se + merkki. Tein sunnuntaina muistaakseni ja sain 1-2vkoa siihen. En ole sen jälkeen tehny että en tiedä näyttäiskö se vielä samaa, mutta oon pari viivaa näyttäviä tehny ja niissä se viiva on pysyny yhtä haaleana.
  10. M

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Hei. Minä myös ajattelin uskaltautua tänne. En ole varma LA tai viikoista, mutta veikkaisin että siinä 26.8. paikkeilla. Kolmas raskaus mulle. Enemmän stressaan tästä kuin aiemmista, ehkä kun ikääkin alkaa olla jo. @annis_ Mulla myöskään ei tasavahvat viivat, mutta luotan digiin.
  11. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mulla oli pari päivää ihan kevyttä tiputtelua aamuisin ja luulin menkkojen jo tulleen, mutta sitten siihen se jäi. Toivottavasti on vaan kiinnittymisvuotoa sulla! Onnea @Kerttujulia!!
  12. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kiitos kaikille :love: @Nadine88 eka yrityskierto tosiaan, en kyllä itsekään uskonu että plussa tulis. Tsemppiä @Möörtsi, kuulostaa hyvältä!
  13. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kävin clearbluen digitestin kaupasta ja plussa tuli, 1-2vkoa raskaana! Se pieni vuoto jota luulin alkaviksi menkoiksi taisikin olla sitten kiinnitysvuotoa. Nyt on vähän stressi päällä kun niin monella on menny kesken heti kierukan poiston jälkeen.
  14. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Siis sain r-testistä haalean viivan ja äsken cb ovistestistä hymynaaman :oops: Pari päivää sitten se ovistesti näytti tyhjää naamaa. Pakko käydä hakemassa digitesti tänään.
  15. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kertokaas tyhmälle, että voiko r-testiin tulla haamu vaikka ei ois raskaana niinku ovistestissä?
  16. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tuntuu pahalta teidän puolesta @tänttähäärää :( Toivottavasti on kuitenkin jotain mitä sille voi tehdä ja saatte infoa asiasta pian. Hienoa että @Fritang teidän asia edistyi :) Mä vaan taustailen enimmäkseen kun odottelen niitä ei ikinä alkavia menkkoja, mut lueskelen kyllä kuulumiset joka päivä
  17. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ei nyt vielä kovin kauaa. Lokakuussa otettiin pois. Ei kai tässä auta kuin odotella ja käydä lekurin juttusilla jos ei ala kuulumaan. Asun enkuissa enkä tiedä mikä käytäntö täällä on käynnistelyn suhteen, mutta puoli vuotta kuulostaa pitkältä. Kiitos teille!
  18. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mun piti olla stressaamatta, mutta nyt alkaa todella kyrsiä kun menkkoja ei kuulu kierukan poiston jälkeen. Näinköhän kroppa on menny ihan sekasin ja turha mistään raskaudesta sitten haaveilla :/ Kauankohan niitä pitäis odotellla ennen kuin lääkäriin ka millähän niitä käynnistellään..? :(
  19. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Oisko siinä mitään ideaa jos sen listan tekis niin, että laittais r-testipäivän, niin ei tarvis joka päivä päivitellä kp:ta? Vai miten tuon listan päivitys toimii? Edit. Tuossahan näköjään kyllä on piinailijat jo..
  20. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Luulin olevani jossain kp2, mut ei nää menkat tästä näytä alkavan kunnolla, ihme tiputtelua silloin tällöin ja vatsajomotusta :mad: Laitan listalle kun saan jotain selvyyttä asiaan..

Yhteistyössä