Hakutulokset

1. M

Toiveena vauva 2017-2018

Voihan ovistesti näyttää raskauden. Mä testasin esikoisen aikanaan ensin ovistestillä! Testaa!! ;)
  2. M

Toiveena vauva 2017-2018

@emilyyh toivotaan parasta, ei se vuoto tarkoita että jotain on pielessä! Mulla ilmeisesti just alkoi kp1. Olen aika helpottunu jos tästä nyt kierrot sitten normalisoituis. Nyt toivotaan että tärppää kellä ovis on päällänsä :D
  3. M

Toiveena vauva 2017-2018

@Möörtsi tsemppiä vaan sitten yritykseen! Ovistikut on tosi käteviä jos ei ole mitään oireita oviksen aikoihin tai epäsäännöllinen kierto. @pikkutakkutukka :(❤ Saanko kysyä, että ootko käyny lääkärillä tämän tiimoilta? Onko sulla lapsia ennestään vai yritättekö ensimmäistä? Ehkä joulupuuhat saa...
  4. M

Toiveena vauva 2017-2018

Kuinkas pitkän aikaa jengi on täällä yrittäny? Mulla vasta eka kierto menossa niin en ole vielä kerenny stressata (siis muuta kuin sitä että missä mennään kierron kans), mutta uskon että jos jo on monta kiertoa yrittäny niin helposti varmasti alkaa stressiä pukkaamaan, vaikka yrittäis ottaa...
  5. M

Toiveena vauva 2017-2018

Mä kans testailin ovista uudestaan ja tänään oli mielestäni vähän haaleampi viiva ja CB sen sitten varmisti että en ovuloi. En sitten tiedä oliko eilen plussa vai ei eikä mitään hajua kierrosta. Turhauttavaa..
  6. M

Toiveena vauva 2017-2018

Kiitos, täytyy kokeilla testailla huomenna. Tilasin myös clearbluen testejä huomiseksi niin kokeilen niillä kans.
  7. M

Toiveena vauva 2017-2018

Luin netistä että se toinen viiva pitäis olla vahvempi kuin kontrolliviiva, että en nyt tiedä onko se sit plussa vai ei.. one step testi siis, onko kokemusta?
  8. M

Toiveena vauva 2017-2018

Selkeästi viivat vahvistunu @emilyyh! Tein huvikseni ovistestin kun ne sopivasti tuli postissa aamulla ja ihan selkeä viiva tuli. Oon nyt vähän ymmälläni että mitäs nää monta päivää kestäneet menkkakivut sitten on kun ei kai ovis kipuile kuitenkaan niin pitkään, vai..? Luulin, että kierukan...
  9. M

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea @emilyyh!! :) Mä en oo koskaan tehny semmosia liuskatestejä, pissaatteko kuppiin vai suoraan liuskaan? Ja kiitos kun vastailitte näihin huolenaiheisiin, ei kai sitä auta murehtia etukäteen.
  10. M

Toiveena vauva 2017-2018

Peukut pystyyn @emilyyh. Mulla ei edelleenkään kuulu menkkoja eikä mitään harmainta hajua kierrosta. Ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Tapahtuis edes jotain, mielelläni ottaisin ne menkat nyt niin olis vielä aikaa sulatella tätä kolmosen yritystä. Välillä iskee pakokauhu ja välillä oon...
  11. M

Toiveena vauva 2017-2018

Toivotaan että Nadinen nega kääntyy vielä plussaksi. Kuinka aikasin testit voi sen näyttää? Mulla alkoi menkkajomotukset, että ehkäpä ne sieltä tulee pian. Se ois vaan positiivinen juttu mulle, kun kierukan poiston jälkeen ei ole vielä oikeita menkkoja tullutkaan ja halusin saada kropan...
  12. M

Toiveena vauva 2017-2018

Ootko siis testailemassa ovista vai raskautta?
  13. M

Toiveena vauva 2017-2018

Heippa. Mahtuisko tänne uusi tyyppi mukaan? Meille varovasti toiveissa kolmas ja tjot meiningillä mennään. Ennestään poika 9v. ja tyttö 7v. ja ajateltiin että nyt ois vikat mahdollisuudet jos vielä kolmatta haluttais ennen kuin ikä tulee vastaan. Mulla oli Mirena muutaman vuoden joka poistettiin...

Yhteistyössä