Hakutulokset

  1. janitainen

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Moikka pitkästä aikaa. Omat hoidot on jo päättyneet, mutta tuohon kommenttiin, että julkinen säästöjen tms. takia ei viljelisi alkioita blastoiksi. Mulla pakastettiin 3 päiväset siitä syystä, että kävin punktiossa tiistaina ja viikonloppuisin ei labra ole auki, joten perjantaina pakkaseen. Kyllä...
  2. janitainen

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tiesin turhaksi käydä ostamassa terolutit, ja todellakin. Tänään tulee puhtaasti menkat läpi lääkkeiden, ei näin äkkiä kyllä viimeksi puskenut läpi. Mulla olisi vielä 4 päivää viralliseen verikokeeseen, mutta taidan käydä jo huomenna + lopetan lääkkeet. Ei tämä tästä kyllä plussaksi muutu. Jään...
  3. janitainen

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Vastoin aiempaa tapaani, tein testin. Ja edes hyvällä tahdolla siitä ei näkynyt minkäänlaista haamun haamua. Mikä sinänsä ei yllättänyt ollenkaan, koska oireita ei ole minkäänlaisia. Tuntuu turhalta käydä hakemassa teroluteja, toki saisihan niillä siirrettyä menkkoja muutaman päivän (mutta en...
  4. janitainen

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @minttuni Noniin, toivottasti kaikki hedelmöittyisi! Oliko sulla mahdollisuus tuoresiirtoon? @miimu80 Mahtavaa, tsemppiä ja peukut pystyssä, että tästä loppuun asti menet! @Jeppis83 Niin sulla on ensi viikon ti virallinen testi? Riittääkö sulla tikku vai käytkö verikokeessa? Mulla tosiaan...
  5. janitainen

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Nato Ootko jaksanut selvittää asiaa, missä mennään? On kyllä todella ihmeellistä, ja törkeää toimintaa!! Mikä muka voi olla syynä, ettei lähetettä laiteta eteenpäin?!?! Voimia asian eteenpäin viemiseen! Toivottavasti siinä nyt on vaan ollut joku unohdus tms. KYSissä oon itse tavannut mukavaa...
  6. janitainen

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ei ole täällä taas tullut liikaa hyviä uutisia :( Lara83 taisinkin jo onnitella, mutta käyhän aina välillä kertomassa kuulumisia :) Oma tilanne ei vaan etene. Siis tässä kuussa olisi ollut mahdollisuus siirtoon, mutta mulla onkin ovulaatio tullut jo ilmeisesti kierron päivänä 9! :mad: En ole...
  7. janitainen

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi @PumpuliNumpuli <3 Olen niin pahoillani puolestasi/puolestanne! Ja vielä millä tavalla hoidot päättyivät... Jaksamista asian prosessointiin.
  8. janitainen

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ihanaa Lara83 toivotaan/uskotaan, että kaikki on hyvin!! Katti75 tsemppiä punktioon, olkoon sen lopputulos runsas! Myös Lallastiina tsemppiä, ja toivottavasti pystyt välttelemään koronaa (kuten me kaikki :)). Mikäs @Helmi-21 tilanne? En valitettavasti päässyt puhelimella läpi sairaalaan (ja...
  9. janitainen

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heips kaikki, minäkin yritän palata kirjoittelemaan (lukenut taustalla teidän jutut). Kovin on hurjiakin juttuja täällä ehtinyt tapahtua, mutta en valitettavasti ole ehtinyt/saanut aikaiseksi kommentoida. Ja pahoittelen, tämäkin viestin vain oman tilanteen päivitys. Yritän tsempata tänne...
  10. janitainen

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos Liiby Itseasiassa mulla alkoi eilen iltapäivällä menkat :D Vähän pääsi yllättämään, etenkin kun edellisenä päivänä r-testi näytti haaleaa plussaa. Noh, pääasia, että vuoto tuli nyt eikä vaikka ensi viikolla. Sekä ehkä tämä kertoo, ettei kohtuun ole jäänyt mitään "jäämiä". Yllätyin...
  11. janitainen

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onpas täällä nyt pelkkiä huonoja uutisia... :( Pakko kysäistä omaa asiaa, eikös täällä jollain ollut tuulimuna, ja lääkkeillä tyhjennys? Miten teillä on siitä kierto normalisoitunut? Mulle käskettiin tehdä r-testi 4vkoa tyhjennyksestä, ja se näytti sellaista haamuplussaa. Toki on hormonit...
  12. janitainen

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onpa erikoista... Toki mulla ei ole kokemusta HUS:sta, mutta meillä silloin lääkäri suositteli suoraan siirtymistä IVF-hoitoihin, ilman inseminaatioita. Ja olin hoitojen aloittamisen aikaan 36 v. Liekö sitten lääkäristä kiinni? Mutta käsittääkseni ei niitä kannata kolmea enempää tehdä - jossei...
  13. janitainen

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tulen tänne taustalle mukaan :) Onpa ikävää, jos @Nato meni (taas) mönkään :(
  14. janitainen

    Positiivinen ovulaatiotesti?

    Suosittelen niitä hymynaamoja. Itsellä ei koskaan ollut noissa viivatesteissä selkeää ovulaatiohuippua. Raskauskeijulla ne testit on kohtuuhintaisia. Mutta itse veikkaisin, että on plussa. Melko tasavahvoilta näyttää nuo viivat.
  15. janitainen

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos kaikille <3 Nyt kuvittelen jo hieman näkeväni valoa tunnelin päässä, vähän ne kivut pelottaa. Meinaan jo menkkojen ekan päivän aikaan pyörtyä kivusta, niin... Mutta katsotaan jos tämä kokemus oli jopa sinänsä positiivinen, että mies haluaisi minun vielä kokeilevan. Sinänsä uskon kyllä...
  16. janitainen

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voin kertoa vaan oman kokemuksen IVF:stä, mulla ei kylläkään ns. mitään vikaa, eli en osaa sanoa vaikuttaako PCO jotenkin tms. Mulla ei mitenkään superisolla annoksella ollut hormonit, vaikka olin 38 v. kaikkiaan taisi soluja tulla 9, joista 7 kypsää ja 5 hedelmöittyi (kahteen yritettiin ICSI...
  17. janitainen

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Miten sulla meni se tyhjennys? Olitko osastolla? Lähtikö vuotamaan ihan hyvin, ja minkä aikaa sulla meni jälkivuodossa - paitsi siitähän on siis vasta 2 vkoa? Minuu vähän jännittää, et jos tää nyt rupeekin vuotamaan itsekseen. Välillä tuntuu et saan menkatkin alkamaan ajatuksen voimalla. Nyt...
  18. janitainen

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nyt tulee valitettavasti pelkkää ON. Kävin polilla ultrassa ja siellähän ei näkyny asukasta pussissaan. Lääkäri sanoi, että olisi 7+1 joten siellä pitäisi näkyä sikiö jne. Tuulimuna siis. Pyysin, että otetaan tyhjennys vasta ensi viikolla, koska meillä on sovittu viikonloppuna muutto! En tiedä...
  19. janitainen

    Heinäkuiset 2021

    Voisin mielenkiinnosta tulla tännekin keskustelemaan. Raskaus on alkanut alkion siirrolla (ivf), ja näyttäisi LA 29.6. mutta taidan silti tulla heinäkuisten puolelle :) 10.11. on polilla ultra, siellä nähdään onko siellä todella jotain. Oireina rinnat on kipeet ja turvoksissa. Välillä jonkin...
  20. janitainen

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Täällä ei taida enää oikein keskustelijoita olla? Tuletko @Sabriiiina jo tälle puolelle :)

Yhteistyössä