Hakutulokset

1. janitainen

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Äh, tänne oli tullut välissä huonoja uutisia :( pahoitteluni @Liiby Ja todellakin tiedän fiilikset @Nato mulla toki korona sotki myös, mutta punktio tehtiin marraskuussa viime vuonna ja tosiaan tämä seuraava siirto tänä vuonna lokakuussa. Kolme kiertoa siinä meni välissä kun ovis osui väärälle...
  2. janitainen

Anteeksi nyt tulee vuodatusta, mikä jonkun korvaan varmasti kuulostaa kiittämättömältä valitukselta - joten skippaa suosiolla jos ärsyttää kun raskaaksi tullut valittaa aiheesta. Ymmärrän enemmän kuin hyvin. En vielä tiedä verikokeen tulosta, mut joo raskaana ollaan. Mulla vaan iloa asiasta...
  3. janitainen

Ihanaa jos=kun saadaan toisistamme vertaistukea :) Mahtavaa!
  4. janitainen

Joo, niin olitkin @Tuutikki84 Mulla tosiaan oli su-iltana plussa, ja sekä ma-aamuna. Ja tosiaan torstaina otettiin sulamaan 3-päivänen ja perjantaina laitettiin 4-päivänen. Täällä sormet ristissä @Liiby jospa se on noita harmittomia vuotoja, ja tosiaan itsekin seurannut noita plussanneiden...
  5. janitainen

Sulla kun on kahden ikäisiä alkioita, niin siinä on uskoakseni enemmän mahdollisuuksia. Mulla tosiaan oli 3-päiväsiä, niin ovulaation piti osua loppuviikolle. Mut kukas se täällä kirjoittikaan, että eri sairaaloissa lasketaan se päivät ovulaatiosta eri tavalla. KYS on tehnyt semmoisen taulukon...
  6. janitainen

40 + so what, wol 14 (2019)

Heips, taidan tulla tänne(kin) kirjoittelee... Täytän vielä tämän vuoden puolella neljä ja nolla. (En kyllä todellakaan tunne olevani "niin vanha"). Olen välillä näitä juttuja käynyt lukemassa jo aiemmin. Ensimmäistä siis yritetään, aika tarkkaan 5v. tulee yritystä. Muutama inseminaatio...
  7. janitainen

Voi @PumpuliNumpuli :( Toivottavasti osaan pukea sanoiksi fiiliksen, oon niin pahoillani sun/teidän puolesta. Tulee omasta tilanteesta vähän outo fiilis (en oikein löydä oikeita sanoja). Mulla siis mies ei ole mitenkään superinnoissaan tässä projektissa, niin... Äh, en oikein nyt osaa sanoittaa...
  8. janitainen

En ole ehkä tollaista huomannut? Mulla on kans valmiiksi ohuet hiukset, tosin tuntuu et välillä on suihkun kansi täynnä karvaa, mutta ehkä se ei ole nyt kiihtynyt?
  9. janitainen

Ihan hävettää myöntää etten ole varma miten noi lasketaan :D Eli 9.10. siirrettiin 4-päivänen. Jos ois kiinnittynyt, niin epäilen et oli ti 13.10. koska mulla oli sillon aamulla kurkku kipee ja tuntui et on lämpöä, laitoinkin tyyliin kaikille viestin et kiva oon tulossa kipeeksi (ja yhdelle...
  10. janitainen

Heips, omaa napaa täältä... Tein lauantaina aamulla testin (kerrankin koira ei herättänyt viideltä), ja siihen tuli hyvin, hyvin haalea viiva. Olin kyllä silti 90 % varma ettei se mitään tarkoita. Nyt ehkä olen 75 % varma ettei onnistunut. Mulla on rinnat turvoksissa (veikkaan syylliseksi...
  11. janitainen

Ei voi olla totta :( Pahoittelut :( Olikos teillä vielä pakkasessa?
  12. janitainen

Voi @Tuutikki84 :( Mä alan olla melko varma, että mulla on kiinnittymisen kanssa haasteita. Ennen kuin oltiin hoidoissa, mulla oli pari kertaa ennen menkkojen alkua etovaa oloa ja rinnat oli törkeen kipeet, mutta enpä silloin edes testannut (koska taikausko, ja jne :D). Tuoresiirrossa tosiaan...
  13. janitainen

Se piti kysyä, että mitä vitamiineja syötte? Jostain muistelen, että A-vitamiini ei olisi hyvästä? Ostin juuri yhden monivitamiinin, mutta en tajunnut katsoa, niin siinä on A-vitamiinia. Jossain vaiheessa söin sitä perus Mama-vitamiinia, mutta on hieman arvokasta.
  14. janitainen

Tulen mukaan jännittää kun toivottavasti Liiby ja Nytkö alkaa viivat vahvistuu/arvot nousemaan. Ja oliko Tuutikki84 vielä samassa :) Yritän myös tulla mukaan vilkastuttamaan keskustelua. Seuraavaksi omaanapaa.... Perjantaina oli siirto omaan kiertoon, ja taisi olla 4-päiväinen alkio. Tavallaan...
  15. janitainen

Hoidot, KYS

Mites @Nytkö meni? Mie kävin eilen ultrassa, ja perjantaina ois Kuopion keikka tiedossa! Torstaina otetaan sulamaan, ja pe siirto.
  16. janitainen

Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Meillä tosiaan kans 3-päiväsiä, ja käytännössä tarkoittaa sitä, että ovulaatio+ pitää osua loppuviikolle. Toki on mahdollista tehdä lääkittyyn kiertoon, mutta mulle ei lääkäri sitä alkanut vielä edes ehdottamaan, kun luonnonkierto kuulemma niin paljon parempi (vaikka mulla ikä ns. tulee...
  17. janitainen

Oho, onpa pitkä jonotusaika. En kyllä ymmärrä miksi ihmeessä ne piti Kuopioon siirtää. Sinne kun kuitenkin tulee Mikkelistä ja Savonlinnastakin porukkaa. Täällä kuitenkin oli osaaminen/lääkärit. Tehdäänkö inssit kuitenkin Joensuussa?
  18. janitainen

Epäselvä raskaustilanne

Mielenkiinnosta kysyn, että mitä tälle tilanteelle kuuluu? Millon sulla on se ultra?
  19. janitainen

Tosiaan IVF tehdään Kuopiossa. Kaikki ultrat Tikkarinteellä, mutta keräys Kuopiossa, ja jos tuoresiirto, niin uusi keikka Kuopioon samalla viikolla (riippuen miten päivät osuu kohdalleen, mulla 3-päiväset pakkasessa). Jos on jotain muuta täsmäkysymystä, niin kysy ihmeessä :) Kyllähän se ois...
  20. janitainen

Hoidot, KYS

Tsemppiä @Nytkö tiistaille! Meinaako ne sulattaa samana päivänä, vai yrittäävät kasvattaa 5-päiväseksi? Mie ymmärsin, että mulla lähdetään siitä, että pyritään kasvattaa 5-päiväseksi. Vähän kyllä jännittää, että selviääkö pakastuksesta, kun nyt edes osuisi päivät siten, että voitaisiin yrittää...

Yhteistyössä