Hakutulokset

  1. T

    2v8kk pottaharjoitukset

    Meillä tyttö 2v5kk ja välillä ihan toivotonta potalla käynti. Aloitti syksyllä hoidon ja silloin rupesi mnemään pottailut tosi hyvin mutta joulun jälestä ollaan otettu takapakkia. Ei mene enään potalle vapaaehtoisesti, tai käy vaan siellä istumassa mutta ei tee mitään. Kotona ollaan aina ilman...
  2. T

    Avovaimo pettää

    Jos tunnistatte itsenne kertokaa nyt hyvänen aika mitä teidän päässänne liikkuu? Kuvitteletteko te että kukaan mies jaksaa katsella tuollaista menoa? Miksi ihmeessä naiset ovat nykyään niin itsekäitä? Liekö vika naistenlehdissä ja roska tv-sarjoissa? Kenties kaikki eivät tajua ettei niillä ole...
  3. T

    HÄTÄHUUTO Kuopio ajaa koulujaan alas!!!

    Minä taas taistelen täällä etelä suomessa tulevan ekaluokkalaiseni puolesta luokkajaoissa. Luokkia yhdistetään ja hän juuri on se, joka ei pääse eskarikavereiden kanssa samalle luokalle, vaan joutuu ykkös-kakkos luokalle, missä ei ole yhtään tuttua. Mielipiteitä saa esittää, mutta toiveita ei...
  4. T

    murkkuja...

    Mulla 13v seiskaluokkalainen neiti -hermoja raasatava tapaus. Sanoi mulle yks päivä, että hae äiti jostain apua, käy vaikka terapiassa, että opit ymmärtämään mua paremmin..... :/
  5. T

    minkä kokoisia 5-vuotiaita

    Tyttö 5v 109 cm ja 25 kg. On kulkenut + käyrillä painon suhteen vauvasta lähtien, syö samaa ruokaa kuin muutkin lapset ja liikkuu paljon. Hienovaraisesti meidän neuvolatäti kysyi ravinnon ja liikunnan suhteista ja oma mielipiteeni on, että keskenkasvuista lasta ei dietille panna, mutta...
  6. T

    Mitä teidän lapset harrastaa?

    Tuleva ekaluokkalainen pikkusiskonsa kanssa harrastaa suunnistusta Oravapolun merkeissä, 13v isosisko harrastaa taitoluistelua ja nuorisotoimen "juttuja".
  7. T

    Kasvatuksen sudenkuopat

    Meidän lapsi on 2v 5kk. Hän on hyvintemperamenttinen ja iloinen ja valpas tutkimaan maailmaa sekä kokeilemaan rajoja. Hänen kanssaan eläessä on tullut kokeiltua yhtä sun toista ja nyt vain ihmettelen miten halpaan olen aikoinani mennyt... turhaan huutamiseen! Huutamiselle saa pahan mielen...
  8. T

    kainuusta äitejä??

    Täällä olisi yksi äiti Kajaanista vailla seuraa :) Itse olen 23v ja poika on 1v9kk. Laittakaa viestiä, jos kahvittelut tai vaunulenkit kiinostaa maaretti@hotmail.com =)
  9. T

    Täällä yks 37 vee

    Täällä vuosimallia -67 ja vesimies. Lapset 13v, 6v ja 4v :wave:
  10. T

    neitsyt

    Lapsellinen vesimies \|O
  11. T

    rekkamiehen vaimo

    :wave: Terve kohtalotoveri! Minun mieheni kulkee maajoukkueen matkassa talvet ympäri maailmaa; pari viikkoa pois, pari päivää kotona, pari viikkoa pois jne. Tiesin kyllä kenet nain, mutta kävi se normaali kämmi; nainen luulee avioon mennessään, että kyllä se mies siitä muuttuu ja mies arvelee...
  12. T

    onnellisuus???

    Onnellinen voi olla joka päivä pikkuasioista: tästä hetkestä, aurinkoisesta tuulenvireestä, hyvästä ruuasta, ystävän soitosta, lasten haleista ja höpötyksistä, makeista päiväunista........ Onnellinen joka päivä pikkuasoista. Onnellisuus on asenne, valinta. :heart:
  13. T

    täydellistä!

    kyllä näin vois sanoa.kimpassa on oltu 21v, naimisissa 14v. 3 lasta, kuten oltiin suunniteltukin.vakipaikat molemmilla. talo,mökki ja pari autoa....velatkin vähenemään päin. ihan kivalla mallilla on.

Yhteistyössä