murkkuja...

  • Viestiketjun aloittaja mamma-69
  • Ensimmäinen viesti
Tiedän mitä tarkoitat kamalalla murkulla. Meillä on niitä siinä iässä tällä hetkellä yksi ja toinen tulee kohta justiinsa siihen ikään. Äitiä sanotaan paskapääksi, ovia paiskotaa niin, että ne tippuvat kohta karmeista ja 2-vuotias pikkusisko herätetään varmasti kovaäänisellä rutinalla päiväuniltaan
MURKKUJEN vanhemmat, neuvoja kaivataan. UHKAILU, LAHJONTA vai KIRISTYS kehiin kun ei normaali puhe tehoa.??
Ite en ole mikään kalja- enkä tupakkiäiti enkä biletä iltoja maailmalla. No, onneks ei murkkukaan vielä sellaista tee, mutta ihan kamala se on. Se saa mussa täyden raivotilan päälle, joskus tekis mieli läimäyttää, mutta sitä en kuitenkaan tee.Onko vastaavia kokemuksia, onkohan normaali murkku vai enteileekö tää jotain pahempaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2005 klo 17:44 vieras kirjoitti:
Tiedän mitä tarkoitat kamalalla murkulla. Meillä on niitä siinä iässä tällä hetkellä yksi ja toinen tulee kohta justiinsa siihen ikään. Äitiä sanotaan paskapääksi, ovia paiskotaa niin, että ne tippuvat kohta karmeista ja 2-vuotias pikkusisko herätetään varmasti kovaäänisellä rutinalla päiväuniltaan
MURKKUJEN vanhemmat, neuvoja kaivataan. UHKAILU, LAHJONTA vai KIRISTYS kehiin kun ei normaali puhe tehoa.??
Ite en ole mikään kalja- enkä tupakkiäiti enkä biletä iltoja maailmalla. No, onneks ei murkkukaan vielä sellaista tee, mutta ihan kamala se on. Se saa mussa täyden raivotilan päälle, joskus tekis mieli läimäyttää, mutta sitä en kuitenkaan tee.Onko vastaavia kokemuksia, onkohan normaali murkku vai enteileekö tää jotain pahempaa.
muhun tehos käänteispsykologia kun olin hermoja raastava murkku.
 
lumppari
Täältä löytyy yksi 14 v. poika! Tosin aika rauhallinen, mutta ärsyttävän kaikkitietävä ja ailahtelevainen luonne. Ei sentään haistattele, mutta ovet paiskoo mennessään ajoittain. Nyt saa sitten murkku sisaruksen marraskuussa, saa nähdä miten meitin käy :)
 
herpertti
Meiltä löytyy tuleva 8-luokkalainen neiti ja aivan kamalassa iässä onkin. Mä en anna sen elää omaa elämää ja pilaan sen. Ei saa tehdä kuulemma sitä mitä haluaa. Mä huudan muka sille koko ajan \|O hänen mielestä. Mutta välillä osaa olla sitten todella herttainen ja ihana sillon kuin itse haluaa :saint:
 

Yhteistyössä