Hakutulokset

  1. Q

    Haaveena vauva 2020

    Oho miten voi olla noin selvä negatiivinen. :eek: @Karvakorvat
  2. Q

    Haaveena vauva 2020

    No nyt on kp 34 ja DPO19(?) luultavasti, siitä en kyllä ole ollenkaan varma. Ei ollut heti mutta on siinä punertavaa. :barefoot:
  3. Q

    Haaveena vauva 2020

    Tässä on tämän aamun kolmen tunnin yöunien jälkeen. :sleep: Tehty raskauskeijusta tilatulla one stepillä. :barefoot::barefoot::barefoot:
  4. Q

    Haaveena vauva 2020

    Joo täytyy huomenna viimeistään tehdä eri testillä. :barefoot:
  5. Q

    Haaveena vauva 2020

    Mulla oli vain näitä ilmeisesti pahamaineisia rfsu:n testejä, mitä mieltä me ollaan tästä? :coffee:
  6. Q

    Haaveena vauva 2020

    Oon vähän pihalla tästä rfsu-dissauksesta, onko se sit näyttänyt usein viivaa vaikkei ole raskaana? :o
  7. Q

    Haaveena vauva 2020

    Sanoisin haamu.
  8. Q

    Haaveena vauva 2020

    Heippa, tulen minäkin tänne kuikuilemaan. Kierron päivä 30 menossa ja ehkä DPO 15? Nyt päätettiin että saa tulla jos on tullakseen mutta kalenterin kanssa ei päivystetä (eipä, olen nyt jo toivonkipinän kanssa kun sopiva ”hupsista” tuli vähän ennen oletettua ovista ja nyt toki kaikki nippailut...
  9. Q

    Kesäkuiset

    Hei, liityn tänne näin, vielä vähän shokissa.:love: LA 8.6.2018
  10. Q

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    No niin mustakin! :love: Suosittelen greippimehua ja pellavansiemenöljyä, niitä vetelin ovulaatioon asti tässä kierrossa.:ROFLMAO: Niin ja tänään KP 28 ja DPO 15
  11. Q

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Olisko se?:love::love::love:
  12. Q

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Juu menkat alkoi kp25.o_O
  13. Q

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Mulla pitäisi alkaa kierron mukaan kuukautiset ensi tiistaina, mutta tänään tullut jotain ruskeaa vuotoa ihan vähän, onko muilla ollut tälläistä ennen kuukautisia? :eek:
  14. Q

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Plussatuulia @Naadis.:geek::geek: Täällä nyt sitten laskuissa sekoilujen jälkeen dpo10 menossa. Hätäisenä tein testin ja negahan se nyt oli.:notworthy::confused: Pitää malttaa odottaa.
  15. Q

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    No joo tässä siis kuva jossa kp:t. Eli dpo-1 on kp10?(n):LOL:
  16. Q

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Hitto mä varmaan oon laskenut tuon dpo:n ihan väärin?!:D:rolleyes: Siis mikä päivä on dpo0? Nyt oon laskenut että nolla on päivä jolloin tikuttaa ovulaation.
  17. Q

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Mulla oli ovis kp11. Haaleaa näytti jo 9 ja 10.
  18. Q

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Heip, mä oon ollut samassa tilanteessa mutta toisella puolella @Naadis. Eli siis mulla oli pieni vauva ja hyvällä ystävällä hankala saada. Sitä oli tosi vaikea mun ottaa puheeksi, onneksi ystävä sitten kertoi miltä hänestä tuntuu ja sain "lohdutettua" niin hyvin kuin vain pystyin. Ehkä...
  19. Q

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Täällä dpo5 menossa ja alamahassa mukamas tuntui jo repeilyä kun töissä joudun vähän kovemmin fyysisesti rasittamaan itseäni.:LOL: Muita oireita valkovuoto, pissa tuoksuu oudolle, ilmavaivoja... Saattaa tosiaan olla ihan mistä vain.:ROFLMAO: Mutta toiveet on kovat, yk1 myös.
  20. Q

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    No jännittihän se ja itku meinasi päästä kun on nyt niin iso jo. :rolleyes: Mulla myös taaksepäin kallistunut kohtu ja muistan kuinka vihloi noustessa tai äkillistä liikettä tehdessä alamahasta jo ennen kuin tiesin odottavani. Silloin tosin luulin että on jotain vialla mutta tuo eskarilainenhan...

Yhteistyössä