@Mininen85 - millon meinasit testata?
mä odotan menkkoja melkeen samalle akselille pe-su, joten meinaan pe-aamuna testata.
@Esmenet - Ei enää paremmin vois sanoa, että tosiaan herkäksi ja vainoharhaiseksi tulee tässä kroppansa kuuntelussa. Jokaisen pienenkin risahduksen pistää merkille. Mä näin koko viime yön untakin koko tästä raskaus-teemasta
@-OmaAurinkoinen- - ei muutaku onnea festeistä ja piinapäiviin jaksamista, toivotaan, että ne hurahtaa nopeasti ohi päättyen plussaan!
ON: vainoharhaisuutta tai ei: nännit nöpöttää vähän väliä ja tää ei oo kuviteltua eikä ollenkaan tyypilistä mulle. Toinen rintoihin liittyvä "oire": En tiedä onko tää kuvittelua vai totta, mutta välillä tuntuu myös kuin rintoja vihloisi ja eilen suihkussa ne tuntuivat jotenkin kiinteimmiltä, mut näistä lolloista nyt paha mennä sanomaan
Muuten ne menkkaolot onkin väistyneet ja muutenkin olo on lähes OIREETON! Huhheijaa, pitkiä ovat nämä kaksi päivää ennen testailua.
Testeistä: Mikähän ois hyvä ja herkkä testi? jotain liuskahalpistestejä on, mut ajattelin melkee repästä ja hakee jonku apteekista! Koska se on sit eka testaus tähän yritykseen jos ehtii testaamaan
@jamma - Mikä tilanne, jännittää!?!