@Mininen85 - sun viivattomuus+menkattomuus kuulostaa samalata ku täällä!
Mulla siis joku ihmeellisten ihmeellinen kierto menossa.
Perjantaina dpo 12 iltapäiväpissasta CB - viivanpaikka, ei mielestäni edes haamu. Heti testin jälkeen alkoi kovat menkkakivut ja pyyhkiessä tuhrua. Illalla niin kovat olot et otin kolmiolääkkeen joka mulle määrätty koviin kipuihin. No, ei alkanut menkat yölläkään.
Lauantai dpo 13 kovat menkkaolot jatkuu. Otin saunasiiderin koska olin niin varma että vuoto alkaa yöllä. Edelleen tuhrua pyyhkies, muutama mini"hyytymä"/värjäytynyt valkovuoto pikkuhousunsuojaan.
Sunnuntai dpo 14. CB EHKÄ Haamujen haamu, mutta en oikein tiedä. voi olla myös viivanpaikka, mikä noissa testeissä googlettelun perusteella aika yleistä.(kokeilen laittaa kuvaa) Menkkaolot hävinneet, mutta edelleen tuhrua pyyhkies. Koitin oikeen rajusti lenkkeillä, että menkat alkais jos ovat alkaakseen.
Maanantai dpo 15 ja kp 41/30 (reilun viikon myöhässä ollut ovis?) ja ei menkkoja, eikä enää aamulla tullut edes tuhrua. En testannut.
Muita selviä raskausoireita ei oo, pms:ään sopivaa raivoa kylläkin. Nännit nöpöttää, mutta ei mitenkään arat.
Ideoita?
Jos joku on varmaa, ni ainaki se, että nyt on kroppa sekasi. Ja mä ku lohduttelin viime ma piinaillessa, että ens ma mä ainakin tiiän tilanteen... jepjep.