Hakutulokset

  1. MyMa

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Tupsuli mulle tehty kaikki siirrot (6 kpl) aina lääkkeelliseen kiertoon. Yksi kemiallinen, kaksi tervettä lasta. Mulla tosin ei ovulaatiota ole luomusti lainkaan, joten lääkkeellinen siirto ainoa mahdollisuus. Mulle ei oo koskaan puhuttu klikikalla (yksit.) mitään, että olisi huonompi tsäänssi...
  2. MyMa

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @millionnea minä muistan! Sun nickin kuvana oli joku hevonen eikös vaan :-D On tosiaan ihana kuulla "vanhoista tutuista" edes joskus, kiva että teilläkin menee hyvin. Kaksosten kanssa on varmaan huh kädet täynnä työtä! Meille syntyi ihana pieni poika tiistaina aamuyöllä 40+4 ♥️ Synnytys meni...
  3. MyMa

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Mandala kiitos tsempeistä! Taysissa ei saa pikatestiä. Sehän tässä onkin mälsää että voi olla että tilanne olisi jo muuttunut tällä välin... Tää lukee ihan Taysin nettisivuillakin että mahdollisuutta uusintatestiin ei ole niinkuin HUS alueella on, vähän harmi homma.
  4. MyMa

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Päivitin listaa, katsottehan kaikki ja erityisesti @Ellinoora38 @Wintersun ja @Jasmina20 menikö kaikki oikein :-) Ja ilmoitatteko @Pimpula76 ja @Mohan vähän tietojanne halutessanne, niin laitetaan listalle. Jos joku unohtui niin siitä tietoa punaisella myös! Nyt tuo "haikara matkalla" on tuossa...
  5. MyMa

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Haikara matkalla nimim....hoito......monesko tulossa Seesam78... 1.IVF (lahjamunasolut)..... ensimmäinen.....30.8 Mirumarumoru.... neljäs......30.8 Kiia-s..... 2 ivf/1 pas......toinen......2.9.2020 MyMa................2 IVF.............toinen......9.10.2020 Lailaa......1.ivf, 3.pas jälkeen...
  6. MyMa

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Lämpimät onnittelut @Jasmina20 !! ♥️ Ihanaa kun tänne palstalaisille on tullut niin paljon vauvoja ♥️♥️
  7. MyMa

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Jasmina20 nyt jännätään että mikä tilanne siellä?
  8. MyMa

    Ovumia Tampere

    Moi! Mulla on kokemusta ko. klikikalta T.C. ja K.P. lääkäreistä. (Esikoisen laittoi alulle J.A. mutta hän nykyään julkisella töissä). Kahta edellä mainittua voin suositella. K.P. nyt hoitava lääkärini ja itsellä toinen synnytys pian edessä. Tosin vaadittiin 4 PAS ennen kuin tähän päästiin. En...
  9. MyMa

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Jasmina20 voi höh, että jouduttiin sektiota siirtämään! Ja vielä useampi päivä, ärsyttävää kun kaikki järjestelyt tehty... MUTTA ehkä nyt on vielä toivoa että sittenkin synnytät huomenna!! :-D Nyt vaan kolmea ässää kehiin hullun lailla ja nännien hierontaa ja mitä näitä nyt on ;-)
  10. MyMa

    Ivf alkionsiirto 3 vai 5 päiväisenä?

    Mulla raskaus on alkanut sekä 3-päiväisellä että 5-päiväisellä blastolla. Blastoilla vissiin kaikenkaikkiaan paras todennäköisyys onnistua, mutta taasen jotkut kolmipäiväiset ei ehkä labrassa jatkaisi kasvuaan mutta kohdussa kyllä. Eli perusteet on molemmille :-) Ehkä jos näyttää että alkioerä...
  11. MyMa

    Epäselvä raskaustilanne

    Verikoe sen kertoo kaikkein tarkimmin; ei raskaana. Kemiallinen tuo kai oli todennäköisimmin, herkällä testillä saattaa viivoja saada ja on se hcg voinut olla välissä korkeammalla, mutta laskenut sitten takaisin. Koska tuo kp 32 sulla siis oli?
  12. MyMa

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Wintersun mukava kuulla että kuitenkin elävien kirjoissa olet :-) Mulla oli esikoisen synnytyksestä kans kova vuoto, 1,5L. Silloin mulla oli ihan surkea terkkari jota ei kiinnostanut oikein yhtään mikään, en saanut mitään kunnon ohjeistusta tai seurantaa raudan syömiseen ja kontrollointiin. Ja...
  13. MyMa

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ihanaa @Ellinoora38 , sylin täydeltä onnea! Juuri äsken saunassa istuessa mietin, että jokohan teille on pieni syntynyt. Luota vaistoihisi, luonto ohjaa :-) Syliä, maitoa ja vaipan vaihtoa, ei se vastasyntynyt muuta tarvitse! Kotikäynti neuvolasta on kyllä alussa tosi hyvä, saa kysyä mieltä...
  14. MyMa

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Wintersun lämpimät onnittelut vauvasta! Nauttikaa ihanista ensihetkistä :-) Ja @Ellinoora38 :lle tsemppihalit! Olet jo loppusuoralla ja maaliviiva häämöttää, olet ajatuksissa! <3
  15. MyMa

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Liiby sillä alkioiden pakastusajalla ei ole mitään merkitystä. Kun alkoi pakastetaan, niin sen aika pysähtyy aivan täysin. Alkio on sulattaessa aivan yhtä hyvä 1 vuoden kuin 15 vuoden jälkeenkin. Toki siis alkion sulatukseen ylipäätään liittyy pieni riski kuukahtamisesta, mutta se ei liity...
  16. MyMa

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Juuri piti tulla kyselemään, että mitkä fiilikset @Wintersun ja @Ellinoora38 :) Hirveästi tsemppiä loppumetreille! Se lähtö voi tulla ihan koska vaan. Kun esikoisen synnytys alkoi (yöllä meni lapsivettä) niin mulla ei ollut ollut kyllä MITÄÄN ennakkofiiliksiä esim edeltävänä päivänä tai...
  17. MyMa

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Puhalluskukka paljon onnea vauvasta! ❤️ @Jasmina20 mulla oli ekoissa neuvoloissa hb 126 ja ferritiini 35. Aloin syömään rautaa ja 2kk päästä oli jo hb 136, ferritiiniä tuskin uudestaan mitataan mutta toivotaan että sekin lähtisi nousuun. Aion nyt kyllä syödä rautaa tästä ikuisuuteen ainakin...
  18. MyMa

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Pimpula76 tukilääkkeiden käytön laitoin kerrasta poikki rv10 molemmissa raskauksissa ohjeen mukaan. Tuolloin pitäisi oman keltarauhas- ja estrogeenituotannon olla sillä tasolla, ettei ole enää lisälle tarvetta. En mä ainakaan nähnyt mitään syytä miksi olisin vähitellen lopettanut tai jatkanut...
  19. MyMa

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Disco Volante mulla pcos ja hoitojen aloituksessa oli kans tosi paljon hakemista lääkkeiden kanssa. Ensin tehtiin pari ovulaation induktiota ilman minkäänlaista vastetta, ei siis tapahtunut munasarjoissa mitään. Sitten alettiin IVF:ään ja vaikka mullakin on ollut vuosikaudet kymmenittäin...
  20. MyMa

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Pimpula76 onnea hyvistä ultrakuulumisista! Nyt voi vähän hengähtää, vaikka tosi inhottavaa kun vähä väliä vuotelee. Ainahan tommoinen huolestuttaa. @Ellinoora38 miten säkin olet jo ihan kalkkiviivoilla, aika menee niin äkkiä. Ehtiihän niitä pikkujuttuja sitten vielä lapsen synnyttyäkin, jos...

Yhteistyössä