Hakutulokset

1. MyMa

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Hei kaikki! Olen taas ollut jotenkin pihalla tästä palstasta. Ei tämä palstan tekninen uudistus ainakaan houkuta tänne tulemaan, mutta ihan omaa saamattomuuttakin. Kauhean mielelläni kyllä osallistun keskusteluun, pitää nyt yrittää aktivoitua taas kerran :) Mulla muuten hymiöt toimii parhaiten...
  2. MyMa

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@vauvameille Kyselit siirrosta raskautuneiden tuntemuksia. Mulla alkoi noin viikkoa ennen plussaa tulla pieniä pahoinvoinnin aaltoja. Ne kesti ihan ehkä 10 sekuntia ja tuli 1-2 kertaa päivässä, ei edes joka päivä. Plussan tienoilla pahoinvointia oli jo enemmän ja se jatkui aina varhaisultraan...
  3. MyMa

@kirsillevauva anteeksi, miten mä nyt noin väärin ymmärsin sun tekstin!! Jotenkin olin lukevinani että ero edessä kuten viimeksikin, pahoittelut! Ihanaa kun jaksatte vielä yrittää ♥️ saattaahan se maailma aika erilaiselta näyttää kun vauva syntyy. Tsemppiä viimeisiin työviikkoihin! Kommentoin...
  4. MyMa

@kirsillevauva Voi miten kurja kuulla, että teillä on ero edessä. Ja vielä toisen kerran sama tilanne olen tosi pahoillani. Onko sulla muuten hyvä tukiverkosto? Aiotteko kuitenkin pitää yhteishuoltajuuden? @Wintersun selkävaivat on kyllä viheliäisiä. Mulla kans alkaa selkä heti prakata kun...
  5. MyMa

Täälläpä on hiljaista, taisi palstauudistus viedä innon kirjoitella aika monelta. Jos sitä yrittäisi taas aktivoitua, olisi kiva kuull muidenkin kuulumisia enemmän :) @kirsillevauva miten neuvolassa meni? Onko maha jo kovasti tiellä, kun kerroit että olet aikamoinen näky agilityssa? :D Paljon...
  6. MyMa

Ultrassa hyviä uutisia ❤️ Syke löytyi heti, oli voimakas ja oli "aika pullukka" alkio vastasi koossa 1-2 päivää edellä. Nyt on huojentunut olo. Voisin tulla listalle, jos joku voisi päivittää: MyMa.....2.IVF.....toinen.....8.10.2020 Vastailen muiden juttuihin myöhemmin, flunssa otti...
  7. MyMa

Onpa täällä paljon tekstiä! Mukava lukea näitä. :) Mutta tää palsta.. :D @nyuu joko alkaa lähtö lähestyä vai kenties jo koitos takana tai menossa? Tää on varmaan kysymys,johon saa lopussa vastata kyllästymiseen asti.. tsemppiä viime metreille! @Ellinoora38 ihania ultrakuulumisia ❤️ Nyt saat...
  8. MyMa

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Mulla näkyy aivan tän sivun ylälaidassa, "Ivf-hoidoissa oleville.." yläpuolella pienellä että "lapsettomuus"
  9. MyMa

Voi apua, minkä näköiseksi tää palsta on mennyt! Mutta on näköjään haettu paremmin mobiilille sopivaa käyttöliittymää, kyllähän ennen esim noi tekstin muokkaukset ja hymiöt oli tosi hankala kännykällä käyttää. Eiköhän tähän pian totu, mutta olisivat pitäneet edes vanhat värit Kiitos @Sukkis kun...
  10. MyMa

@Sukkis toivottavasti olette jo urakan paremmalla puolella! :) jos vielä hommat jatkuu niin tsemppiä(y) @Pupuna112 kiva kun sullakin on jo noin pitkällä raskaus ja kaikki on hyvin :love: On se outo tunne, kun rakenneultran jälkeen ei ole enää mitään ultria. Kun hoidoissa ollessa on niin...

Yhteistyössä