Hakutulokset

1. MyMa

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Tuutikki84 kommentoin myös että mun mielestä lääkkeellinen siirto on päinvastoin tosi hyvä juuri aikataulutuksen suhteen. Jos ei limis kasva tarpeeksi-jatketaan vielä pari päivää. Jos siirto osuisi vkolopulle-siirretään sen yli. Jos alkio ei selviä sulatuksesta-sulatetaan toinen tänään ja...
  2. MyMa

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Kiitos lämpimästä vastaanotosta ja onnitteluista kaikille :love: Tosi ihana nähdä täällä tuttuja, @Ellinoora38 n kanssa syksyllä piinailtiin ihan samoilla päivilläkin jossain välissä :D ja muitakin toki, toivotaan että pysytään täällä kaikki pitkään :love: Yritän vähän tässä päästä kärryille...
  3. MyMa

Heips kaikille, alan varovaisesti kurkkia tälle puolelle. Tuolla hoitoketjussa kirjoittelin syksyllä jo, sitten jäin sekä hoidoista että palstalta tauolle 3kk:ksi. Meillä nyt 2-vuotias ihana IVF-poika, jolle on kovasti haluttu sisarusta. Itse olisin tykännyt saada lapset heti peräjälkeen, mutta...
  4. MyMa

@Ninnanen mulla myös ollut varsin helpot/ei-kivuliaat punktiot (2 kertaa). Mulla kasvoi kamalasti rakkuloita ja olo oli punktioon mennessä semmoinen, että kumarassa piti kävellä. Sain kipulääkettä ja rauhoittavaa suoneen, se "sisäänmeno" pistos tuntui vähän inhottavalta, mutta ei erityisen...
  5. MyMa

Taustalta piti tulla onnittelemaan kaikkia plussanneita, voi ihanaa miten paljon onnistumisia täällä surkean hiljaisen syksyn jälkeen! Kääntyi tämän vuoden luvut vielä positiiviseen suuntaan.❤️:) Itsellä nyt melkein 3kk hoitotauko tulossa pian päätökseen. On tehnyt mielelle uskomattoman hyvää...
  6. MyMa

Voi @Rusakkonen , minkä järkyttävän asian olette joutuneet kohtaamaan. Kaikkien noiden vaikeuksien jälkeen vielä tämä kaikkein pahin asia, oman lapsen kuolema. Olen niin pahoillani puolestanne:cry::cry:Lämpimät osanotot ja voimia tuleviin päiviin ja viikkoihin. ♥
  7. MyMa

Taustalta täältä lämpimät onnittelut plussasta @Silmu75 , @Calico ja @odotuksenodotus ! ♥ Toivottavasti me kaikki muut tullaan vielä perästä.
  8. MyMa

Iso kiitos kaikille tuesta ja tsempeistä.♥ Niin vaan oli itselläkin tosi varma olo tän siirron suhteen, että olisi onnistunut. Varsinkin kun oli oireita. No turhaa jossitella, pakko nyt vaan katsoa eteenpäin. @Roxanne Kyllä kävi itselläkin mielessä tuo ERA-testi, vaikka yksi onnistunut raskaus...
  9. MyMa

Labrassa käyty, hcg 4.3 eli täyttä negaa TAAS :cry::cry::cry: Kolmas kierto peräkkäin, aina kaikki priimaa.. Paskanmarjat ei näytä auttavan. Jatkoa ajatellen ei kauheasti uskoa luo, että jäljellä olevista neljästä alkiostakaan tulisi mitään :unsure: Tosin poika syntyi tästä IVF:stä ekasta...
  10. MyMa

@kiia-s ootko saanu tietoa? Jännittää ihan sun puolesta, että mikä on lopullinen saalis:barefoot: @Nuttu92 mikä meno? :censored: @maikkukoo ihana profiilikuva sulla:love: suk fiilikset on kyllä just niitä, että kun tietäiskin onko lääkkeistä vai raskaudesta! Tai no raskaudesta tottakai ;) Mä...
  11. MyMa

Tervetuloa mukaan @Emmelie75! Ihanaa että olet löytänyt lopulta kumppanin, jonka kanssa haluaa perheen perustaa:love: Ja ei teillä asiat huonosti ole, jos luomunakin raskaus alkoi. Tsemppiä hoitoihin! (y) @pcosilainen todella kurjaa jos vain kaksi solua tulossa(n) mulla oli ekassa ivf:ssä 2016...
  12. MyMa

Nimi #ikä #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään cindra#37#(nyt toisella kerralla 3/19)#2.#selittämätön#1.IVF Ellinoora38 #38, #12/2018, #1., #siittiöiden vähyys/selittämätön, #1.ivf 2.PAS Emmelie75 #44 #12/2018# 1.#ikä # 2. IVF/1. ICSI Haaveilija91 #5/2018 #1. #FAP...
  13. MyMa

@maikkukoo voi harmi että teidän toinen alkio ei selvinnyt enää takaisin pakkaseen (n) Eli nyt toiveet tähän tämän hetken kyytiläiseen! Tsemppiä mielialojen heilahteluun, se on kyllä viheliäistäo_O @Nuttu92 Joo on kyllä kurja kun ei ole mitään mainittu alkion laadusta. Ja toi kirjainyhdistelmä...
  14. MyMa

@Ellinoora38 voi kurjuuksien kurjuus, että sieltä nyt nega tuli kuitenkin oireista huolimatta:confused::unsure: on kyllä petollista näköjään, miten voikin tulla noin hämääviä oireita eikä silti mitään tulosta :cry: Oon tosi pahoillani, tsemppiä itsensä keräilyyn sulle (n):notworthy:❤️
  15. MyMa

@Silmu75 hei sori nyt mä sekoitin asiat, kun aloit lauantaista puhumaan. Juurihan sä vasta sitä aikaa olit varaamassa, eli aika nopeasti olisi päivät menneet :D Hyvä kun ei Progynovasta tullut mitään oireita! Eiköhän ne ensipäivien aikana tulisi, jos on tullakseen. Saatko helposti nukahdettua...
  16. MyMa

Nimi #ikä #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään cindra#37#(nyt toisella kerralla 3/19)#2.#selittämätön#1.IVF Ellinoora38 #38, #12/2018, #1., #siittiöiden vähyys/selittämätön, #1.ivf 2.PAS Haaveilija91 #5/2018 #1. #FAP geenimutaatio #2. IVF+PGD Jasmina20 #26 #toinen...
  17. MyMa

Kävitkö @Silmu75 tänään ultrassa, miltä limis näytti? @Nuttu92 onko ollu yhtään kiinnittymisfiiliksiä? :cool: @Ellinoora38 eihän oo menkkoja kuulunu? :notworthy: Omat oireet olleet aika lievät täs viimeiset 3 pvää. Iltaa kohden alkanut nyt näinä päivinä vähän tulla sitä alavatsatuntemusta...
  18. MyMa

Tervetuloa mukaan @maikkukoo! Lisäsin sut tonne ylläolevaan listaan. Listaa päivittäessä pitää vaan klikata listan lopusta "vastaa" ja kumata alusta ja lopusta pois ne hakasulkeet ja kaikki mitä niiden välissä on. Sitten lisää sen oman juttunsa listalle. Oli näköjään se ohje pudonnut tuosta...
  19. MyMa

Nimi #ikä #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään cindra#37#(nyt toisella kerralla 3/19)#2.#selittämätön#1.IVF Ellinoora38 #38, #12/2018, #1., #siittiöiden vähyys/selittämätön, #1.ivf 2.PAS Haaveilija91 #5/2018 #1. #FAP geenimutaatio #2. IVF+PGD Jasmina20 #26 #toinen...
  20. MyMa

Ihanaa @Maris83!!! Lämpimät onnittelut plussasta ❤️❤️❤️ Voi kun tästä alkaisi nyt kunnon aalto:love:

Yhteistyössä