@maikkukoo mulle siirrettiin nyt pakkasesta kuusipäiväinen blasto viidentenä päivänä. Minulle sanottiin, että kuusipäiväistä ei voi siirtää kuudentena päivänä, koska kohdun aikaikkuna siirrolle on jo mennyt ohi ja siksi siirretään viidentenä päivänä. Oletko varma että sulle siirrettiin kuudentena päivänä? Mä hoidossa Dextralla Helsingissä. Tsemppiä oireiden odotteluun. Mulla ne alkoi selkeästi pp5. Mutta siis testiähän en ole vielä tehnyt, joten mikään ei ole selvää mistä ne johtuu.
Mulla tosi oireetonta tänä aamuna ja siksi tietysti taas mietityttää. No menkkaoloa ei ainakaan ole ja lievää turvotusta kyllä ja satunnaista vihlontaa tällä kertaa selkeästi vasemmalla puolella. Mistähän tuokin puolien vaihtelu oikein johtuu, kun välillä vihloo oikealla ja välillä vasemmalla. Siitä olen kyllä nyt varma että tällaisia oireita eli näin selkeää viiltävää vihlontaa ei ole ollut yhdessäkään kierrossa elämäni aikana, joten jos nega tulee, niin korkealta tiputaan...taas.
Edit: oireet saattoikin alkaa vasta pp6. En nyt ole enää satavarma.
Mulla tosi oireetonta tänä aamuna ja siksi tietysti taas mietityttää. No menkkaoloa ei ainakaan ole ja lievää turvotusta kyllä ja satunnaista vihlontaa tällä kertaa selkeästi vasemmalla puolella. Mistähän tuokin puolien vaihtelu oikein johtuu, kun välillä vihloo oikealla ja välillä vasemmalla. Siitä olen kyllä nyt varma että tällaisia oireita eli näin selkeää viiltävää vihlontaa ei ole ollut yhdessäkään kierrossa elämäni aikana, joten jos nega tulee, niin korkealta tiputaan...taas.
Edit: oireet saattoikin alkaa vasta pp6. En nyt ole enää satavarma.
Viimeksi muokattu: